Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

1

Організація обслуговування в ГТК

(код (ID:28388))
| Размер: 24 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 55 грн. | Добавлена: 10.06.2009 | Код продавца: 2 |
План работы1. Основні принципи діяльності готельного підприємства 3
2. Критерії та показники готельного комфорту 9
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14

Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Організація роботи служби обслуговування в підприємстві готельного господарства (на прикладі)

Вступ 3
1. Організація виробництва послуг проживання в готелі 5
2. Загальна характеристика досліджуваного готелю „...” 16
3. Процес обслуговування гостей у готелі „...” 16
4. Функції та обов‘язки службовців служби обслуговування в готелі „...” 18
5. Організація діяльності служб обслуговування номерного фонду в готелі „...” 23
6. Організація прибиральних робіт 29
Висновок 35
Література 37

Організація обслуговування

ЗМІСТ
1. Загальна характеристика матеріально-технічної бази для організації процесу обслуговування 3
2. Підготування приміщень для споживачів 5
3. Організація процесу самообслуговування 7
4. Організація процесу обслуговування споживачів офіціантами в закладах ресторанного господарства 9
5. Класифікація бенкетів і прийомів 13
6. Організація надання послуг з кейтерингу 13
7. Принципи роботи закладів швидкого обслуговування 16
8. Особливості обслуговування в барах 17
9. Організація обслуговування іноземних туристів у закладах ресторанного господарства 18
10. Порядок надання послуг з харчування в загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах 20
Список використаної літератури 24

Особливості харчування туристів у закладах ресторанного господарства в ГК

ВСТУП 3
1. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ "БРАТИСЛАВА" 6
1.1 Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готелю "Братислава" 6
1.2 Характеристика торгових приміщень: обладнання, столовий посуд та прибори, столова білизна 10
1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 13
2. ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ, ЩО ПРОПОНУЄ РЕСТОРАННЕ ГОСПОДАРСТВО ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 18
2.1 Організація обслуговування туристів в номерах 18
2.2 Організація обслуговування туристів-індивідуалів та груп 21
2.3 Організація обслуговування ділових туристів 25
2.4 Організація обслуговування туристів по класу VIP 27
3. СПЕЦІАЛЬНІ ФОРМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В 29
РЕСТОРАНАХ ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 29
3. 1 Організація дегустацій 29
3.2 Організація обслуговування тематичних свят 30
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
ДОДАТКИ 40

Організація харчування туристів в готельному комплексі на прикладі ВАТ “Готельний комплекс “Русь”


Вступ 3
1. Характеристика закладів ресторанного господарства ВАТ “Готельний комплекс “Русь” 7
1.1. Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готельного комплексу “Русь” 7
1.2. Характеристика торгових приміщень (обладнання, столова, білизна столовий посуд та прибори) 13
1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 15
2. Характеристика форм обслуговування туристів 20
2.1 Організація обслуговування в номерах 20
2.2 Організація обслуговування туристів індивідуально та в групах 20
2.3 Організація обслуговування ділових туристів 21
2.4 Обслуговування VIP туристів 26
3. Спеціальні форми обслуговування туристів в ресторанному комплексі. 28
3.1 Організація дегустацій 28
3.2 Організація обслуговування тематичних свят (свадьба, дні народження, ювілеї) 29
Висновки і пропозиції 31
Список використаної літератури 34
Додаток 36-39

Організація соціального обслуговування одиноких непрацездатних громадян

З М І С Т

Вступ 3
Розділ І. Соціальне обслуговування як складова соціального захисту одиноких непрацездатних громадян 4
1.1. Соціального обслуговування: поняття, види та форми. 4
1.2. Правове положення установ соціального обслуговування одиноких непрацездатних громадян 8
Розділ ІІ. Організація соціального обслуговування одиноких непрацездатних громадян 10
2.1. Утримання одиноких непрацездатних громадян в стаціонарних установах 10
2.2. Соціальне обслуговування в територіальних центрах соціального обслуговування 18
2.3. Організація соціального обслуговування через відділення соціальної 24
допомоги вдома 24
Висновки 27
Список використаних джерел 28

Організація соціального обслуговування одиноких непрацездатних громадян

З М І С Т

Вступ 3
Розділ І. Соціальне обслуговування як складова соціального захисту одиноких непрацездатних громадян 4
1.1. Соціального обслуговування: поняття, види та форми. 4
1.2. Правове положення установ соціального обслуговування одиноких непрацездатних громадян 8
Розділ ІІ. Організація соціального обслуговування одиноких непрацездатних громадян 10
2.1. Утримання одиноких непрацездатних громадян в стаціонарних установах 10
2.2. Соціальне обслуговування в територіальних центрах соціального обслуговування 18
2.3. Організація соціального обслуговування через відділення соціальної 24
допомоги вдома 24
Висновки 27
Список використаних джерел 28

Організація соціального обслуговування одиноких непрацездатних громадян

З М І С Т

Вступ 3
Розділ І. Соціальне обслуговування як складова соціального захисту одиноких непрацездатних громадян 5
1.1. Соціального обслуговування: поняття, види та форми. 5
1.2. Правове положення установ соціального обслуговування одиноких непрацездатних громадян 9
Розділ ІІ. Організація соціального обслуговування одиноких непрацездатних громадян 11
2.1. Утримання одиноких непрацездатних громадян в стаціонарних установах 11
2.2. Соціальне обслуговування в територіальних центрах соціального обслуговування 19
2.3. Організація соціального обслуговування через відділення соціальної 25
допомоги вдома 25
Висновки 28
Список використаних джерел 30

Організація соціального обслуговування одиноких непрацездатних громадян

З М І С Т

Вступ 3
Розділ І. Соціальне обслуговування як складова соціального захисту одиноких непрацездатних громадян 5
1.1. Соціального обслуговування: поняття, види та форми. 5
1.2. Правове положення установ соціального обслуговування одиноких непрацездатних громадян 9
Розділ ІІ. Організація соціального обслуговування одиноких непрацездатних громадян 11
2.1. Утримання одиноких непрацездатних громадян в стаціонарних установах 11
2.2. Соціальне обслуговування в територіальних центрах соціального обслуговування 19
2.3. Організація соціального обслуговування через відділення соціальної 25
допомоги вдома 25
Висновки 28
Список використаних джерел 30

Особливості обслуговування іноземних туристів в готелях

ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи організації туристичного обслуговування іноземних туристів в готельному бізнесі 5
1.1. Послуги готелів по обслуговуванню іноземних туристів 5
1.2. Організація контролю туристичного обслуговування в готелі 11
Розділ 2. Організація туристичного обслуговування іноземців в готелі "Едельвейс" 17
2.1. Організація діяльності служб готелю "Едельвейс" по обслуговуванню клієнтів 17
2.2. Організація обслуговування готельного фонду 24
2.3. Організація вимог до роботи персоналу готелю "Едельвейс" 26
Розділ 3. Контроль обслуговування в готелі "Едельвейс" 29
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Підвищення ефективності служб обслуговування в підприємстві готельного господарства .

ВСТУП 3
Розділ 1. Особливості обслуговування туристів в готельному бізнесі 5
1.1. Характеристика готельних послуг по обслуговуванню туристів 5
1.2. Керівництво процесу обслуговування в готелі 10
Розділ 2. Організація туристичного обслуговування іноземців в готелі "Ужгород" 16
2.1. Організація діяльності служб готелю "Ужгород" по обслуговуванню клієнтів 16
2.2. Організація діяльності служб обслуговування номерного фонду 23
2.3. Особливості обслуговування туристичних груп і іноземних туристів 24
2.4. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю "Ужгород" 26
Розділ 3. Контроль діяльності служб обслуговування в готелі "Ужгород" 29
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Організація обслуговування побутових приладів (на прикладі сервісного центру)

Вступ 3
1. Організація побутового обслуговування населення 5
1.1. Економічні відносини у сфері побутового обслуговування населення 5
1.2. Оцінка фінансового стану підприємств побутового обслуговування 8
1.3. Нормативні вимоги з виконання гарантійного ремонту 11
2. Аналіз діяльності сервісних центрів 14
2.1. Потреби в ремонтах сучасних побутових приладів 14
2.2. Організація побутового обслуговування в Києві 18
2.3. Організація роботи сервісного центру ВАТ «Рембуттехніка» 20
3. Напрями вдосконалення організації роботи сервісних центрів 24
3.1. Порушення прав споживачів на якісне обслуговування 24
3.2. Концепцiя розвитку сфери побутового обслуговування населення 27
Висновки 33
Література 36
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel