Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Материал

Питання до державних екзаменів з природознавства Спеціальність «Початкове навчання та практична психологія»

(код (ID:24860))
| Размер: 17 кб. | Объем: 10 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
План работы1. Особливості вивчення природознавства в малокомплектній школі. 2
2. Аналіз програм курсу „Я і Україна", 2005р. ,''Природознавство 1998" 3
3. Підготовка, організація та методика проведення екскурсій. Приклади. 3
4. Методика формування природничих понять, характеристика понять. Приклади. 5
5. Організація і методика проведення предметних уроків. Приклади. 6
6. Методика роботи з планом та картою на уроках природознавства. 7
7. Аналіз підручників курсу «Я і Україна» та щоденників спостереження. 8
8. Куточок живої природи. Організація та обладнання. Планування роботи і проведення занять. Приклади. 9
9. Позаурочна робота з природознавства її значення. 10
10. Географічний майданчик. Планування роботи та проведення занять. 10

Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Початкове навчання та психологія

План

1. Роль підручника на уроках природознавства в початковій школі 3
2. Методика вивчення курсу "Громадянська освіта" 6
Список використаної літератури 13
Додаток 14
Конспект уроку для 3 класу на тему "Правила життя в суспільстві" 14

Практична робота, як метод навчання природознавства

План


Вступ 3
Розділ 1. Поняття про дослід, його особливості, види та місце в навчальному процесі 4
1.1. Значення досліду як методу навчання природознавства 4
1.2. Навчальні та виховні задачі досліду 15
1.3. Структура досліду 16
1.4. Методика організації та проведення досліду 17
1.5. Види дослідів: за рівнем пізнавальної самостійності учнів, за тривалістю виконання, демонстраційні та фронтальні 19
Розділ 2. Практична робота, як метод навчання природознавства 20
2.1. Роль практичних робіт у навчанні 20
2.2. Види практичних робіт 20
2.3. Місце практичних робіт в навчальному процесі 21
Список використаної літератури 22

Екологічний розвиток учнів. Екологія в українській освіті

План

Вступ
1. Завдання з природознавства для перевірки учнів в початкових
2. Пізнавання завдання для формування природничих понять.
3. Використання тестів на уроках природознавства
4. Проведення уроку-конференції на тему: "Земля наш дім".
5. Екологічні ігри для учнів початкових класів.
6. Диференційований підхід до навчання на уроках природознавства.
Висновок

Позаурочна робота з природознавства в початковій школі

Вступ 3
І. Зміст позаурочної роботи з природознавства в початковій школі 4
1.1. Формування ставлення до природи у учнів молодшого шкільного віку 4
1.2. Урахування вікових особливостей дітей в позаурочній роботі з природознавства 6
1.3. Можливості дитячої книги у позаурочній роботі з природознавства 9
ІІ. Форми і методи позаурочної роботи з природознавства в початковій школі 14
Заключна частина 23
Література 24

Практичні розробки позакласної роботи з природознавства в початковій школі

Зміст


Вступ 3
Розділ 1. Формування світогляду молодших школярів на позакласних уроках з природознавства 7
1.1. Формування основ світогляду молодших школярів на засадах естетики живої природи 7
1.2. Використання педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського в позакласній роботі в класах натуралістичного спрямування 16
Розділ 2. Практичні розробки позакласної роботи з природознавства в початковій школі 23
2.1. Позакласний екологічний захід 23
2.2. Заняття-милування під блакитним небом 29
2.3. Урок-екскурсія з природознавства 37
Висновки 43
Список використаної літератури 45

Питання до державних екзаменів з методики викладання математики в початкових класах

1. Поняття числа (натурального). Десяток, заподій виділення десятку в окремий концентр. Нумерація усна і письмова. Методика вивчення нумерації в межах 10.
2. Сотня. причини виділення сотні в окремий концентр. Нумерація усна і письмова. Додавання і віднімання в межах сотні. Методика вивчення нумерації і арифметичних дій.
3. Тисяча. Причини виділення тисячі в окремий концентр. Нумерації, усна і письмова. Додавання і віднімання в межах тисячі.
4. Методика вивчення нумерації багатоцифрових чисел. Таблиця класів і розрядів.
5. Методика вивчення додавання і віднімання багатоцифрових чисел.
6. Методика навчання учнів розв'язуванню задач. Загальні питання роботи НАД задачею за етапами.
7. Поняття дробу. Методика ознайомлення учнів 3 (4 класів) з дробами.
8. Поняття величини: Загальні питання ознайомлення учнів початкових класів з величинами і їх вимірюванням.
9. Алгебраїчна пропедевтика в початковому курсі математиків.
10.Елементи геометрії в курсі математиків

Особливості використання практичних методів навчання на уроках природознавства в школах для дітей з тяжкими вадами мови


Список використаних скорочень 2

Вступ 3

1. Науково-методичні засади дослідження 7
1.1. Теоретичні основи колекційного навчання дітей з тяжкими вадами мови 7
1.2. Обґрунтування поетапного формування розумових дій у дітей з тяжкими вадами мови 11

2. Порушення мовлення у дітей та стратегія їх коригування 13
2.1. Мова дитини як засіб передачі інформації логопедична допомога дітям з вадами мовлення 13
2.2. Види та ознаки порушень мовлення 15
2.3. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 17
2.4. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 21

3. Діагностика особливостей засвоєння природничих знань учнями з тяжкими вадами мови 24

4. Умови забезпечення інтенсифікації процесу засвоєння природничого матеріалу учнями з тяжкими вадами мови 31
4.1. Методика діагностики стану сформованості природничих навчальних здібностей 31
4.2. Формування програм навчально-пізнавальної діяльності 41
4.3. Корекційна спрямованість процесу поетапного формування розумових дій учнів з порушеннями мови при вивченні природознавства 44

5. Ігротерапія на уроках природознавства як один з найважливіших засобів корекційної роботи з дітьми з порушеннями мовлення 47
5.1. Логопедичні ігри 47
5.2. Піскова ігротерапія 54
5.3. Логопедична ритміка 56

Висновки 57

Список використаної літератури 61

Додатки 63

Роль гри та цікавого матеріалу на уроках природознавства.

План

1. Роль гри та цікавого матеріалу на уроках природознавства 3
2. Методика вивчення розділу "Нежива природа" (Природознавство, 3 клас) 14
Список використаної літератури 22

ГРУПОВЕ НАВЧАННЯ ТА РІЗНОВИДИ ЙОГО ТЕХНОЛОГІЙ

ЗМІСТ

Вступ 3
Розділ 1. Групове навчання та різновиди його технологій 5
1.1. Поняття про групову форму роботи 5
1.2. Технологія структурування кооперативного навчання 6
1.3. Технологія роботи в парах 11
1.4. Технологія діяльності ротаційних (змінюваних) трійок 13
1.5. Технологія "два - чотири - всі разом" 13
1.6. Технологія "карусель" 14
1.7. Технологія роботи в малих групах 15
Розділ 2. Основні види групової роботи 18
2.1. Варіанти організації роботи груп 18
2.2. Фронтальні технології інтерактивного навчання 21
Розділ 3. Використання групової форми навчання при вивченні розділу "Біологія людини" 26
Розділ 4. Практична частина 33
Висновки 35
Література 36

ГРУПОВЕ НАВЧАННЯ ТА РІЗНОВИДИ ЙОГО ТЕХНОЛОГІЙ

ЗМІСТ

Вступ 3
Розділ 1. Групове навчання та різновиди його технологій 5
1.1. Поняття про групову форму роботи 5
1.2. Технологія структурування кооперативного навчання 6
1.3. Технологія роботи в парах 11
1.4. Технологія діяльності ротаційних (змінюваних) трійок 13
1.5. Технологія "два - чотири - всі разом" 13
1.6. Технологія "карусель" 14
1.7. Технологія роботи в малих групах 15
Розділ 2. Основні види групової роботи 18
2.1. Варіанти організації роботи груп 18
2.2. Фронтальні технології інтерактивного навчання 21
Розділ 3. Використання групової форми навчання при вивченні розділу "Біологія людини" 26
Розділ 4. Практична частина 33
Висновки 35
Література 36
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel