Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Курсовая

Стратегічний аналіз у фармації

(код (ID:22838))
| Размер: 77 кб. | Объем: 48 стр. | Стоимость: 150 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
План работыВступ 3
1. Основи стратегічного аналізу та його місце в системі управління 6
1.1. Зміст стратегічного аналізу 6
1.2. Діагностика у стратегічному аналізі 11
1.3. Використанням методів моделювання та прогнозування 15
1.4. Основи законодавства України "Про охорону здоров'я". 17
2. Маркетингова стратегія як основа розвитку фармації 21
2.1. Маркетингові системи для забезпечення конкурентоспроможності 21
2.2. Маркетингові складові конкурентоспроможності фармацевтичних підприємств України 23
2.3. Маркетингові ресурси підвищення конкурентоспроможності фармацевтичних підприємств України 27
3. Логістика як основний напрям стратегічного управління фармацевтичним підприємством 31
3.1. Традиційне і логістичне управління 31
3.2. Моделі оцінки і прогнозування стану ринку фармацевтичних препаратів 32
3.3. Моделі формування логістичних стратегій підприємств на регіональних ринках 38
Висновки 43
Література 46
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Показники ефективності проекту в медицині та фармації

Зміст

Вступ 3
1 Показники ефективності проекту в медицині та фармації 4
2 Проектне управління в медицині та фармації 7
3 Роль керівника і лідера в управлінні проектами в сфері медицини та фармації 9
Висновки 12
Використана література 13

Показники ефективності проекту в медицині та фармації

Зміст

Вступ 3
1 Показники ефективності проекту в медицині та фармації 4
2 Проектне управління в медицині та фармації 7
3 Роль керівника і лідера в управлінні проектами в сфері медицини та фармації 9
Висновки 12
Використана література 13

Внесок вітчизняних вчених у розвиток фармації в суспільстві

Вступ 3
1. Розвиток фармації у Давньому світі 4
2. Розвиток фармації на українських територіях від найдавніших часів до сучасності 7
Висновки 12
Використана література: 13

Стратегічний аналіз оператора мобільного зв’язку UMC

Вступ
1.Стратегічний аналіз компанії
1.1. Цілі маркетингових досліджень
1.2. Сегментація продукції компанії
1.3. Макро— та конкурентне середовище UMC.
1.4. Визначення внутрішніх сильних та слабких сторін компанії

2. Формування стратегії компанії UMC:
2.1 Аналіз господарського портфеля.
2.2 Стратегічний управлінський облік компанії
2.3 Управління стратегічними змінами в компанії
Висновки.
Використана література.

Стратегічний аналіз підприємства

Зміст контрольної роботи
Вступ 2
1. Стратегічний аналіз підприємства 3
1.1 Стратегічні напрямки діяльності підприємства 3
1.2 Аналіз макро - та конкурентного середовища. SWOT- аналіз 3
2. Аналіз конкуренції у галузі 17
Висновки 3
Список використаної літератури 5

Стратегічний аналіз банку (практична курсова)

Вступ
1.Стратегіний аналіз банку.
1.1. Визначення конкурентного середовища.
1.2.Стратегічний аналіз діяльності банку.
1.3. Сегментація фондового ринку.
2. Формування загальних стратегій АКБ банку.
2.1. Основні етапи оновлення послуг АКБ банку.
2.2 Стратегічна лінія диверсифікації структури кредитного портфеля.
2.3. Основні завдання товарної політики АКБ банку.
Висновки
Використана література

СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ “ОАЗИС-М”

РОЗДІЛ 2. 4
СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ “ОАЗИС-М” 4
Організаційно-економічна характеристика підприємства 4
Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства 11
Оцінка рівня збалансованості портфеля продукції 20
конкурентноздатності 28
Якість ПРОДУКТІВ 28
Розділ 3. 29
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ “ОАЗИС-М” 29
3.1 Визначення стратегічних орієнтирів підприємства 29

Стратегічний менеджмент

1. Використання базових стратегічних підходів для обґрунтування стратегічних альтернатив розвитку підприємства 3
2. Стратегічний аналіз як основа прогнозування стратегічної позиції підприємства 10
3. Стратегія підвищення якості товару (послуги) 16
4. Література 19

Стратегічний аналіз підприємства на прикладі ТНК (практична курсова на прикладі нафтової компанії)

Вступ.

1. Стратегічний аналіз ТНК в визначенні ключових компетенцій компанії.
1.1. Визначення маркетингової стратегії.
1.2. Зовнішнє середовище як детермінанта обрання маркетингової стратегії.
1.3. Конкурентний аналіз зовнішнього середовиша.

2. Формування стратегії компанії ТНК.
2.1. ТНК в Україні: історія успіху
2.2. Визначення головних приорітетів компанії в ринкових умовах.
Висновки.
Використана література

Стратегічний аналіз конкурентоспроможності потенціалу підприємства

Завдання 1. Стратегічний аналіз конкурентоспроможності потенціалу підприємства 3
Завдання 2. Оцінка перспектив зростання підприємства на основі портфельного аналізу 14
Завдання 3 19
Список використаної літератури 27
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel