Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

2

Формування комерційних зв язків торговельного підприємства

(код (ID:21065))
| Размер: 220 кб. | Объем: 39 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 22.04.2008 | Код продавца: 3 |
План работыВступ 2
1. Сутність та види комерційних зв’язків торговельних підприємств 4
2. Принципи формування комерційних зв’язків 8
3. Фактори, що впливають на ефективність комерційних зв’язків 14
4. Аналіз комерційних зв’язків підприємства та практики їх формування 20
5. Удосконалення формування комерційних зв’язків підприємства 37
Висновки 61
Список літератури 65

При подготовке работы на тему «Формування комерційних зв язків торговельного підприємства» были использованы следующие источники:

1. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1998. – 207 с.
2. Бланк И.А. Торговый менеджмент. – К.: УФИМБ, 1997. – 408 с.
3. Брыскин В.В. Математические модели маркетинга. – Новосибирск: Наука, 1992. – 156 с.
4. Вітлінський В.В., Наконечний С.Т. Ризик у менеджменті. – К.: Тов. «Борисфен», 1996. – 325 с.
5. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Финпресс, 1998. – 416 с.
6. Даненбург В., Монкриф Р., Тейлор В. Основы оптовой торговли. Практический курс. – СПб.: Нева - Ладога - Онега, 1993. – 212 с.
7. Дашков Л.П., Бризгалін А.В. Комерційний договір: від укладання до виконання. – К.: МПП «Капрал», 1998. – 172 с.
8. Егоров А.Ю. Комплексный анализ в системе маркетинговой деятельности. – М.: Вся Москва, 1994. – 256 с.
9. Коммерческо-посредническая деятельность на товарном рынке: Учеб. пособие / Под ред. А.В. Зырянова. – Екатеринбург: РНФ «Солярис», 1995. – 416 с.
10. Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент. – СПб: Питер Ком, 1998. – 896 с.
11. Мазаракі А.А. та ін. Економіка торговельного підприємства: Підручник для вузів / За ред. проф. Н.М. Ушакової. – К.: Хрещатик. 1999. – 800 с.
12. Методические рекомендации по определению эффективности коммерческих сделок / Сост. И.А. Бланк, Н.Н. Ушакова, Л.А.Кукурудза. – К.: Киев, торг.-экон. ин-т, 1993. – 51 с.
13. Москвітіна Т.Д., Черепов В.В. Комерційні зв’язки торговельного підприємства. – К.: КНТЕУ, 2002. – 126 с.
14. Осипова Л. В., Синяева И.М. Основы коммерческой деятельности. Учебник для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 623 с.
15. Панкратов Ф.Г., Серегина Т.К. Коммерческая деятельность: Учебник. – М.: Информ.-внедренческий центр «Маркетинг», 2000. – 580 с.
16. Синецкий Б.И. Основы коммерческой деятельности: Учебник. – М.: Юристъ, 1998. – 659 с.
17. Цацулин А.Н. Ценообразование в системе маркетинга. – М.: Филинъ, 1997. – 296 с.
18. Чубаков Г.Н. Стратегия ценообразования в маркетинговой политике предприятия. – М.: Изд-во «Инфра», 1996. – 246 с.
19. Ястремський О.І. Моделювання економічного ризику. – К.: Либідь, 1992. – 176 с.

Дополнительная информация3069
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Політика формування і використання прибутку торгівельного підприємства

Вступ 3
1. Теоретичні засади формування та використання прибутку торговельного підприємства 5
1.1 Економічна сутність прибутку торговельного підприємства та порядок його формування 5
1.2 Фактори, що впливають на обсяги прибутку торговельного підприємства 14
1.3 Методичні підходи до аналізу і планування прибутку 18
2. Дослідження політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 24
2.1. Аналіз фінансового-майнового стану торговельного підприємства 24
2.2. Оцінка прибутковості торговельного підприємства 28
2.3. Оцінка ефективності політики управління, формування та використання прибутку торговельного підприємства 41
3. Вдосконалення політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 49
Висновки 52
Список використаних джерел 55
Додатки 59-73

Формування колективу торговельного підприємства і управління колективом торговельного підприємства

План
Вступ 3
1. Роль і завдання трудового колективу торговельного підприємства 6
2. Формування трудового колективу торговельного підприємства 11
3. Управління трудовим колективом торговельного підприємства 15
4. Створення сприятливого мікроклімату 23
5. Лідерство і керівництво колективу 27
6. Висновки та пропозиції 31
Список використаної літератури 33
Додаток 1 35
Додаток 2 36

Розробка політики використання прибутку підприємства

Вступ 3
1. Методологічні основи формування прибутку підприємства 6
1.1 Прибуток як економічний показник 6
1.2 Класифікація прибутку торговельного підприємства 7
1.3 Розрахунок точки беззбитковості та мінімальної рентабельності 10
1.4 Управління прибутком торговельного підприємства 15
1.5 Визначення рівня рентабельності 17
1.6 Прибуток торговельного підприємства 20
2. Аналіз використання прибутку на торгівельному підприємстві ЗАТ «Едем» 23
2.1 Характеристика підприємства 23
2.2 Формування та розподіл прибутку підприємства 27
2.3 Аналіз рівнів, динаміки та структури прибутку підприємства 29
2.4 Факторний аналіз прибутку від реалізації продукції (робіт, послуг) 30
2.5 Граничний аналіз та оптимізація прибутку, витрат та обсягу виробництва 35
3. Обгрунтування стратегії формування прибутку підприємства на наступний рік 41
3.1. Стратегія управління прибутком торговельного підприємства. 41
3.2. Обгрунтування обсягу формування прибутку торговельного підприємства на 2005 рік 45
Висновки 52
Список літератури 56
Додаток 1 58
Додаток 2 61

Предмет: економіка торговельного підприємства
Випускна робота

Управління формуванням та використанням прибутку торговельного підприємства

План

Вступ
Розділ І Суть прибутку та джерела його формування
1.1. Прибуток - головна мета діяльності підприємства .
1.2. Вплив внутрішнього та зовнішнього середовища на формування прибутку підприємства
Розділ ІІ Дослідження формування та використання прибутку
торговельного підприємства " Казка"
2.1. Аналіз формування прибутку торговельного підприємства " Казка"
2.2. Аналіз використання прибутку торговельного підприємства " Казка"
2.3. Фактори , що впливають на динаміку зміни прибутку підприємства
Розділ ІІІ Напрямки формування та використання прибутку
3.1. Формування прибутку підприємства на наступний період
3.2. Основні напрямки використання прибутку підприємства на наступний період
Висновки
Додатки

Управління прибутком торговельного підприємства у контексті забезпечення цільової конкурентоспроможності на регіональному ринку

Вступ 3
1. Зміст основних етапів управління прибутком торговельного підприємства 6
2. Дослідження формування прибутку і конкурентоспроможності торговельного підприємства ТОВ «Назва» 21
3. Обґрунтування пріоритетних цілей розвитку діяльності торговельного підприємства ТОВ «Назва» 27
4. Оцінювання розміру прибутку торговельного підприємства ТОВ «Назва», необхідного для забезпечення цільової конкурентоспроможності на регіональному ринку 30
5. Розробка плану формування можливого обсягу прибутку торговельного підприємства ТОВ «Назва» з врахуванням мобілізації резервів його зростания 33
Висновки та пропозиції 36
Список використаної літератури 39
Додаток 1. Баланс ТОВ “Назва” на 01.01.07 р., тис.грн. 43
Додаток 2. Звіт про фінансові результати ТОВ “Назва” за 2006 р., тис.грн. 46

Планування потреби підприємства в формуванні оборотних активів торговельного підприємства

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. MEТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМИ АКТИВАМИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Характеристика складу та особливості кругообороту оборотних активів торговельного підприємства 6
1.2. Методичні підходи до управління оборотними активами торговельного підприємства 27
1.3. Показники ефективності управління оборотними активами торговельного підприємства 44
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМИ АКТИВАМИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРНГМСГВА ТОВ «Назва» 54
2.1. Аналіз динаміки, обсягу та структури оборотних активів торговельного підприємства 54
2.2. Оцінка ефективності управління оборотними активами торговельного підприємства 64
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ФОРМУВАННЯ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 80
3.1. Обґрунтування потреби в оборотних активах в плановому періоді підприємства ТОВ «Назва» 80
3.2. Перспективна оцінка ефективності управління оборотними активами підприємства 89
3.3. Обґрунтування пропозицій щодо підвищення ефективності управління оборотними активами в плановому періоді 99
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 107
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 113
ДОДАТКИ 118

Організація закупівель овочевих консервів та їх ефективність (практика)

Схеми і таблиці:
1. Вплив товарного забезпечення діяльності на кінцеві господарсько-фінансові результати та ефективність господарювання торговельного підприємства
2. Класифікація постачальників товарних ресурсів торговельного підприємства
3. Структурно-логічна схема процесу формування товарного забезпечення обороту торговельного підприємства
4. Канали розподілу товарів різних рівнів
5. Характеристика можливих методів закупки товарів
6. Етапи проведення аналізу формування товарного забезпечення обороту торговельного підприємства
7. Питома вага надходження овочевих консервів по постачальникам за 2002 р. на ТОВ “Київтрейд”
8. Аналіз відповідності фактичного обсягу надходження овочевих консервів укладеним договорам на поставку товарів за 2002 р. на ТОВ “Київтрейд”
9. рівномірності надходження овочевих консервів на ТОВ “Київтрейд” за 2002 р.
10. Структурно-логічна схема оцінки ефективності комерційної угоди із закупівлі товару
11. Оцінка ефективності комерційних угод, щодо закупівлі овочевих консервів на ТОВ “Київтрейд”

Аналіз формування фінансових результатів торговельного підприємства

Зміст


Вступ 3
Розділ 1. Прибуток підприємства. Розподілення прибутку 5
1.1. Роль і місце прибутку в економіці підприємства 5
1.2. Економічна сутність прибутку, його функції, класифікація 12
1.3. Принципи розподілу прибутку 15
Розділ 2. Аналіз формування фінансових результатів торговельного підприємства "Альфа-Плюс" 20
2.1. Аналіз формування прибутку торговельного підприємства "Альфа-Плюс" 20
2.2. Аналіз використання прибутку підприємства 27
2.3.Фактори, які впливають на динаміку зміни прибутку ТП "Альфа-Плюс" 30
Розділ 3. Шляхи максимізації прибутку 34
3.1. Формування прибутку підприємства на наступний період 34
3.2. Основні напрямки використання прибутку підприємства на наступний період 39
Висновок 42
Список використаної літератури 44
Додатки 46

Управління поточними витратами торговельного підприємства

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи управління поточними витратами торговельного підприємства 6
1.1. Економічна природа поточних витрат торговельного підприємства 6
1.2 Фактори, що визначають розмір та склад поточних витрат торговельного підприємства 12
1.3 Методика управління поточними витратами торговельного підприємства 19
Розділ 2. Аналіз управління поточними витратами ЗАТ "Дніпровський універмаг" 23
2.1. Економічна характеристика комплексу завдань по управлінню поточними витратами підприємства за допомогою ПЄОМ 23
2.2. Аналіз розміру та рівня поточних витрат підприємства 33
2.3. Оцінка факторів що впливають на формування поточних витрат торгового підприємства 42
2.4. Оцінка ефективності управління поточними витратами підприємства 50
Розділ 3. Основні напрями вдосконалення управління поточними витратами ЗАТ "Дніпровський універмаг" 55
3.1. Обґрунтування пропозицій щодо оптимізації обсягу та складу поточних витрат 55
3.2. Напрями удосконалення системи управління поточних витрат на торговельному підприємстві 68
Висновок 80
Список використаних джерел 82
Додатки 88-90

Метою роботи є поглиблене вивчення управління поточними витратами підприємства, основи формування та вплив різних факторів та формування витрат. Предметом дослідження є економічний аналіз фінансових результатів торговельного підприємства
До роботи додано доповідь, роздатковий матеріал

Механізми формування доходів

Вступ 3
1. Теоретичні основи фінансової діяльності торгівельного підприємства 4
1.1 Особливості фінансової діяльності торговельного підприємства 4
1.2 Механізми формування доходів і витрат торговельного підприємства 11
1.3 Нормативно-правове забезпечення фінансової діяльності торговельного підприємства 21
2. Оцінка ефективності фінансової діяльності ТОВ «ТИТАН» 24
2.1 Характеристика підприємства, фінансово-економічна характеристика діяльності ТОВ «ТИТАН» 24
2.2 Оцінка фінансової стійкості та ділової активності підпримства 26
2.3 Оцінка прибутковості фінансової діяльності ТОВ «ТИТАН» 31
3. Шляхи покращення фінансової діяльності ТОВ «ТИТАН» 38
Висновки 41
Література 43
Додатки 45
© 2007-2019 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel