Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Курсовая

Зв’язки з громадськістю, ПР

(код (ID:24866))
| Размер: 39 кб. | Объем: 28 стр. | Стоимость: 90 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
План работыВСТУП 3
1. Реклама та її вплив на формування споживацької думки 4
1.1. Види реклами 4
1.2. Вплив реклами на поведінку споживачів 6
1.3. Вплив телевізійної реклами на формування суспільної думки 8
2. Вплив мас-медійних технологій реклами на громадську думку 23
2.1. Сутність поняття «громадська думка» 23
1.2. Взаємодія мас-медіа і громадськості 24
1.3. Формування громадської думки через мас-медіа 26
Висновки 27
Література 28
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

ПР як організація комунікативного простору. Економічна комунікація та ринок

Вступ 3
1. Поняття та сутність зв’язків з громадськістю 4
2. Інструменти встановлення комунікацій з громадськістю 6
Висновки 14
Література 16

ПР як організація комунікативного простору. Економічна комунікація та ринок

Вступ 3
1. Поняття та сутність зв’язків з громадськістю 4
2. Інструменти встановлення комунікацій з громадськістю 6
Висновки 14
Література 16

Використання сучасних інформаційних технологій в організації зв’язків з громадськістю у вищому навчальному закладі

Вступ 3
1. Сутність та напрямки ПР-діяльності у вищому навчальному закладі 5
1.1 Поняття та сутність зв’язків з громадськістю 5
1.2 Особливості зв’язків з громадськістю в сфері освіти 33
2. Сучасні інформаційні технології в організації зв’язків з громадськістю 40
2.1 Інструменти і методи проведення ПР-заходів 40
2.2 Особливості використання сучасних інформаційних технологій в організації зв’язків з громадськістю 53
3. Аналіз практики використання сучасних інформаційних технологій в організації зв’язків з громадськістю у вищому навчальному закладі (на прикладі ЄУФІМБ) 81
3.1 Загальна характеристика об’єкта дослідження 81
3.2 Аналіз основних методів здійснення зовнішніх комунікацій ВУЗу та резерви підвищення їх ефективності 85
Висновки 102
Список використаної літератури 106
Додаток 1. Загальний вигляд та перелік основних розділів сайту ЄУФІМБ 110
Додаток 2. Приклад інформаційного матеріалу ЄУФІМБ, який розповсюджується каналами мережі Інтернет 111

Контрольна робота з маркетингу

Вступ. 3
1. Зв’язки з громадськістю. 5
2. Характеристика світового ринку засобів розміщення. 8
3. Розробити опитувальний лист для визначення намірів споживачів туристичних послуг. 16
Висновок. 18
Список використаних джерел 20

ПАБЛІК РИЛЕЙШИНЗ

1. ДЕМОКРАТИЧНІ ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ В ЧАСИ КИЇВСЬКОЇ РУСІ. 3
2. ПОНЯТТЯ ПЛАНУВАННЯ В ПАБЛІК РИЛЕЙШИНЗ. 7
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 13

Основні складові системи зв'язків з громадськістю та їх характеристика

Вступ 3

1. Основні складові системи зв’язків з громадськістю (PR) та їх характеристика 4

2. PR і споріднені з ним напрямки діяльності 8

3. Сучасні тенденції розвитку PR 13

Висновок 17
Література 18

Проблеми іміджування

Вступ 2
1. Зв’язки з громадськістю в системі державного управління 3
2. Формування позитивного іміджу органів державного управління 5
3. Проблеми удосконалення іміджу 8
Висновки 10
Список літератури 12

Функція ПР в управлінні в індустрії туризму. Значення та суть

План

ВСТУП 3
1. ЗМІСТ І ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ PUBLIC RELATIONS 5
1.1. Мета і складові ПР 5
1.2. Теорія спілкування і філософія ПР 8
2. PUBLIC RELATIONS У ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ 11
2.1. PR-діяльність туристичних фірм. 14
2.2. Public Relations у готельному бізнесі 18
2.3. Public Relations у ресторанному бізнесі 26
3. PUBLIC RELATIONS НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ ТУРИЗМУ 30
3.1. PR-діяльність туристичних компаній на прикладі компанії «Янатур» 33
ВИСНОВКИ 36
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 38

Об'єктом курсової роботи є вивчення надання PR-послуг в туристичних фірмах (на прикладі “Янатур”), готелях і ресторанах.
Хронологічні рамки курсової роботи торкаються розгляду public relations переважно за останні роки.
При дослідженні даної теми автор зіштовхнувся з фактичною відсутністю літератури не тільки в області у туристичному бізнесі, але й в області українського бізнесу в цілому. Існує дефіцит спеціалізованих журналів. Мабуть, можна виділити лише журнали «Ресторанний Бізнес» і «Ресторанний Світ», видавництва «Вітрина», а також «Готель і ресторан. Бізнес і управління», де основна увага, однак, приділяється ресторанам при готелях, готелям і трохи туристичним фірмам. Також серед друкованих видань вирізняється “ Туристичний бізнес“ та журнал «З-спілкування», які в деяких номерах приділяють увагу розвитку туристичного PR в Україні, але інформації зовсім небагато, а також декілька книжок таких, як Чуміков А.Н. , «Зв'язки з громадськістю» та «Паблік рілейшнз. Зв'язки з громадськістю в сфері бізнесу». Книги всі московського видавництва.

Обов'язки судів

Вступ 2 І. Судочинство в Україні 3 1.1 Судова влада та правосуддя 3 1.2 Основні засади здійснення судочинства 7 ІІ. Обов’язки судів і суддів 8 2.1 Обов’язки суду в концепції його активності 8 2.2 Обов’язки суддів 16 Висновок 17 Список використаної літератури 18

Організаційно – психологічні передумови ефективності Піару

Вступ 3
1 Вплив зв’язків з громадськістю на ефективність реалізації концепції маркетингу підприємства 4
2 Стратегії ефективності паблік рілейшенз 7
Висновки 15
СПисок літератури 17

© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel