Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Контрольная

Організація туристичної діяльності

(код (ID:24369))
| Размер: 13 кб. | Объем: 11 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
План работы1. Матеріальна база та кадрове забезпечення діяльності турфірм 3
2. Страхові виплати та страхові внески 8
Список літератури 11

Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Матеріальна база та кадрове забезпечення туристичної фірми

Список літератури
1. Кифяк Василь Федорович. Організація туристичної діяльності в Україні: Навч. посіб. для студ. вищих навч. закл.. — Чернівці : Книги-ХХІ, 2003. — 298с.
2. Сокол Тетяна Георгіївна. Організація туристичної діяльності в Україні: Навч. посібник Федерація професійних спілок України; Інститут туризму. — К., 2002. — 256с.

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та особливості маркетингової діяльності в туризмі 5
1.2. Стратегічне планування маркетингової діяльності туристичного підприємства 10
1.3. Організація та контроль маркетингової діяльності 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 20
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «Назва» 20
2.2. Аналіз маркетингового середовища туристичної фірми «Назва» 29
2.3. Аналіз маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 35
РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ «Назва» 39
3.1. Стратегічний план маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 39
3.2. Удосконалення організаційного механізму маркетингового менеджменту туристичної фірми «Назва» 42
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 48
Додаток А 50
Додаток Б 55

Аналіз нормативно правової бази туристичної та сервісної діяльності в Україні

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Характеристика нормативно-правового регулювання
туристичної та сервісної діяльності в Україні...................................5
1.1. Загальний огляд нормативно-правової бази
регулювання туристичної та сервісної діяльності в Україні............5
1.2. Плюси та мінуси нової редакції Закону України Про туризм .....11
1.3. Державне регулювання туристичної та сервісної діяльності..........14
Розділ 2. Ліцензування та сертифікація туристичної та сервісної
діяльності.............................................................................................18
2.1. Ліцензування туристичної діяльності................................................18
2.2. Сертифікація сервісної діяльності......................................................21
Розділ 3. Законодавче регулювання користування готелями й
аналогічними засобами розміщення та надання
готельних послуг..................................................................................27
Висновки...............................................................................................................33
Список використаної літератури........................................................................36


Інформація та документація на підприємстві сфери туризму

Вступ 3
1. Законодавче та правове забезпечення туристичної діяльності в Україні 5
1.1. Правові основи організації туристичного бізнесу в Україні 5
1.2. Договірні взаємовідносини та партнерські зв'язки 6
1.3. Ліцензування туристичної діяльності 8
1.4. Сертифікація готельних послуг та послуг харчування 12
2. Інформаційне забезпечення туристичної діяльності 14
2.1. Сутність та джерела інформації на підприємстві сфери туризму 14
2.2. Значення інформаційних систем управління в туристичній галузі 18
2.3. Потенційні можливості комп'ютерних технологій 21
3. Документація господарських операцій на туристичному підприємстві 25
3.1. Первинні документи та їх реквізити. Класифікація документів. 25
3.2. Документообіг. Зберігання документів. 29
4. Організація роботи туристичної фірми ТОВ "Traveller" 32
Висновок 35
Список використаної літератури 36

Нормативно-правове регулювання туристичної діяльності в Україні

ВСТУП 3

1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ТА ІСТОРИЧНІ ЕТАПИ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТУРИЗМУ В СВІТІ ТА В УКРАЇНІ 5

1.1. Значення нормативно-правового регулювання в туристичній діяльності України 5
1.2. Світовий досвід правового регулювання туристичної діяльності 7
1.3. Історичні етапи нормативно-правового регулювання туризму в Україні 10

2. ХАРАКТЕРИСТИКА НОРМАТИВНО-ПРАВОВОЇ БАЗИ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ 15

2.1. Сучасний стан нормативно-правової бази в Україні 15
2.2. Місце Закону України «Про туризм» в регулюванні туристичної діяльності в Україні 19
2.3. Нормативно-правове регулювання ліцензування та сертифікації туристичної діяльності в Україні 24

3. ПЕРСПЕКТИВИ ТА ОРІЄНТИРИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ 32

3.1. Організаційно-економічні та правові заходи щодо вирішення основних проблем в туристичній сфері 32
3.2. Іноземний досвід регулювання туристичної діяльності та його використання в Україні 38

ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 48

Культура підприємницької діяльності в туристичному бізнесі

Вступ. 3
1. Професійна культура в діяльності туристичної фірми. 5
1.1 Суть і основні засади культури службового етикету. 5
1.2 Оцінка рівня організації культури на підприємстві туристичної галузі. 8
1.3 Особливості ведення ділових переговорів в закордонних країнах. 10
1.4 Ділова культура в рекламній діяльності. 20
2. Стан культури підприємницької діяльності туристичної фірми “Оріон”. 25
2.1 Культура службових відносин і спілкування. 25
2.2 Культура одягу. 27
3. Основні проблеми і заходи, щодо вдосконалення культури і етики діяльності підприємницької діяльності туристичної фірми. 29
Висновок. 32
Список використаних літературних джерел. 33

Організація туристичної діяльності

1. Організація претензійної роботи в туризмі 3
2. Правила перетинання державного кордону. Порядок виїзду та в’їзду в Україну 6
Список використаних джерел 10

Інвестиційна діяльність туристичної індустрії

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Необхідність інвестування туристичної індустрії...........................5
1.1. Поняття залучення іноземних інвестицій в
економіку України................................................................................5
1.2. Роль іноземних інвестицій у розвитку економіки України...............7
Розділ 2. Стан розвитку туристичної індустрії в Україні...............................11
2.1. Рекреаційні ресурси України і їх економічна оцінка.......................11
2.2. Розвиток та розміщення рекреаційно-туристичного
комплексу України...............................................................................15
Розділ 3. Проблеми та перспективи інвестиційної діяльності
туристичної індустрії в Україні.........................................................19
3.1. Проблеми інвестиційної діяльності туристичної
індустрії в Україні.................................................................................19
3.2. Перспективи інвестиційної діяльності туристичної
індустрії в Україні..................................................................................23
Висновки................................................................................................................25
Список використаної літератури.........................................................................27
Додатки...................................................................................................................28


Порівняльний аналіз економічної ефективності туристичної діяльності в регіонах

Вступ 3
1. Сутність та методика розрахунку економічної ефективності туристичної діяльності 4
2. Статистичні дані щодо регіонального розвитку туризму 8
3. Аналіз ефективності туристичної діяльності по регіонах 12
Висновки 16
Література 17

Концепція створення туристичної фірми

Зміст

Вступ
1. Науково-теоретичні засади створення туристичного підприємства
1.1 Зовнішні та внутрішні чинники середовища існування туристичного підприємства
1.2. Теорія маркетингового дослідження ринку
1.3 Законодавчо-нормативні основи створення нового туристичного підприємства
2. Аналіз середовища та обґрунтування доцільності створення нового туристичного підприємства в м. Львів
2.1. Маркетингові дослідження туристського ринку
2.2. Маркетингові дослідження туристського продукту
2.3. Маркетингові дослідження конкурентного середовища

3. Концепція створення туристичної фірми „Вояж”
3.1. Основні етапи створення туристичної фірми
3.2. Організація діяльності туристичної фірми
3.3. Асортиментна політика
3.4. Організація збуту і комунікацій
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел:
Додатки

Порівняльний аналіз економічної ефективності туристичної діяльності на основі статистичних даних складових ефективності по регіонах

Вступ 3
1. Теоретичні засади дослідження економічної ефективності туристичної діяльності 4
2. Стан розвитку туристичної діяльності в регіонах 6
3 Дослідження економічної ефективності діяльності 11
Висновки 12
Література 13
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel