Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

4

Управління рекламою на підприємстві (+ доповідь+резенція+роздатковий матеріал)

(код (ID:29109))
| Размер: 194 кб. | Объем: 130 стр. | Стоимость: 475 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
План работыВступ 3
Розділ 1.Теоретичні основи планування та організації рекламної кампанії 6
1.1 Місце та роль реклами у маркетинговому комплексі 6
1.2.Основні етапи планування рекламної кампанії на підприємстві 18
1.3.Ефективність рекламної кампанії та основні підходи до її оцінки 30
Розділ 2.Аналіз кампанії на прикладі ТОВ „СТ-Стиль” 40
2.1.Характеристика підприємства 40
2.2.Методика планування та оцінки ефективності рекламної кампанії в ТОВ „СТ-Стиль” 52
2.3.Організація рекламної кампанії 61
Розділ 3.Шляхи підвищення ефективності процесу планування рекламної діяльності та розробка заходів по підвищенню її ефективності 75
3.1.Напрямки вдосконалення процесу планування 75
3.2.Розробка пропозицій по підвищенню ефективності рекламної кампанії 95
Розділ 4.Охорона праці на підприємстві 100
Висновки 106
Список літератури 110
Додатки

При подготовке работы на тему «Управління рекламою на підприємстві (+ доповідь+резенція+роздатковий матеріал)» были использованы следующие источники:

1. Закон України «Про рекламу» // Урядовий кур’єр — 1996. — № 137—138.
2. Академия рынка: Маркетинг / Пер. с франц. А. Дейян и др. — М.: Экономика 1993.
3. Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. — М.: Тандем 1997.
4. Батра Р. Майерс Дж. Аакер Д. / Пер. с англ. — 5-е изд. — М. СПб. К.: ИД «Вильямс» 1999.
5. Башкиров И. Криковцева Н. Азарян Е. Маркетинг потребительских товаров: Учеб. пособие. — Донецк: ДТУ 1996.
6. Бланк И. Торговый менеджмент. — К.: УФИМБ 1997.
7. Блэк С. Паблик рилейшнз: Что это такое? — М.: Модино пресс 1990.
8. Бройнинг Г. Руководство по ведению переговоров / Пер. с нем. — М.: Инфра — М 1996.
9. Веркман К. Товарные знаки: создание психология восприятие / Пер. с англ. — М.: Прогресс 1985.
10. Верлока В. Гайдук Д. Эффективность разработки рекламного обращения // Бизнесинформ — 1997. — № 8.
11. Власова Н. Шифр к сейфу покупателя. — Новосибирск: Экор 1996.
12. Войчак А. Маркетинговий менеджмент: Підручник. — К.: КНЕУ 1998.
13. Гаркавенко С. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посібник. — К.: Вища шк. 1994.
14. Герасимчук В. Маркетинг: Навч. посібник. — К.: Лібра 1996.
15. Германова Л. Эффективная реклама в России: Практика и рекомендации. — М.: РусПартнер лтд 1994.
16. Гермогенова Л. Как сделать рекламу магазина. — М.: Прогрес 1994.
17. Герчикова И. Маркетинг и международное коммерческое дело. — М.: Внешторгиздат 1991.
18. Гмурман В. Теория вероятности и математическая статистика. — М.: Высшая шк. 1972.
19. Дейан А. Реклама / Пер. с франц. — М.: Прогресс 1993.
20. Дейан А. Тоаден Л. Стимулирование сбыта и реклама на месте продажи / Пер. с франц. — М.: Прогресс — Универс 1994.
21. Джоунз Г. Торговый бизнес: как организовать и управлять / Пер. с англ. — М.: Инфра-М 1996.
22. Диксон П. Управление маркетингом: Учеб. пособие. — М.: ЗАО «Издательство БИНОМ» 1998.
23. Дихтль Е. Хершген Х. Практический маркетинг: Учеб. пособие. / Пер. с нем. — М.: Высш. шк. 1995.
24. Добробабенко Н. Фирменный стиль: принципы разработки использования оценки. — М.: Внешторгреклама 1991.
25. Зазимин В. Психология в рекламе. — М.: Дата-строн 1992.
26. Кардаш В. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник. — К.: КНЕУ 1997.
27. Ковальков Ю. Дмитриев О. Эффективные технологии маркетинга. — М.: Машиностроение 1994.
28. Котлер Ф. Основы маркетинга. — М.: Прогресс 1991.
29. Котлер Ф. Армстронг Г. Сендерс Д. Вонг В. Основы маркетинга. — 2-е изд. — К. М. СПб.: ИД «Вильямс» 1998.
30. Кузин Ф. Имидж бизнесмена: Практич. пособие. — М.: Ось-89 1996.
31. Крис А. Жалле Ж. Внутренняя торговля. — М.: Прогресс 1993.
32. Критсотакис Я. Торговые ярмарки и выставки. Технология участия и коммуникации / Пер. с греч. — М.: Ось-89 1997.
33. Крылов И. В. Маркетинг. — М.: Центр 1998.
34. Леоненко М. Мішура Ю. Пархоменко В. Ядренко М. Теоретико-ймовірнісні та статистичні методи в економіці та фінансовій математиці. — К.: Інформтехніка 1995.
35. Лук’янець Т. Рекламний менеджмент: Навчальний посібник. — К.: КНЕУ 1998.
36. Музыкант В. Реклама. Международный опыт и российские традиции. — М.: Право и Закон 1996.
37. Наймушин А. Основы организации рекламы. — М.: Внешторгиздат 1992.
38. Николаева М. Товароведение потребительских товаров: Учебник. — М.: Норма 1997.
39. Оховен М. Магия энергичной продажи / Пер. с нем. — М.: Прогресс 1996.
40. Панкратов Ф. Пампухгиянц В. Коммерция и технология торговли. — М. : Маркетинг 1994.
41. Почепцов Г. Паблик рилейшнз или как успешно управлять общественным мнением. — М.: Центр 1998.
42. Почепщов Г. Теория коммуникации. — М.: Центр 1998.
43. Ромат Е. Реклама в системе маркетинга: Учеб. пособие. — Харьков: ХАТИОП 1995.
44. Панкратов Ф. Серегина Т. Шахурин В. Рекламная деятельность: Учеб. пособ. — М.: ИВЦ «Маркетинг» 1998.
45. Практическая психология для менеджеров. — М.: Филинъ 1996.
46. Скотт Дж. Учитесь еффективно продавать и управлять сбытом. — К.: Внешторгиздат 1992.
47. Сохацька О. Дениско О. Біржова справа: Навч. посібник. — К.: Тріада плюс 1994.
48. Стоун М. Дейнис Д. Бонд Э. Прямое попадание: факторы успеха прямого маркетинга / Пер. с англ. — Минск: Амалфея 1998.
49. Стюард Г. Успешный менеджмент торговли: Как сделать вашу команду лучшей. — М.: Филинъ 1996.
50. Торговля в вашей фирме: Управление товаром. — М.: Прогрес 1995.
51. Францева Е. Лизинг. — М.: Прогресс 1998.
52. Федоров А. Запланируй прибыль сегодня // Капитал. — 1998. — №1.
53. Усов В. Основы торговой рекламы: Практ. пособие. — М.: Экономика 1976.
54. Хромов Л. Рекламная деятельность: показатели теория практика. — Петрозаводск: Фолиум 1994.
55. Хайн Т. Все об упаковке: эволюция и секреты коробок бутылок консервных банок и тюбиков / Пер. с англ. — СПб.: Азбука—Терра 1997.
56. Хисрик Р. Джексон Р. Торговля и менеджмент продаж / Пер. с англ. — М.: Филинъ 1996.
57. Шепель В. Имиджелогия: Секреты личного обаяния. — М.: Культура и спорт ЮНИТИ 1994.
58. Эванс Д. Берман Б. Маркетинг / Пер. с англ. — М.: Экономика 1990.
59. Эдвардс Ч. Браун Р. Реклама в розничной торговле США / Пер. с англ. — К.: Сфера-Слово 1993.


Дополнительная информация3298
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Доповідь до диплому "Стратегічне бюджетування в системі управління підприємствами харчової промисловості" + роздатковий матеріал + рецензія

Доповідь
Рецензія
Роздатковий матеріал

Доповідь та роздатковий матеріал для захисту дипломної роботи на тему: „Управління бізнесом”

Доповідь та роздатковий матеріал для захисту дипломної роботи на тему: „Управління бізнесом”

Особливості обліку і аналізу прибутку, та його використання в акціонерних товариствах (доповідь до дипломної роботи + роздатковий матеріал)

Тема дипломної роботи 1
Актуальність обраної теми 1
Перший розділ 2
Другий розділ 4
Третій розділ 5
Наукова новизна одержаних результатів. 8
Практичне значення одержаних результатів дослідження. 8

Роздатковий матеріал (окремим файлом)

Доповідь до дипломної роботи на тему "Банківська система України, її структура і роль у розвитку економіки" + роздатковий матеріал

Доповідь до дипломної роботи на тему "Банківська система України, її структура і роль у розвитку економіки" + роздатковий матеріал

Облік, оцінка та аналіз незавершеного виробництва на підприємстві (+ доповідь, + роздатковий матеріал)

Вступ 2 РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади обліку та аудиту незавершеного виробництва на підприємствах України 6 1.1. Порядок обліку незавершеного виробництва на підприємстві 6 1.2. Методика проведення аудиту незавершеного виробництва на підприємстві 45 РОЗДІЛ 2. Методологія та організація обліку та аудиту незавершеного виробництва ТОВ «Ніса» 80 2.1. Організація обліку незавершеного виробництва на підприємстві 80 2.2. Порядок проведення аудиту незавершеного виробництва на підприємстві 84 РОЗДІЛ 3. Аналіз незавершеного виробництва ТОВ «Ніса» 91 3.1. Методологія та організація аналізу незавершеного виробництва підприємства 91 3.2. Факторний аналіз незавершеного виробництва 96 3.3. Використання результатів аналізу незавершеного виробництва в управління виробничим процесом на підприємстві 99 ВИСНОВКИ 103 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 105 ДОДАТКИ 108

Управління процесами банківського кредитування (+ рецензія, реферат, доповідь, роздатковий матеріал)

Вступ 4 Розділ 1. Теоретичні аспекти банківського кредитування 6 1.1. Сутність кредитних операцій та їх необхідність 6 1.2. Класифікація кредитів комерційних банків 11 1.3. Етапи процесу банківського кредитування 22 РОЗДІЛ 2. Аналіз управління процесом банківського кредитування на прикладі АКБ „Укргазбанк” 33 2.1. Аналіз кредитного портфеля 33 2.2. Оцінка кредитоспроможності позичальника і її роль в прийнятті рішень про надання кредиту 47 2.3. Моніторинг позики 58 2.4. Кредитна політика банку 65 РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення управління процесом банківського кредитування 76 3.1. Способи мінімізація кредитних ризиків 76 3.2. Вдосконалення управління процесом банківського кредитування 86 Висновки 90 Список використаної літератури 93 Додатки 97

Аналіз фінансового стану підприємства (+ доповідь +роздатковий матеріал)

Вступ 3
Розділ 1.Теоретико - методологічні основи оцінки фінансового стану підприємства 6
1.1.Економічний зміст фінансового стану підприємства 6
1.2.Класифікація методів аналізу фінансового стану підприємства 14
1.3.Система показників оцінки фінансового стану підприємств 26
Розділ 2. Оцінка фінансового стану підприємства ТОВ „Власко” 36
2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства ТОВ „Власко” 36
2.2.Аналіз фінансового забезпечення та ефективності використання фінансових ресурсів підприємства 44
2.3.Оцінка платоспроможності та оборотності капіталу підприємства 50
Розділ 3.Напрями покращання фінансового стану підприємства в контексті впровадження проектного планування 62
3.1.Впровадження проекту виробництва нового виду продукції 62
3.2.Впровадження проекту управління витратами збуту та виробництва на підприємстві 72
Висновки 86
Список літератури 91
Додатки 95

УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ТА ВИКОРИСТАННЯМ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ПІДПРИЄМТСВ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РЕЗУЛЬТАТАМИ ПІДПРИЄМСТВ 6
1.1. Управління фінансовими результатами підприємства: його механізми 6
1.2. Управління джерелами формування прибутку 16
1.3. Використання фінансових результатів підприємств 24
Висновки до розділу І 34
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ТОВ «Назва» 35
2.1. Оцінка обсягів та структури прибутку ТОВ «Назва» 35
2.2. Аналіз управління формуванням прибутку ТОВ «Назва» 47
2.3.Оцінка управління розподілом та використанням прибутку ТОВ «Назва» 58
Висновки до розділу ІІ 65
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ТОВ «Назва» 67
3.1. Оптимізація обсягів та структури прибутку 67
3.2. Удосконалення управління формуванням прибутку 77
3.3.Удосконалення управління використанням прибутку 84
Висновки до розділу ІІІ 91
ВИСНОВКИ 93
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 97
ДОДАТКИ 104

Доповідь
АНОТАЦІЯ
Роздатковий матеріал

Управління поточними витратами торговельного підприємства

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи управління поточними витратами торговельного підприємства 6
1.1. Економічна природа поточних витрат торговельного підприємства 6
1.2 Фактори, що визначають розмір та склад поточних витрат торговельного підприємства 12
1.3 Методика управління поточними витратами торговельного підприємства 19
Розділ 2. Аналіз управління поточними витратами ЗАТ "Дніпровський універмаг" 23
2.1. Економічна характеристика комплексу завдань по управлінню поточними витратами підприємства за допомогою ПЄОМ 23
2.2. Аналіз розміру та рівня поточних витрат підприємства 33
2.3. Оцінка факторів що впливають на формування поточних витрат торгового підприємства 42
2.4. Оцінка ефективності управління поточними витратами підприємства 50
Розділ 3. Основні напрями вдосконалення управління поточними витратами ЗАТ "Дніпровський універмаг" 55
3.1. Обґрунтування пропозицій щодо оптимізації обсягу та складу поточних витрат 55
3.2. Напрями удосконалення системи управління поточних витрат на торговельному підприємстві 68
Висновок 80
Список використаних джерел 82
Додатки 88-90

Метою роботи є поглиблене вивчення управління поточними витратами підприємства, основи формування та вплив різних факторів та формування витрат. Предметом дослідження є економічний аналіз фінансових результатів торговельного підприємства
До роботи додано доповідь, роздатковий матеріал

Удосконалення управління господарською діяльністю сільськогосподарських підприємств Київської області (+ Рецензія + Доповідь + Роздатковий матеріал)

ВСТУП 2
1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ГОСПОДАРСЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 5
1.1 Сутність значення види функції та принципи управління господарською діяльністю. 5
1.2 Історичний розвиток та передовий досвід управління господарською діяльністю 10
1.3. Особливості управління господарською діяльністю в сільськогосподарських підприємствах 15
1.4 Державне регулювання господарської діяльності в сільському господарстві 23
2 АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА СИСТЕМИ УПРАВЛІНЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ 31
2.1 Аналіз ринку сільськогосподарської продукції та діяльності сільськогосподарських підприємств 31
2.2 Порівняльна характеристика господарської діяльності та системи управління сільськогосподарських підприємств Київської області 35
2.3Аналіз результатів господарської діяльності СГП “Пролісок” 41
2.5 Аналіз системи управління в СГП “Пролісок” та її впливу на результати господарської діяльності 59
3 ЗАХОДИ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ГОСПОДАРСЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СГП ”ПРОЛІСОК” 65
3.1 Удосконалення системи оплати праці 65
3.2 Удосконалення системи реалізації продукції 70
3.3Покращення системи ресурсного забезпечення 75
ВИСНОВКИ 91
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 96
Додаток А 99
Баланс СГП «Пролісок» за 2007 рік 99
Додаток Б 102
Звіт про фінансові результати СГП «Пролісок» за 2007 рік 102

© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel