Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

3

Аналіз стереотипів на підставі повідомлень засобів масової інформації

(код (ID:18606))
| Размер: 689 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 27.07.2007 | Код продавца: 3 |
План работыВступ 2 1. Поняття про стереотип. Стереотипи в сучасних українських ЗМІ 4 2.1. Стереотипні прояви у статті В.Крука «Новые веяния в «Новой Европе» 7 2.2. Стереотипи західного політологічного мислення у статті Ендрю Мейєра «Революція під загрозою» 9 Література 12 Додатки 14

При подготовке работы на тему «Аналіз стереотипів на підставі повідомлень засобів масової інформації» были использованы следующие источники:

1. Андреева Г.М. Социальная психология. – М.: Аспект-пресс, 1998. – 373 с. 2. Байбурин А.К. Некоторые вопросы этнографического изучения поведения // Этнические стереотипы поведения. – Л., 1985. – С. 7 – 21. 3. Боровська Л.О. Філософський аналіз стереотипів людської діяльності в культурно-екологічному контексті: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.09 / НАН України Інститут філософії ім. Г.С.Сковороди. – К., 1998. – 15 с. 4. Бэрон Роберт С., Керр Норберт Л., Миллер Норман Социальная психология группы: процессы, решения, действия / Ю. Ахмедов (пер.с англ.), Д. Цирулев (пер.с англ.). – СПб.: Питер, 2003. – 272 с. 5. Демьянков В.З. Стереотип // Краткий словарь когнитивных терминов / Под общей редакцией Е.С. Кубряковой. – М., 1996. – С. 177 – 179. 6. Завгородня Л.В. Стереотипи породження та сприймання журналістського твору (на матеріалі газетних текстів): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. – К., 2003. – 20 с. 7. Кирилина А.В. Гендер: лингвистические аспекты. – М.: Институт социологии РАН, 1999. – 189 с. 8. Майерс Дэвид. Социальная психология: Пер. с англ. – СПб: Питер Ком, 1998. – 684 с. 9. Ольшанский Д.В. Психология массы. – СПб., 2001. – 377 с. 10. Орбан-Лембрик Л.Е. Соціальна психологія: Навч. посібник. – К.: Академвидав, 2005. – 448 с. 11. Психологический словарь. Под ред. А.В. Петровского, М.Г. Ярошевского. – М., 1990. – 765 с. 12. Семиченко В.А. Психология деятельности: Модульный курс (лекции, практические занятия, задания для самостоятельной работы) для преподавателей и студентов. – К.: Издатель Эшке А. Н., 2002. – 247 с. 13. Соціальна психологія в Україні: Довідник / АПН України Інститут соціальної та політичної психології / М.М.Слюсаревський (ред.), Л.П.Булах (упоряд.). – К.: Міленіум, 2004. – 195 с. 14. Судаков К.В. Динамические стереотипы, или информационные отпечатки действительности. – М.: ПЕРСЭ, 2002. – 127 с. 15. Шибутани Тамотсу. Социальная психология / В.Б. Ольшанский (пер.с англ.). – М.: АСТ, 1999. – 544 с.
Дополнительная информация2145
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Аналіз стереотипів на підставі повідомлень засобів масової інформації 3

Вступ 2

1. Стереотипізація як метод впливу на аудиторію 4

2. Приклади стереотипів у пресі 5

2.1. «Україна очима американців: руйнуючи стереотипи» (американська газета “Daily Mirrow” 27.07.2006 року) 5

2.2. Аналіз стереотипів регіональної преси України 8

Висновки 11

Література 13

Аналіз стереотипів на підставі повідомлень засобів масової інформації 2

Вступ 2
1. Особливості мовної стереотипізації 3
2. Стереотипні засоби породження журналістського твору 7
3. Приклади стереотипного прояву в повідомленнях преси 11
3.1. Стереотипні прояви в повідомленні у виданні «Українська правда» 11
3.2. Стереотипи у повідомленні у телевізійній програмі «Подробності» 11
(канал «Інтер» 23.11.07 р.) 11
Висновки 12
Література 13

Аналіз стереотипів на підставі повідомлень засобів масової інформації 1

Вступ 2
1. Поняття про стереотип. Стереотипи в сучасних українських ЗМІ 4
2. Приклади стереотипного прояву в повідомленнях преси 5
2.1. Стереотипні прояви у статті В.Крука «Новые веяния в «Новой Европе» 5
2.2. Стереотипи західного політологічного мислення у статті Ендрю Мейєра «Революція під загрозою» 7
Висновки 10
Література 12

Вплив телевізійних ЗМІ на формування соціальних стереотипів масової культури

ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОТИПІВ В МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ 6
1.1. Сутність поняття стереотип та його види 6
1.2. Поняття масової культури 19
1.3. Моделі поведінки в масовій культурі 25
РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ МАСОВОЇ КУЛЬТУРИ 33
2.1. Сутність та характеристика впливу ЗМІ на масову культуру 33
2.2. Загальна характеристика розважальних програм на прикладі телеканалу 38
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ВПЛИВУ ЗМІ НА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОТИПІВ В МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ 47
3.1. Вплив ЗМІ України на формування способу життя особистості 47
3.2. Аналіз впливу програм телеканалу на формування стереотипів в масовій культурі 64
ВИСНОВОК 73
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 78

Мета дипломної роботи. Характеристика впливу засобів масової інформації на формування стереотипів масової культури, дослідження позитивних та негативних наслідках цього впливу.
Об’єктом дипломної роботи являються телевізійні ЗМІ в цілому та телеканал зокрема.
Предмет дипломної роботи. Характеристика впливу ЗМІ на формування масової свідомості.
Завдання:
1. З’ясування сутності та формування соціальних стереотипів в масовій культурі;
2. Розгляд головних проявів масової культури та моделей поведінки в ній;
3. З’ясувати особливості взаємопроникнення та взаємопоширення телевізійних ЗМІ та масової культури;
4. Визначити характерні ознаки змін соціальних стереотипів, як результату впливу телевізійних ЗМІ;
5. Проаналізувати вплив телебачення (розважальних передач телеканалу ) на формування стереотипів масової культури

Складання плану, використання засобів масової інформації

Вступ 3
1. Поняття засоби масової інформації (ЗМІ) 4
2. План використання засобів масової інформації 6
Висновок 13
Список використаної літератури 14

Рекламний менеджмент

mass media і маніпуляція суспільної думкою

Вступ 3

Розділ 1. Вплив засобів масової комунікації 6
1.1. Маніпуляція свідомістю людини як об єкт впливу засобів масової комунікації 6
1.2. Маніпулятивні можливості мас - медіа 8
1.3. Громадська думка як об’єкт впливу засобів масової комунікації 12

Розділ ІІ. Методи дослідження впливу засобів масової комунікації 15
2.1. Контент - аналіз (формалізований аналіз) документальної інформації 15
2.2. Спостереження і проблеми його використання в дослідженнях 17
2.3. Моніторинг громадської думки 19

Розділ ІІІ. Дослідження впливу засобів масової комунікації методом фокус-груп 21

Висновки 27

Список використаних джерел 29

Конституційно-правовий статус засобів масової інформації

Вступ ………………………………………………………………………………3
1. Поняття інформації основні принципи інформаційних відносин в Україні 5
1.1. Роль засобів масової інформації ……………………………………………5
1.2. Конституційні норми та чинне законодавство України про інформацію ………………………………………………………………………..7
2. Види інформації та конституційно-правове регулювання 12
2.1. Основні галузі види та джерела інформації ……………………………...12
3. Правовий статус друкованих та аудіовізуальних засобів масової інформації ………………………………………………………………………..21
4. Взаємовідносин держави і друкованих ЗМІ в Україні ……………………..25
Висновок …………………………………………………………………………32
Список використаної літератури 35

Проблема впливу засобів масової інформації на особистість


Вступ 3
Психолого-культурний аспект ЗМІ 5
Сучасні напрямки та тенденції у впливі засобів масової інформації на розвиток особистості 10
Висновки 16
Література 18

Аналіз стереотипів на підставі повідомлення ЗМІ

Вступ 2
1. Поняття про стереотип. Види стереотипів їх функції. 3
1.1. Природа і сутність стереотипу. 3
1.2. Функції стереотипів. 6
2. Роль ЗМІ у формуванні стереотипів. 8
2.1. Гендерні стереотипи. 8
2.2. Стереотип НАТО. 12
Висновки 14
Список використаної літератури 15

Світовий ринок ЗМІ

ЗМІСТ:

Вступ ……………………………………………………………………….3
Розділ І. Загальні аспекти функціонування засобів масової комунікації
1.1. Сутність, характерні риси та функції засобів масової інформації …………………………………………………………………………4
1.2. Умови функціонування засобів масової інформації в Україні та світі ……………………………………………………………………………….6
Розділ ІІ. Аналіз функціонування вітчизняних ЗМІ
2.1. Державна інформаційна політика України ……………………..19
2.2. Сучасний стан та тенденції розвитку ЗМІ в Україні ………………………………………………………………………………….…23
Розділ ІІІ. Особливості світового ринку ЗМІ та перспективи інтеграції України до світової мережі ЗМІ
3.1. Особливості функціонування окремих ЗМІ в закордонних країнах ……………………………………………………………………..……29
3.2. Аналіз можливостей інтеграції українських ЗМІ до світової мережі ЗМІ ………………………………………………………………..........34
Висновок ………………………………………………………………..37
Список використаних джерел…………………………………...……38
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel