Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

3

Організація анімаційної роботи в підприємствах готельного господарства клубного типу

(код (ID:27931))
| Размер: 147 кб. | Объем: 63 стр. | Стоимость: 200 грн. | Добавлена: 10.06.2009 | Код продавца: 2 |
План работыВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ АНІМАЦІЙНОЇ РОБОТИ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КЛУБНОГО ТИПУ 6
1.1. Характеристика підприємства готельного господарства клубного типу та особливості його функціонування 6
1.2. Види анімаційних заходів у готелях клубного типу і їх характеристика 7
1.3. Технологія анімаційної діяльності в підприємствах готельного господарства клубного типу 10
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ АНІМАЦІЙНОЇ РОБОТИ В ГОТЕЛІ "Назва" 15
2.1. Організаційно-економічна характеристика в готелі клубного типу "Назва" 15
2.2. Організація анімаційної роботи в готелі 28
2.3. Моніторинг якості анімаційних заходів у готелі 32
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ АНІМАЦІЙНОЇ РОБОТИ В ГОТЕЛІ "Назва" 36
3.1. Підвищення кваліфікації персоналу для покращення організації анімаційної роботи 36
3.2. Обгрунтування нових анімаційних програм 37
3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів 44
ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 52
Звітність
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Інфраструктура готельного господарства

1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3
2. На які групи поділяються інженерно-технічне устаткування на підприємствах готельного господарства 6
3. Призначення служби прийому та обслуговування на підприємствах готельного господарства, та її основні функції 11
Практичне завдання 14
На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру
Список використаної літератури 17

Організація енергетичного господарства в підприємствах готельного господарства

План

Вступ ..................................................................................................3

Розділ I.Теоретичні аспекти досліджуваної теми 6

Розділ II. Організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства 10

Розділ III. Аналіз організації енергетичного господарства в підприємствах готельного господарства 19

Розділ IV. Резерви підвищення ефективності організації енергетичного господарства в підприємствх готельного господарства 34

Висновок 41

Список використаної літератури 43

Організація надання послуг діловим туристам у засобах розміщення

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ Й ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ДЛЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІЛОВИХ ТУРИСТІВ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5
1.1. Характеристика послуг обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства типу «діловий» 5
1.2. Характеристика організації побутового обслуговування ділових туристів в підприємствах готельного господарства 7
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ДІЛОВИМ ТУРИСТАМ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ „Назва” 11
2.1. Загальна характеристика роботи у готельному комплексі „Назва” 11
2.2. Аналіз організації обслуговування ділових туристів в готельному комплексі „Назва” 19
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІЛОВИХ ТУРИСТІВ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ „Назва” 32
3.1. Загальні засади удосконалення роботи готельного комплексу „Назва” 32
3.2. Обґрунтування заходів щодо покращення організації побутового обслуговування в готельному комплексі „Назва” 37
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 53

Організація роботи бізнес-центрів в підприємствах готельного господарства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ БІЗНЕС-ЦЕНТРІВ У СФЕРІ ДОЗВІЛЛЯ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Поняття, суть, значення організації дозвілля.................................................5 1.2. Характеристика комерційних підрозділів, що організують дозвілля на підприємствах готельного господарства різних типів........................................11 РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ БІЗНЕС-ЦЕНТРУ „ЕЛІТНЕ ДОЗВІЛЛЯ” В ГОТЕЛІ „СЛАВУТА” 17 2.1. Характеристика бізнес-центру в готелі „Славута”......................................17 2.2. Технологія організації дозвілля гостей...........................................................24 РОЗДІЛ III. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПОСЛУГ БІЗНЕС-ЦЕНТРУ ДОЗВІЛЛЯ В „СЛАВУТІ” 29 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 43

Культурно дозвільна діяльність

1. Сценарій вечора, клубного відпочинку
2. Досвід роботи будь-якого клубного закладу
Список використаної літератури

“Організація обслуговування туристів в готелі”

Зміст:
Вступ

Розділ І. Теоретичні аспекти контролю якості обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства
1.1. Класифікація та типізація підприємств готельного господарства
1.2. Сучасні тенденції розвитку готельного господарства світу
1.3. Загальні вимоги до підприємств готельного господарства

Розділ ІІ. Аналіз організації обслуговування туристів (на прикладі готелю Братислава)
2.1. Організаційно-управлінська характеристика досліджуваного підприємства
2.2. Аналіз організації контролю якості обслуговування туристів

Розділ IІІ. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення організації контролю на досліджуваному підприємстві

Висновок

Список використаних джерел

Додатки

Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства (ринку готельних послуг) Києва

Вступ 2
1. Історія та сучасний стан готельного господарства Києва 5
1.1. Історія становлення готельного господарства Києва 5
1.2. Сучасний стан та проблеми розвитку готельного господарства Києва 9
2. Тенденції та перспективи розвитку готельного господарства Києва 12
2.1. Тенденції розвитку готельного господарства Києва 12
2.2. Перспективи розвитку готельного господарства Києва 23
Висновки і пропозиції 32
Список використаної літератури 34
Додатки 36-40

Метою роботи є дослідження особливостей функціонування підприємства на ринку готельних послуг і розробка теоретико-практичних рекомендацій щодо його розвитку для формування соціально-орієнтованого, конкурентоспроможного та високоефективного готельного комплексу, здатного задовольнити широкі потреби клієнтів.

УДОСКОНАЛЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ

Вступ 3
Розділ 1. Вплив методів управління на дисципліну персоналу готельного господарства 6
1.1. Характеристика соціально-психологічних методів управління готельним комплексом 6
1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9
1.3. Дисциплінарна відповідальність працівників готельного господарства 16
Розділ 2. Управління дисципліною працівників готельного господарства 19
2.1. Загальна характеристика Славутич-Закарпаття 19
2.2. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю 26
Розділ 3. Удосконалення дисципліни праці на підприємстві готельного господарства 29
3.1. Удосконалення психологічних аспектів діяльності керівника готельного господарства 29
3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного підприємства 32
3.3. Контроль дисципліни діяльності служб обслуговування в готелі 34
Висновки 37
Список використаної літератури 39

Організація інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві1

Вступ 3
Розділ 1. Поняття інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві 6
1.1. Обладнання та його інженерно - технічне обслуговування на підприємствах готельного господарства 6
1.2. Поняття інженерно-технічного устаткування готельного господарства 12
1.3. Значення інженерно - технічного обслуговування та ремонтних робіт у готелі 20
Розділ 2. Організація інженерно-технічного обслуговування в готелі "Нарцис" 26
2.1. Загальна характеристика готелю "Нарцис" 26
2.2. Інженерно-технічне забезпечення функціонування діяльності готелю "Нарцис" 29
2.2.1. Водопостачання, теплопостачання і каналізація 29
2.2.2. Системи вентиляції і кондиціонування повітря 31
2.2.3. Освітлення 33
2.2.4. Енергетичне забезпечення роботи ліфтів 34
2.2.5. Слабострумові установки 36
2.2.6. Санітарно-технічне устаткування 38
2.2.7. Центральне опалювання 39
Розділ 3. Резерви підвищення ефективності організації енергетичного господарства в підприємствх готельного господарства 41
Висновки 47
Список використаної літератури 49

Конспект з предмету Організація ресторанного господарства

ЗМІСТ
1. Структура ринку закладів ресторанного господарства 3
2. Класифікація і характеристика закладів ресторанного господарства 6
3. Організація постачання закладів ресторанного господарства продовольчими товарами та предметами матеріально-технічного призначення 9
4. Система контролю у закладах ресторанного господарства 13
5. Класична організація виробництва у закладах ресторанного господарства 17
6. Індустріальна технологія виробництва готової до споживання продукції 20
7. Організація обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства відкритого типу 23
8. Організація діяльності фірм з експлуатації закладів ресторанного господарства за місцем роботи споживачів 26
9. Організація роботи закладів ресторанного господарства за місцем навчання 28
10. Організація обслуговування споживачів у місцях масового відпочинку, під час спортивних змагань, на ярмарках, виставках, у супермаркетах та торгових центрах 30
11. Організація обслуговування пасажирів на транспорті 33
Список літератури 37

© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel