Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

3

Економічний механізм розвитку туризму

(код (ID:29327))
| Размер: 31 кб. | Объем: 24 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
План работы
Вступ 2
1. Фінансове планування туризму 5
1.1. Методичні основи та передумови розробки фінансового планування туризму (ФПТ) 5
1.2. Види та методика бюджетування у ФПТ 7
1.3. Логіка побудови та особливості складання ФПТ 10
2. Основні логістичні засади туризму 14
2.1. Традиційне та логістичне управління туристичним підприємством 14
2.2. Бізнес ділова логістика туристичного підприємства 17
Висновки 21
Список використаних літератури та джерел 23

При подготовке работы на тему «Економічний механізм розвитку туризму» были использованы следующие источники:


1. Агафонова Л. Агафонова О.. Туризм готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення конкуренція державне регулювання: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Київський ун-т туризму економіки і права. – К.: Знання України 2002. – 352 с.
2. Гуляев В. Туризм: экономика и социальное развитие. – М.: Финансы и статистика 2003. – 303 с.
3. Державна програма розвитку туризму на 2002-2010 роки // Урядовий портал (www.kmu.gov.ua).
4. Жукова М.А. Индустрия туризма: менеджмент организации. – М.: Финансы и статистика 2004. – 199 с.
5. Квартальнов В. Мировой туризм на пороге нового тысячелетия: реальность и экскурс в будщее. – М.: Финансы и статистика 2002.– 185 с.
6. Михайліченко Г. Інформаційна та збутова логістика в туризмі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Київський національний торговельно- економічний ун-т. – К. 2001. – 19 с.
7. Михайліченко Г.І. Удосконалення технологій створення туристичного продукту. – К. Вісник КДТЕУ 2000 № 2. – С. 41 – 50.
8. Пашута М.Т. Калина А.В. Прогнозування та макроекономічне планування: Навч. посібник. – К.: МАУП 1998. – 185 с.
9. Планирование на предприятии туризма: Учеб. пособие для студ. вузов обуч. по спец. 060800 «Экономика и управление на предприятии туризма и гостиничного хозяйства» / Е.И. Богданов (ред.). – СПб.: Издательский дом «Бизнес-пресса» 2003. – 288 с.
10. Правове регулювання туристичної діяльності в Україні: Станом на 1 трав. 2002 р. / Київський ун-т туризму економіки і права / В.Федорченко (ред.) Л.Малюга (упоряд.). – К. : Юрінком Інтер 2002. – 640 с.
11. Шарапова А.О. Фінанси туристичного підприємства: Навч. посібник / Федерація профспілок України Інститут туризму. – К. 2005. – 238 с.
12. Швайка Л.А. Планування діяльності підприємства: Навч. посіб.. – Л.: Новий світ - 2000 2003. – 268 с.
Дополнительная информация3429
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

ЕКОНОМІЧНИЙ, СОЦІАЛЬНИЙ ТА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ НА РЕГІОН

ВСТУП 3
Розділ 1. Природні ресурси та стан туристичного розвитку Закарпаття 5
1.1. Характеристика природних ресурсів Закарпатської області 5
1.2. Стан розвитку туризму в Закарпатській області 10
Розділ 2. Економічний, соціальний та соціально-психологічний вплив туризму на розвиток Закарпатської області 15
2.1. Розвиток туристичної інфраструктури, інвестиційної діяльності та зовнішньоекономічного співробітництва 15
2.2. Вплив туризму регіону на зайнятість населення 18
2.3. Розвиток культурної спадщини регіону 22
2.4. Соціально-економічний ефект рекреаційних ресурсів 25
Розділ 3. Перспективи впливу підприємств галузі туризму на розвиток Закарпатської області 28
ВИСНОВКИ 31
Список використаної літератури 35

Екстремальний туризм

ВСТУП 3
1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ВИВЧЕННЯ ЕКСТРЕМАЛЬНОГО ТУРИЗМУ 6
1.1. Сутність та класифікація екстремального туризму 6
1.2. Методика вивчення екстремального туризму 10
2 ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ЕКСТРЕМАЛЬНОГО ТУРИЗМУ 17
2.1. Природні 17
2.2. Антропогенні 19
3 СУЧАЧНИЙ СТАН РОЗВИТКУ ЕКСТРЕМАЛЬНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 23
3.1. Водні види екстремального туризму 23
3.2.Наземні 27
3.3.Гірські 28
3.4.Повітряні 30
3.5.Екзотичні види екстремального туризму 33
4 РЕГІОНИ РОЗВИТКУ ЕКСТРЕМАЛЬНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 34
5 СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕКСТРЕМАЛЬНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 39
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ВИКОРИТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
ДОДАТКИ 45

Стан та перспективи розвитку подієвого туризму в Україні

ВСТУП 3
І. ІСТОРИЧНЕ СТАНОВЛЕННЯ ПОДІЄВОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 6
1.1. Теоретичні засади подієвого туризму 6
1.2. Зародження та розвиток подієвого туризму 12
ІІ. СУЧАСНИЙ СТАН ПОДІЄВОГО ТУРИЗМУ 17
2.1. Характеристика сучасного стану подієвого туризму в Україні 17
2.2. Особливості організації подієвого туризму 21
ІІІ. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПОДІЄВОГО ТУРИЗМУ 26
3.1. Умови для розвитку подієвого туризму в Україні 26
3.2. Шляхи удосконалення подієвого туризму в Україні 32
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

Стратегія розвитку зеленого туризму в туристичній індустрії України (на прикладі конкретної туристичної фірми)

Вступ 3
Розділ І. Зелений туризм як різновид екологічного туризму 7
1.1. Поняття зеленого туризму, його особливості 7
1.2. Зелений туризм у країнах СНД, Європи, Америки 18
Розділ ІІ. Маршрути зеленого туризму в Київській області 31
2.1. Існуючі маршрути зеленого туризму 31
2.2. Економічні показники зеленого туризму 43
2.3. Перспективи розвитку зеленого туризму 50
Розділ ІІІ. Стратегія розвитку зеленого туризму в туристичній індустрії України на прикладі туристського підприємства “Світлана” 65
3.1. Загальна характеристика фірми „Світлана” 65
3.2. Аналіз комерційної діяльності підприємства 74
3.3. Економічний аналіз маршрутів 78
Висновки 90
Список використаної літератури 94
Додатки 96-99

Стан та перспективи розвитку релігійного туризму в Україні

Вступ 3
1. Релігійний туризм як предмет дослідження 5
1.1. Основні поняття релігійного туризму 5
1.2. Зародження та розвиток релігійного туризму 8
1.3. Ресурсна база релігійного туризму 12
1.4. Сегментація розвитку релігійного туризму 16
2. Сучасний стан розвитку релігійного туризму в Україні 21
2.1. Основні види релігійного туризму в Україні 21
2.2. Ресурсна база розвитку релігійного туризму в Україні 23
2.3. Особливості організації розвитку релігійного туризму в Україні 28
2.4. Перспективи розвитку релігійного туризму в Україні 30
Висновок 32
Список літератури 34

Стан та перспективи розвитку грального туризму в Україні

ВСТУП 3
1. ГРАЛЬНИЙ ТУРИЗМ ЯК ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ 6
1.1. Сутність грального туризму 6
1.2. Зародження та розвиток грального туризму 10
1.3. Ресурсна база розвитку грального туризму 17
2. СУЧАСНИЙ СТАН РОЗВИТКУ ГРАЛЬНОГО ТУРИЗМУ 22
2.1. Основні види грального туризму в Україні 22
2.2. Центри грального туризму в Україні 25
2.3. Особливості організації грального туру в Україні 28
2.4. Перспективи розвитку грального туризму в Україні 31
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41-43

Резерви розвитку внутрішнього туризму в Україні

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСНОВНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 5
1.1. Розвиток туристичної сфери України в сучасних умовах 5
1.2. Основні тенденції розвитку сфери туризму 8
1.3. Поняття «внутрішній туризм» 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 14
2.1. Розвиток внутрішнього туризму в умовах кризи 14
2.2. Статистичні дані щодо розвитку внутрішнього туризму в Україні 16
2.3. Діяльність туристичних комплексів України в сфері залучення туристів 21
РОЗДІЛ 3. РЕЗЕРВИ РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 28
3.1. Рекомендації й пропозиції для покращення розвитку внутрішнього туризму 28
3.2. Стратегія розвитку внутрішнього туризму в Україні 33
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41
ДОДАТКИ 44

ОРГАНІЗАЦІЯ АВТОМОБІЛЬНОГО ТУРИЗМУ

ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття автомобільного туризму 5
1.1. Історичний аспект розвитку автотуризму в Україні 5
1.2. Фактори розвитку автомобільного туризму та види автомобільних турів 7
Розділ 2. Організація автомобільного туризму 13
2.1. Організаційні основи автомобільного туризму 13
2.2. Автотуризм в Криму 18
Розділ 3. Перспективи розвитку автомобільного туризму 23
3.1. Інфраструктура необхідна для розвитку автомобільного туризму 23
3.2. Стан та розвиток інфраструктури шляхів 24
3.3. Механізми розвитку автотуризму 26
3.4. Регіональні особливості розвитку автотуризму в Криму 29
ВИСНОВКИ 34
Список використаної літератури 37

Україна на міжнародному ринку туристичних послуг

Вступ 3
1. Міжнародний туризм як складова міжнародної економіки 5
1.1. Міжнародний туризм: поняття та сутність 5
1.2. Тенденції розвитку міжнародного туризму та його роль у світовій економіці 8
2. Сучасний стан розвитку міжнародного туризму в Україні 12
2.1. Потенціал розвитку міжнародного туризму в Україні 12
2.2. Динаміка та проблеми розвитку туристичної індустрії України 16
3. Перспективи розвитку міжнародного туризму в Україні 29
3.1. Світовий досвід розвитку міжнародного туризму 29
3.2. Можливості розвитку міжнародного туризму в Україні 34
Висновки 43
Список використаної літератури 46

Стан та перспективи розвитку оздоровчого туризму в Україні

Вступ 3
І. ОЗДОРОВЧИЙ ТУРИЗМ ЯК ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ 5
1.1. Основні поняття оздоровчого туризму 5
1.2. Зародження та розвиток оздоровчого туризму 10
1.3. Досвід організації оздоровчого туризму за кордоном 15
ІІ. СУЧАСНИЙ СТАН РОЗВИТКУ ОЗДОРОВЧОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 21
2.1. Ресурсна база розвитку оздоровчого туризму в Україні 21
2.2. Географія оздоровчого туризму 28
2.3 Особливості організації оздоровчого туру 34
2.4. Перспективи розвитку оздоровчого туризму в Україні 40
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46
ДОДАТКИ 49
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel