Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Контрольная

Контрольна робота з маркетингу (Варіант 19)

(код (ID:2713))
| Размер: 22 кб. | Объем: 12 стр. | Стоимость: 20 грн. | Добавлена: 02.06.2005 | Код продавца: 2 |
План работы1. Класифікація цін 3
2. Методи збору інформації при проведенні маркетингового дослідження 8
Література: 12
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Контрольна робота з маркетингу

1.Вихідні ідеї, що лежать в основі маркетингу. 2
2.Стратегічне планування маркетингу. 8
Література: 14

Контрольна робота маркетинг

Вступ 3
1. Поняття маркетингу та історія розвитку маркетингу 4
2. Сучасна концепція маркетингу в українському готельному бізнесі 9
Висновки 17
Література 18

Контрольна робота з маркетингу туризму

Варіант 2

1. Взаємозв'язок маркетингових концепцій з концепціями управління рекламою 3
2. Принципи формування збутової мережі в туризмі 8
3. Скласти бюджет рекламної кампанії
туристичного підприємства 13
Список використаних джерел 22

Контрольна робота з дисципліни: „Маркетинг”

1. Особливості маркетингу місць та маркетингу осіб 3
2. Поняття фірмового стилю 5
Список літератури 7

Контрольна робота з маркетингу туризму

Історія застосування концепції маркетингу в туризмі 3
Опитувальний лист готелю. 7
Літературні джерела. 9

Контрольна робота з основ маркетингу та підприємницької діяльності

1. ПРИНЦИПИ І ЗАВДАННЯ МАРКЕТИНГУ 3
2. СУТЬ, СТРУКТУРА І ОСНОВНІ ОБ'ЄКТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 5
ЛІТЕРАТУРА 10

Контрольна робота з дисципліни «економіка і організація інноваційної діяльності»

ПЛАН
1. Життєвий цикл інновації. 3
2. Методи управління вибором інноваційних стратегій. 3
3. Задача. 13
Є три варіанти технологій виготовлення виробів. За даними таблиці розрахувати найефективніший варіант.

Показники 1 варіант 2 варіант 3 варіант
Інвестиції, тис. грн. 370 400 340
Витрати на виготовлення одного виробу, грн. 4,80 4,60 4,90
Річний обсяг виробництва, тис. шт. 75 110 80

Список використаної літератури 15

Контрольна робота маркетинговий менеджмент

ВСТУП 3


1. РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4

1.1. Етапи розвитку маркетингу як науки 4
1.2. Зародження та розвиток маркетингу на підприємстві 5
1.3. Функціональний зв'язок маркетингу з іншими підрозділами підприємства 6


2. МАРКЕТИНГОВІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 10

2.1. Фактори, що впливають на організацію маркетингової структури на підприємстві 10
2.2. Основні форми організації відділу маркетингу на підприємстві та їх особливості 12
2.3. Організаційна структура управління, функції та критерії оцінки діяльності відділів маркетингу на підприємстві 13
2.4. Вимоги до працівників відділів маркетингу на підприємстві та критерії оцінки їх діяльності 15


3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ФФ «__» 17

3.1. Структурні та функціональні зміни 17
3.2. Вплив на бюджет маркетингу 22
3.3. Очікуваний вплив на показники роботи підприємства 26


ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Контрольна робота з основ маркетингу

Визначення промислового та споживчого ринку їх основі характеристики. 3
Маркетинг як концепція, як спосіб дії. Розвиток - концепція маркетингу. 5
Список використаних джерел 13

Контрольна робота з маркетингу туризму

1. Напрямки дослідження ефективності реклами 4
2. Розподіл маркетингових функцій між суб'єктами
маркетингу в туризмі 8
3. Скласти модель маркетингової інформаційної системи туристичного агента 17
Список використаних джерел 21

© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel