Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Контрольная

Маркетинг в туризмі

(код (ID:23881))
| Размер: 16 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
План работы1. Дурович А. Г. Маркетинг в туризме: Учеб. пособие. – 2-е изд; перераб. и доп. – М.: Новое знание, 2001. – стр.235 – 243
2. Квартальнов В. А. Туризм: Учебник – М.: Финансы и статистика, 2000. – стр.215 – 223
3. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов/Пер. с англ. Под ред. Р.Б. Ноздревой. – М.: ЮНИТИ. 1998, - стр.254 – 281
4. Папирян Г.А. Маркетинг в туризме: Учебник - М.: Финансы и статистика, 2001, стр.34-127
5. Скобкин С.С. Маркетинг и продажи в гостиничном бизнесе: Учебно-практическое пособие. – М.: Юристъ, 2001. – стр.38 – 45
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Маркетинг в туризмі

1. Визначте особливості маркетингової діяльності в туризмі. 3
2. За допомогою яких кількісних показників характеризується попит у туризмі? 6
3. Розкрийте сутність кожного з етапів розробки нового туру. 12
Завдання: 14
1. Які методи та канали збуту доцільно обрати: 14
А. Українському туроператору, що планує продавати пізнавальні тури Україною туристам з Аргентини; 14
Б. Курортному комплексу, розташованому в Кемері (Туреччина), що хоче 15
залучити туристів з України. 15
2.Проаналізуйте 5 рекламних звернень туристичних підприємств України, розміщених в одному з друкованих видань. Запропонуйте свої критерії позиціонування турпродукту або турфірми. 17
Література 25

Маркетинг в туризмі

1. Визначте особливості маркетингової діяльності в туризмі. 3
2. За допомогою яких кількісних показників характеризується попит у туризмі? 5
3. Розкрийте сутність кожного з етапів розробки нового туру. 11
Завдання: 13
1. Які методи та канали збуту доцільно обрати: 13
А. Українському туроператору, що планує продавати пізнавальні тури Україною туристам з Аргентини; 13
Б. Курортному комплексу, розташованому в Кемері (Туреччина), що хоче 14
залучити туристів з України. 14
2.Проаналізуйте 5 рекламних звернень туристичних підприємств України, розміщених в одному з друкованих видань. Запропонуйте свої критерії позиціонування турпродукту або турфірми. 16
Література 25

Маркетинг в туризмі

1. Виставки і ярмарки 3
2. Презентації 4
3. PR: поняття, особливості, значення 6
Список використаної літератури 10

Маркетинг в туризмі

1. Інтернет-проспекти 3
2. Засоби розповсюдження реклами 5
3. Стимулювання продаж, планування промоакцій 8
Список використаної літератури 11

Контрольна робота маркетинг


1. Визначте показники, що характеризують попит і пропозицію є туризмі. 3
1. Охарактеризуйте різновиди структур маркетингових служб підприємства 10
3. Назвіть основні різновиди вертикальних маркетингових систем у туризмі. Наведіть приклади. 18
1. Розробіть план маркетингового дослідження іміджу Інституту туризму (або будь-якого іншого підприємства) 23
2. Побудуйте опитувальний лист, питання якого відповідали б основним правилам формулювання та містили б: 24
Література 28

Маркетинг у сфері некомерційної діяльності

1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг.
2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка”
3. Оцінка конкурентоспроможності продукції
Список використаної літератури

СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ

1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі
2. Становлення та розвиток туристичного маркетингу
3. Функції маркетингу в туризмі
4. Основні умови та принципи застосування маркетингу в туризмі

Маркетинг

1. Охарактеризуйте етапи проведення маркетингового дослідження 3
2. Назвіть основні методи стимулювання збуту в туризмі 10
3. Визначте сутність і структуру комплексу маркетингових комунікацій 16
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20

Маркетинг

1. Основні чинники ситуаційного впливу в туризмі 3 2. Поясність різницю між поняттями «якість» і «конкурентоспроможність» 7 3. Етапи створення фірмового стилю туристичного підприємства. 13 4. Творче завдання 18 Перелік літератури: 21

Маркетинг

1. Визначте основні чинники ситуаційного впливу в туризмі 3
2. Поясніть різницю між: поняттями "якість" і "конкурентоспроможність" 5
3. Охарактеризуйте етапи створення фірмового стилю туристичного підприємства 8
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17

© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel