Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Контрольная

Психологія кольору, відтінків та форми в рекламі

(код (ID:24956))
| Размер: 30 кб. | Объем: 21 стр. | Стоимость: 75 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
План работыВступ 3
1. Реклама: поняття і функції, мета і види 5
2. Психологія кольору в рекламі 9
3. Психологія форми в рекламі 16
4. Психологія світла в рекламі 17
Висновок 20
Список використаної літератури 21

Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Функції кольору в проектуванні культурно-розважальних комплексів

Вступ 3
1. Сприйняття та пізнання кольору як константи естетичного сприйняття 4
2. Функції кольору як найважливішого художнього засобу культурно-розважального середовища і візуальних комунікацій 7
Висновок 11
Література: 12

Контрольна робота юридична психологія

Завдання 1. Психологічна характеристика основних різновидів натовпу. 3
Завдання 2. Психологічні особливості проведення допиту 7
Завдання 3. 13
При розслідуванні автомобільної пригоди потерпіла - літня жінка, у своїх свідченнях стверджувала, що її збив автомобіль "Швидка допомога", марки "Волга", світло-сірого кольору. В дійсності її збив автомобіль спеціальної медичної служби, марки "Москвич", темно-вишневого кольору. Поясніть психологічну природу помилки потерпілої.
Список використаної літератури 16

Напрямок розвитку кольору в фешен індустрії + Доповідь + Анотація

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти проблеми використання кольору в індустрії моди 7
1.1. Історія проблеми та аналіз наукових джерел 7
1.2. Феномен сучасної індустрії моди (фешн-індустрії) 15
1.3. Роль кольору у формуванні образу світу та художнього твору 24
1.4. Особливості людського сприйняття кольорів 29
РОЗДІЛ 2. Практичне вивчення сучасних тенденцій розвитку кольорової гами у фешен-індустрії 41
2.1. Особливості використання кольору в одязі 41
2.2. Специфіка задіяння кольорової гами у зачісках 45
2.3. Використання кольору в макіяжі 56
2.4. Кольоровий дизайн інтер’єру 67
РОЗДІЛ 3. Інноваційні заходи спрямовані на вдосконалення управління сферою індустрії краси з використанням кольору 72
3.1. Дослідження поглядів провідних дизайнерів на майбутні актуальні кольори у фешн-індустрії 72
3.2. Загальні перспективи поєднання натуральних та штучних кольорів у моді 82
3.3. Аналіз перспективних показів колекцій одягу з використанням модних кольорів 87
3.4. Майбутнє кольору в зачісках та макіяжі 91
3.5. Перспективи кольорового дизайну інтер’єру 97
ВИСНОВКИ 102
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 106
ДОДАТКИ 109

ЮРИДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ

1. Психологічна характеристика основних різновидів натовпу 3
2. Психологічні особливості проведення допиту. 9
3. Задача 15
3. Задача

При розслідуванні автомобільної пригоди потерпіла – літня жінка, у своїх свідченнях стверджувала, що її збив автомобіль спеціальної медичної служби, марки “Москвич”, темно-вишневого кольору. Поясність психологічну природу помилки потерпілої.

ЮРИДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ

1. Психологічна характеристика основних різновидів натовпу 3
2. Психологічні особливості проведення допиту. 9
3. Задача 15
При розслідуванні автомобільної пригоди потерпіла – літня жінка, у своїх свідченнях стверджувала, що її збив автомобіль спеціальної медичної служби, марки “Москвич”, темно-вишневого кольору. Поясність психологічну природу помилки потерпілої.
Список використаних джерел

Мода і реклама

ВСТУП 3
1. ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ 5
2. ЗВ’ЯЗОК МОДИ З РЕКЛАМОЮ 7
2.1. Мода як соціальний феномен. 12
2.2. Реклама – двигун моди 14
2.3.Соціальна реклама і мода 15
3. СТВОРЕННЯ РЕКЛАМИ І РОЛЬ МОДИ В ЦЬОМУ ПРОЦЕСІ 19
3.1. Мода та емоції в рекламі 20
3.2. Мода та сезонність у рекламі 26
3.3. Мода та рекламні обриси 28
4. ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ І МОДИ НА СВІДОМІСТЬ ЛЮДИНИ 33
ВИСНОВКИ 41
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 43
ДОДАТКИ 45

Психологія середніх віків. Психологія епохи Відродження

1. Умови розвитку психології в період середньовіччя 4
2. Схоластична психологія 6
3. Напрямки розвитку середньовічної психології 10
4. Бекон і емпірична психологія 14
Висновки 18
Список літератури 19

Проблема кольору в естетиці дизайну

Вступ 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕСТЕТИКИ КОЛЬОРУ 4
2. ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ КОЛЬОРУ В ДИЗАЙНІ 4
Висновки 4
Список використаної літератури 4



Вступ
Естетика як наука про споглядальне або творче відношення людини до дійсності вивчає специфічний досвід її освоєння, в процесі і в результаті якого людина може перебувати в різних станах чуттєвої ейфорії, захоплення, невимовної радості, блаженства, катарсису, екстазу, духовної насолоди. Відповідно до духовно-матеріальних основ буття, людині властива здатність відчувати такі стани психологічного піднесення, знаходячи джерело його виникнення в різних формах і об’єктах дійсності. Одним із таких джерел є колір, відтінки, насиченість, яскравість якого можуть приносити як душевну насолоду, так і психологічне незадоволення.
Особливо актуальним є підбір кольору в повсякденному житті сучасної людини – в предметах, що її оточують, в дизайні приміщення, одязі. Психологи встановили, що різний колір може по-різному діяти на почуття та настрій індивіда. Спеціалісти промислового дизайну враховують досягнення фахівців з кольору при виготовленні обладнання, оформлення приміщень, створення нових моделей одягу. Сутність естетиці дизайну полягає в особливій здатності людини реагувати на різні кольори та їх поєднання.

Висновки
Колір відіграє велике значення в естетичному пізнанні людиною світу. Поєднання відтінків, їх насиченість та яскравість здійснюють певний психологічний вплив на людину, має здатність створювати в неї певний настрій або стан душі. Людський індивід прагне оточити себе таким колірним поєднанням, яке найбільш відповідає його естетичному уявленню про світ, життєвої стратегії особистості.
Виходячи з того, що "скільки людей, стільки смаків" існує певна проблема в уніфікації колірного оформлення соціального середовища. Галузі виробництва, які тісно пов’язані з розробкою дизайну свого продукту, постійно випробують вагання в розв’язанні проблем кольору. Сучасні дизайнери інтер’єра, одягу йдуть за шляхом "найменшого опору" – вони пропонують декілька варіантів колірного рішення, постійно оновлюючи свої колекції.
Вважається, що сьогодні дещо втрачений першопочатковий сенс кольорів, що вкладали в них люди. На сприйняття тих чи інших барв або відтінку значним чином впливають мода, традиції. Крім цього, для "схвалення" модного кольору соціумом велике значення мають інтенсивні рекламні кампанії та соціальні технології. Дослідження вчених щодо природи кольору та його психологічного впливу на людину базуються, в основному, на його фізичних характеристиках або на узагальненні суб’єктивних відчуттів реципієнтів, що дає змогу мати різні класифікації кольорової гами, які використовуються в дизайні та при оформленні продукції промислового виробництва та архітектурі.

ПСИХОЛОГІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ МЕНЕДЖЕРА

З М І С Т
ВСТУП 2
ПСИХОЛОГІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ МЕНЕДЖЕРА 3
ПСИХОЛОГІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ БУХГАЛТЕРА 4
ПСИХОЛОГІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ АУДИТОРА 5
ПСИХОЛОГІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ ЕКОНОМІСТА З ТУРИЗМУ 6
ВИСНОВОК 7
ЛІТЕРАТУРА 8

Юридична психологія

Вступ 3
1. Психологія особистості злочинця 4
2. Психологія конфлікту в правоохоронній діяльності 16
3. Визначте, який прийом саморегуляції застосовується оповідачем 25
Висновки 27
Список використаної літератури 28
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel