Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

2

Технологія туристичної діяльності

(код (ID:27882))
| Размер: 19 кб. | Объем: 15 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 10.06.2009 | Код продавца: 2 |
План работы1.Законодавчо - правове регулювання туристичної діяльності 3
2.Програма перебування туристів 8
Список використаної літератури 11
Додатки 12-15
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Аналіз нормативно правової бази туристичної та сервісної діяльності в Україні

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Характеристика нормативно-правового регулювання
туристичної та сервісної діяльності в Україні...................................5
1.1. Загальний огляд нормативно-правової бази
регулювання туристичної та сервісної діяльності в Україні............5
1.2. Плюси та мінуси нової редакції Закону України Про туризм .....11
1.3. Державне регулювання туристичної та сервісної діяльності..........14
Розділ 2. Ліцензування та сертифікація туристичної та сервісної
діяльності.............................................................................................18
2.1. Ліцензування туристичної діяльності................................................18
2.2. Сертифікація сервісної діяльності......................................................21
Розділ 3. Законодавче регулювання користування готелями й
аналогічними засобами розміщення та надання
готельних послуг..................................................................................27
Висновки...............................................................................................................33
Список використаної літератури........................................................................36


Нормативно-правове регулювання туристичної діяльності в Україні

ВСТУП 3

1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ТА ІСТОРИЧНІ ЕТАПИ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТУРИЗМУ В СВІТІ ТА В УКРАЇНІ 5

1.1. Значення нормативно-правового регулювання в туристичній діяльності України 5
1.2. Світовий досвід правового регулювання туристичної діяльності 7
1.3. Історичні етапи нормативно-правового регулювання туризму в Україні 10

2. ХАРАКТЕРИСТИКА НОРМАТИВНО-ПРАВОВОЇ БАЗИ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ 15

2.1. Сучасний стан нормативно-правової бази в Україні 15
2.2. Місце Закону України «Про туризм» в регулюванні туристичної діяльності в Україні 19
2.3. Нормативно-правове регулювання ліцензування та сертифікації туристичної діяльності в Україні 24

3. ПЕРСПЕКТИВИ ТА ОРІЄНТИРИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ 32

3.1. Організаційно-економічні та правові заходи щодо вирішення основних проблем в туристичній сфері 32
3.2. Іноземний досвід регулювання туристичної діяльності та його використання в Україні 38

ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 48

Культура підприємницької діяльності в туристичному бізнесі

Вступ. 3
1. Професійна культура в діяльності туристичної фірми. 5
1.1 Суть і основні засади культури службового етикету. 5
1.2 Оцінка рівня організації культури на підприємстві туристичної галузі. 8
1.3 Особливості ведення ділових переговорів в закордонних країнах. 10
1.4 Ділова культура в рекламній діяльності. 20
2. Стан культури підприємницької діяльності туристичної фірми “Оріон”. 25
2.1 Культура службових відносин і спілкування. 25
2.2 Культура одягу. 27
3. Основні проблеми і заходи, щодо вдосконалення культури і етики діяльності підприємницької діяльності туристичної фірми. 29
Висновок. 32
Список використаних літературних джерел. 33

Інвестиційна діяльність туристичної індустрії

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Необхідність інвестування туристичної індустрії...........................5
1.1. Поняття залучення іноземних інвестицій в
економіку України................................................................................5
1.2. Роль іноземних інвестицій у розвитку економіки України...............7
Розділ 2. Стан розвитку туристичної індустрії в Україні...............................11
2.1. Рекреаційні ресурси України і їх економічна оцінка.......................11
2.2. Розвиток та розміщення рекреаційно-туристичного
комплексу України...............................................................................15
Розділ 3. Проблеми та перспективи інвестиційної діяльності
туристичної індустрії в Україні.........................................................19
3.1. Проблеми інвестиційної діяльності туристичної
індустрії в Україні.................................................................................19
3.2. Перспективи інвестиційної діяльності туристичної
індустрії в Україні..................................................................................23
Висновки................................................................................................................25
Список використаної літератури.........................................................................27
Додатки...................................................................................................................28


МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та особливості маркетингової діяльності в туризмі 5
1.2. Стратегічне планування маркетингової діяльності туристичного підприємства 10
1.3. Організація та контроль маркетингової діяльності 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 20
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «Назва» 20
2.2. Аналіз маркетингового середовища туристичної фірми «Назва» 29
2.3. Аналіз маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 35
РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ «Назва» 39
3.1. Стратегічний план маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 39
3.2. Удосконалення організаційного механізму маркетингового менеджменту туристичної фірми «Назва» 42
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 48
Додаток А 50
Додаток Б 55

Порівняльний аналіз економічної ефективності туристичної діяльності в регіонах

Вступ 3
1. Сутність та методика розрахунку економічної ефективності туристичної діяльності 4
2. Статистичні дані щодо регіонального розвитку туризму 8
3. Аналіз ефективності туристичної діяльності по регіонах 12
Висновки 16
Література 17

Порівняльний аналіз економічної ефективності туристичної діяльності на основі статистичних даних складових ефективності по регіонах

Вступ 3
1. Теоретичні засади дослідження економічної ефективності туристичної діяльності 4
2. Стан розвитку туристичної діяльності в регіонах 6
3 Дослідження економічної ефективності діяльності 11
Висновки 12
Література 13

АНАЛІЗ ЧИННИКІВ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ЯКІСТЬ ТУРУ

ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття та загальна характеристика чинників якості обслуговування в індустрії туризму 5
1.1. Моделі якості обслуговування в індустрії туризму 5
1.2. Чинники, які впливають на якість туру 10
1.1.1. Загальноекономічні чинники 11
1.1.2. Соціально-демографічні чинники 12
1.1.3. Чинники культурного порядку 13
1.1.4. Чинники розвитку туристичної інфраструктури 13
Розділ 2. Якість обслуговування туристів в туристичних фірмах 16
2.1. Технологія обслуговування клієнтів туристичних фірм 16
2.2. Оцінка, контроль, та способи регулювання якості туристичної продукції в індустрії туризму 19
Розділ 3. Аналіз діяльності туристичної фірми по розробці турів 25
3.1. Загальна характеристика діяльності туристичної фірми 25
3.2. Аналіз розробки якісного туру 27
Розділ 4. Напрями удосконалення якості обслуговування в індустрії туризму 30
4.1. Програмний туризм як основа сучасного туроперейтінгу та обслуговування туристів 30
4.2. Розробка програми якісного обслуговування в індустрії туризму 33
ВИСНОВКИ 35
Список використаної літератури 37

Управління якістю туристичної продукції (послуг) у туристичному підприємстві

Вступ 3
1. Науково-методологічні аспекти управління якістю в туризмі 6
1.1. Якість туристичної продукції (послуг) як економічна категорія 6
1.2. Оцінка якості туристичної продукції (послуг) 6
1.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в туристичному підприємстві 14
1.4. Нормативно-правове регулювання якості туристичної продукції (послуг) в туризмі 20
2. Дослідження процесу управління якістю в діяльності туристичного підприємства ТОВ "Замор'я" 26
2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 26
2.2. Діагностика процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 44
2.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 45
3. Напрями удосконалення процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 56
3.1. Шляхи удосконалення системи управління якістю туристичної продукції (послуг) на туристичному підприємстві "Замор'я" 56
Висновки 62
Список використаної літератури 64

ГРУПОВЕ НАВЧАННЯ ТА РІЗНОВИДИ ЙОГО ТЕХНОЛОГІЙ

ЗМІСТ

Вступ 3
Розділ 1. Групове навчання та різновиди його технологій 5
1.1. Поняття про групову форму роботи 5
1.2. Технологія структурування кооперативного навчання 6
1.3. Технологія роботи в парах 11
1.4. Технологія діяльності ротаційних (змінюваних) трійок 13
1.5. Технологія "два - чотири - всі разом" 13
1.6. Технологія "карусель" 14
1.7. Технологія роботи в малих групах 15
Розділ 2. Основні види групової роботи 18
2.1. Варіанти організації роботи груп 18
2.2. Фронтальні технології інтерактивного навчання 21
Розділ 3. Використання групової форми навчання при вивченні розділу "Біологія людини" 26
Розділ 4. Практична частина 33
Висновки 35
Література 36
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel