Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Контрольная

Суть, мета і завдання маркетингових досліджень

(код (ID:24922))
| Размер: 71 кб. | Объем: 23 стр. | Стоимость: 75 грн. | Добавлена: 03.06.2008 | Код продавца: 2 |
План работыВступ 2

1. Процес маркетингового дослідження 3
2. Постановка проблеми маркетингового дослідження 6
3. Проект маркетингового дослідження 10
4. Виконавці маркетингових досліджень 15

Висновок 17
Література 18

Практичне маркетингове дослідження 19
Маркетингове дослідження проведемо за допомогою таких методів як опитування та анкетування…

Додатки 22
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Суть, мета і завдання маркетингових досліджень

План:

1. Сутність і завдання маркетингових досліджень

2. Технологія проведення маркетингових досліджень на підприємстві

Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни

Вступ 3
1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень: суть, види, методи, інструменти 6
1.1 Сутність та види маркетингових досліджень 6
1.2 Основні методі маркетингових досліджень 12
2. Характеристика професійних агентств як суб’єктів маркетингових досліджень 16
2.1 Мета та завдання діяльності професійних агентств 16
2.2 Методика застосування програми перевірки 19
3. Аналіз маркетингових досліджень ринку фінансових послуг України 29
3.1 Нові тенденції в розвитку маркетингових досліджень ринку фінансових послуг 29
3.2 Особливості маркетингових досліджень ринку фінансових послуг 34
4. Проблеми маркетингових досліджень в Україні і шляхи їх вирішення 40
Висновки 48
Список літератури 51
Додаток А 55
Додаток Б 57

Маркетинг

Вступ - 3 -
1. Завдання та умови ефективності маркетингових досліджень. - 4 -
1.1. Основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень - 9 -
1.2. Види маркетингових досліджень - 10 -
1.3. Помилкові очікування від маркетингових досліджень - 10 -
2. Анкета для виявлення рівня задоволення клієнта якістю обладнання для випічки кондитерських виробів. - 20 -
Список використаної літератури - 23 -

Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках

1. Суть, організація, напрямки і структура процесу маркетингових досліджень 2
2. Специфіка маркетингових досліджень на споживчому ринку 7
3. Специфіка маркетингових досліджень на промислових ринках 14
Література 19

Організація та проведення маркетингових досліджень на підприємстві

Вступ 3
1. Мета і види маркетингових досліджень 4
2. Коротка характеристика підприємства (на прикладі фірми «Будсервіс»)5
3. Проведення маркетингових досліджень на підприємстві(на прикладі фірми «Будсервіс») 6
Висновки і пропозиції 12
Використана література 14

Робота виконана одинарним інтервалом

Організація та проведення маркетингових досліджень підприємством

Вступ
Глава 1. Теоретичні підходи щодо організації та проведення
маркетингових досліджень підприємствами
1.1. Поняття маркетингових досліджень та основні причини їх проведення
1.2. Основні етапи проведення маркетингових досліджень
1.3. Сутність та складові процесу організації проведення
маркетингового дослідження
Глава 2. Аналіз організації та проведення маркетингового дослідження підприємством „МОНОМАХ
2.1. Маркетинговий аналіз ринку чаю м. Києва та області
2.2. Основні підходи та складові процесу організації проведення маркетингових досліджень на підприємстві „Мономах”
2.3. Мета, завдання та етапи маркетингового дослідження, яке проводило підприємство „Мономах
Глава 3. Основні пропозиції та рекомендації щодо організації та проведення маркетингових досліджень підприємствами України
3.1. Практичні рекомендації та прогноз розвитку ринку чаю для підприємства „Мономах
Висновки
Список літератури

Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів

Зміст
Вступ 3
Розділ 1 Планування та проведення маркетингових досліджень 4
1.1 Поняття проведення досліджень в маркетингу 4
1.2 Роль інформації для маркетингових досліджень 7
1.3 Система аналізу маркетингової інформації 11
Розділ 2 Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів 13
2.1 Схема маркетингового дослідження 13
2.2 Представлення результатів дослідження 18
2.3 Проведення маркетингових досліджень на підприємстві 20
Розділ 3 Обробка маркетингової інформації 30
3.1 Збір інформації у маркетингових дослідженнях 30
3.2 Концепція системи маркетингової інформації 32
3.3 Пропозиції по удосконаленню діяльності підприємств 35
Висновок 37
Використана література 38

Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ

Зміст

Вступ 7
І. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ 9
1.1 Стан, проблеми та перспективи розвитку менеджменту ЗМІ 9
1.2 Сутність, зміст та значення маркетингових досліджень 15
1.3 Економічна оцінка діяльності телеканалу 25
ІІ. Аналіз стану застосування маркетингової інформації в системі управління ЗМІ (методики маркетингових досліджень) 32
ІІІ. Пропозиції щодо вдосконалення маркетингових досліджень в системі управління діяльністю вітчизняної телекомпанії 61
Висновки та пропозиції 67
Список використаної літератури 70
Додаток 1................................................................................................................71

Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства


Вступ 3
1. Методологічні основи маркетингових досліджень в умовах перехідної економіки України 6
1.1. Об'єктивна необхідність маркетингових досліджень в процесі розвитку ринкових відносин 6
1.2. Суть та методологічні принципи проведення маркетингових досліджень 12
1.3. Маркетингові дослідження в системі прийняття управлінських рішень 16
2. Маркетингові дослідження вдосконалення асортименту туристичного підприємства 20
2.1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі 20
2.2. Система маркетингових досліджень в туризмі 25
2.3. Маркетингові дослідження вдосконалення асортименту туристичного підприємства 33
3. Організація та проведення маркетингових досліджень напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства 35
3.1. Маркетингові дослідження туристичного продукту в АР Крим 35
3.2. Шляхи вдосконалювання системи маркетингових досліджень туристсько-рекреаційного продукту в А.Р. Крим 42
Висновки 45
Література 47

Маркетинг

Вступ - 3 -
1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень - 4 -
1.1. Основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень - 9 -
1.2. Види маркетингових досліджень - 10 -
2. Практичний аспект життєвого циклу товару йогуртів «Назва» - 11 -
3. Співставлення теоретичного і практичного аспектів - 15 -
Висновки - 20 -
Список використаної літератури - 22 -
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel