Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Контрольная

Організація діяльності психологічних служб

(код (ID:24308))
| Размер: 25 кб. | Объем: 20 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
План работыВступ 3
1. Поняття судової експертизи 5
2. Критерії судово-психологічної експертизи 12
3. Компетенція та етапи здійснення судово-психологічної експертизи 15
Висновки 18
Список використаної літератури: 20
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

САНІТАРНА СЛУЖБА ГОТЕЛЮ

ВСТУП 3
Розділ 1. Особливості обслуговування туристів в готельному бізнесі 5
1.1. Характеристика готельних послуг по обслуговуванню туристів 5
1.2. Організація діяльності санітарної служби готелю 10
Розділ 2. Організація діяльності санітарної служби в готелі "Ужгород" 20
2.1. Організація діяльності служб готелю "Ужгород" по обслуговуванню клієнтів 20
2.2. Організація діяльності служб обслуговування номерного фонду 27
2.3. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю "Ужгород" 29
Розділ 3. Контроль діяльності служб обслуговування в готелі "Ужгород" 32
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

САНІТАРНА СЛУЖБА ГОТЕЛЮ

ВСТУП 3
Розділ 1. Особливості обслуговування туристів в готельному бізнесі 5
1.1. Характеристика готельних послуг по обслуговуванню туристів 5
1.2. Організація діяльності санітарної служби готелю 10
Розділ 2. Організація діяльності санітарної служби в готелі "Ужгород" 20
2.1. Організація діяльності служб готелю "Ужгород" по обслуговуванню клієнтів 20
2.2. Організація діяльності служб обслуговування номерного фонду 27
2.3. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю "Ужгород" 29
Розділ 3. Контроль діяльності служб обслуговування в готелі "Ужгород" 32
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

Підвищення ефективності служб обслуговування в підприємстві готельного господарства .

ВСТУП 3
Розділ 1. Особливості обслуговування туристів в готельному бізнесі 5
1.1. Характеристика готельних послуг по обслуговуванню туристів 5
1.2. Керівництво процесу обслуговування в готелі 10
Розділ 2. Організація туристичного обслуговування іноземців в готелі "Ужгород" 16
2.1. Організація діяльності служб готелю "Ужгород" по обслуговуванню клієнтів 16
2.2. Організація діяльності служб обслуговування номерного фонду 23
2.3. Особливості обслуговування туристичних груп і іноземних туристів 24
2.4. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю "Ужгород" 26
Розділ 3. Контроль діяльності служб обслуговування в готелі "Ужгород" 29
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

УДОСКОНАЛЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ

Вступ 3
Розділ 1. Вплив методів управління на дисципліну персоналу готельного господарства 6
1.1. Характеристика соціально-психологічних методів управління готельним комплексом 6
1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9
1.3. Дисциплінарна відповідальність працівників готельного господарства 16
Розділ 2. Управління дисципліною працівників готельного господарства 19
2.1. Загальна характеристика Славутич-Закарпаття 19
2.2. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю 26
Розділ 3. Удосконалення дисципліни праці на підприємстві готельного господарства 29
3.1. Удосконалення психологічних аспектів діяльності керівника готельного господарства 29
3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного підприємства 32
3.3. Контроль дисципліни діяльності служб обслуговування в готелі 34
Висновки 37
Список використаної літератури 39

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИБИРАННЯ НОМЕРІВ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ УЖГОРОД

ВСТУП 3
Розділ 1. Особливості обслуговування туристів в готельному бізнесі 5
1.1. Характеристика готельних послуг по обслуговуванню туристів 5
1.2. Надання побутових послуг в готелі 9
Розділ 2. Організація діяльності санітарної служби в готелі "Ужгород" 12
2.1. Організація діяльності служб готелю "Ужгород" по обслуговуванню клієнтів 12
2.2. Організація діяльності служб обслуговування номерного фонду 19
2.3. Технологія прибирання номерів в готелі "Ужгород" 21
Розділ 3. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю "Ужгород" 30
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Діяльність спціальних служб

Зміст
1. Діяльність спціальних служб в Сполучених Штатах Америки 3
2. Діяльність спеціальних служб у Великобританії 6
3. Діяльність спеціальних служб у Франції 9
4. Діяльність спеціальних служб в Німеччині 12
5. Діяльність спеціальних служб в Італії 15
6. Діяльність спеціальних служб в Японії 17
7. Діяльність спеціальних служб в Китаї 19
8. Діяльність спеціальних служб в Болгарії 21
9. Діяльність спеціальних служб в Єгипті 22
Список використаних джерел 24

Діяльність спціальних служб

Зміст
1. Діяльність спціальних служб в Сполучених Штатах Америки 3
2. Діяльність спеціальних служб у Великобританії 6
3. Діяльність спеціальних служб у Франції 9
4. Діяльність спеціальних служб в Німеччині 12
5. Діяльність спеціальних служб в Італії 15
6. Діяльність спеціальних служб в Японії 17
7. Діяльність спеціальних служб в Китаї 19
8. Діяльність спеціальних служб в Болгарії 21
9. Діяльність спеціальних служб в Єгипті 22
Список використаних джерел 24

Організація і структурування кадрових служб в Україні (з урахуванням передового закордонного досвіду)


ВСТУП 3

1. ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ КАДРОВИХ СЛУЖБ 4

2. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРАЦІВНИКІВ КАДРОВИХ СЛУЖБ З ПОЗИЦІЇ ЗАХІДНИХ МЕНЕДЖЕРІВ 9

3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПЕРЕБУДОВИ РОБОТИ КАДРОВИХ СЛУЖБ 15

ВИСНОВКИ 20
ЛІТЕРАТУРА 21

Організація прийому і обслуговування туристів у готелях та інших засобах розміщення

Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи організації роботи служб прийому і розміщення 5
1.1. Сутність та значення служб прийому і розміщення в сучасних умовах 5
1.2. Методи організації роботи служб прийому і розміщення 12
Розділ ІІ. Організація роботи служб прийому і розміщення готелю «Назва» 29
2.1.Особливості формування підприємства 29
2.2. Дослідження роботи служб 30
2.2.1. Система бронювання 30
2.2.2. Система розміщення 36
2.2.Система розрахунку в готелі „Назва” 46
Розділ ІІІ. 3. Шляхи удосконалення роботи служб прийому і розміщення на підприємстві 49
Висновки 51
Список використаної літератури 54
Додатки 58-67

Робота психолога у позашкільних закладах

ВСТУП 3
1. Перелік типів позашкільних навчальних закладів 5
2. Роль психологічної служби в системі роботи позашкільного навчального закладу 6
3. Психологічний вплив позашкільних закладів на особистість дитини 9
4. Напрями роботи психолога в позашкільних закладах 10
5. Позашкільна організація діяльності психологічних служб 13
ВИСНОВОК 17
Література 18
© 2007-2019 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel