Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

2

Психологічні механізми формування моральних якостей особистості

(код (ID:18576))
| Размер: 37 кб. | Объем: 30 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 27.07.2007 | Код продавца: 3 |
План работыВступ 2 І. Проблема формування моральних якостей особистості в психології 4 1.1 Психологічна теорія особистості 4 1.2 Психологічний підхід до механізмів формування моральних якостей особистості 9 ІІ. Емпіричне дослідження передумов формування моральної свідомості у старшому дошкільному віці 15 2.1 Актуальність теми дослідження 15 2.2 Методологічна база дослідження 18 2.3 Аналіз отриманих результатів дослідження 20 2.4 Висновки дослідження 25 Висновки 28 Список використаної літератури 30

При подготовке работы на тему «Психологічні механізми формування моральних якостей особистості» были использованы следующие источники:

1. Авдулова Т.П. Моральное развитие: влияние старшего поколения. - М.: Образование, 2002. 2. Бех I.Д. Духовні цінності в розвитку особистості // Педагогіка і психологія. - 1997. - №1. - С. 124-129. 3. Библер В.С. Нравственность, культура, современность. - М.: Знание, 1990. 4. Божович Л.И. Избранные психологические труды: Проблемы формирования личности. - М.: Мысль, 1986. 5. Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте. - М.: Просвещение, 1988. 6. Зязюн І. Естетична регуляція ціннісної свідості // Вища освіта. - 2005. - №3. - С. 5-12. 7. Карабанова О.А., Авдулова Т.П. Предпосылки формирования морального сознания в старшем дошкольном возрасте // Психолог в детском саду . - 2001. - №8. - С. 15-21. 8. Никандров Н.Д. Ценности как основа целей воспитания // Педагогика. - 1998. - №3. - С. 9-11. 9. Мясищев В.Н. Психология отношений. - М.: Изд-во Института практической психологии, 1995. 10. Папуча М.В., Крачковська Т.Д. Особистість: розвиток, соціалізація, виховання. - Ніжин : РВВ НДПУ імені М. Гоголя, 2001. 11. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. - М.: Мысль, 1989. 12. Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии. - М.:Мысль, 1976. 13. Фельдштейн Д.И. Психология становления личности. - М.: Изд-во Международной педагогической академии, 1994. 14. Шабельников В.К. Психология духовности. - М.: Смысл, 2003. 15. Штепа О.С. Пропріум зрілої особистості // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - №2. - С. 26-32.
Дополнительная информация2102
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

"Вплив моральних якостей вчителів на процес формування майбутніх громадян України"

План.


1. Вступна частина.

2. Теоретична частина.

2.1. Духовні цінності в становленні особистості громадянина.
2.2. Виховання громадянина - головні аспекти проблеми.

3. Практична частина.

3.1. Вплив моральних якостей вчителя на виховний процес.
3.2. Результати анкетного опитування на тему "Вплив моральних якостей вчителів на виховання майбутніх громадян".

4. Висновки.

5. Використана література.

"Вплив моральних якостей вчителів на процес формування майбутніх громадян України"

План.


1. Вступна частина.

2. Теоретична частина.

2.1. Духовні цінності в становленні особистості громадянина.
2.2. Виховання громадянина - головні аспекти проблеми.

3. Практична частина.

3.1. Вплив моральних якостей вчителя на виховний процес.
3.2. Результати анкетного опитування на тему "Вплив моральних якостей вчителів на виховання майбутніх громадян".

4. Висновки.

5. Використана література.

Психологічні особливості особистості злочинця

Зміст



Вступ 3
1. Поняття особистості правопорушника (злочинця) 3
2. Психологічна характеристика процесу формування особистості злочинця 7
3. Злочинна поведінка та механізми її формування 11
Висновки 16
Література 17

Соціологічна структура особистості

Вступ 3
1. Теоретико-методологічні засади дослідження структури особистості 4
2. Детермінанти формування особистості 9
3. Соціальний механізм формування особистості 15
4. Культурно-генетичні механізми формування особистості 16
5. Статус особистості в східній і західної соціокультурних традиціях 20
6. Перспективи формування особистості в українському суспільстві 22
Висновки 27
Література 30-31

Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури

Вступ 2
Розділ І. Проблема духовності в соціо-культурному вимірі. 8
1.1. Пошуки змісту духовності. 8
1.2. Сучасна духовна криза. 10
Розділ ІІ. Література - як важливий засіб формування духовності у старшокласників. 13
Розділ ІІІ. Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури. 17
3.1. Моральне виховання молодших школярів у процесі опрацювання казок на уроках читання. 17
3.2. Урок літератури як відродження свідомості та душі у старшокласників. 28
Висновки 37
Список використаної літератури 39

Психологічні підходи до вивчення теорії особистості

Вступ
Розділ 1. Психологічна теорія З. Фрейда
1.1. Структура особистості
1.2. Захисні механізми особистості
Розділ 2. Аналітична психологія К. Г. Юнга
2.1. Архетип колективного несвідомого
2.2. Психологічні типи особистості
Розділ 3. Трансакційний аналіз Е. Берна
3.1. Структурний аналіз
3.2. Психологічна характеристика ігор, у які играют люди
Висновки
Список використаної літератури

Мотиваційна сфера особистості

Вступ 3
І. Загальна характеристика мотиваційної сфери особистості 4
1.1. Основні підходи до визначення мотиваційної сфери особистості 4
1.2. Організація мотиваційної сфери особистості 7
II. Основні механізми формування мотиваційної сфери 12
2.1. Механізми мотиваційної фіксації 12
2.2. Механізми мотиваційної сумації 15
ІІІ. Методичні підходи та принципи експериментального дослідження мотиваційної сфери особистості 20
Висновки 24
Література 25

Обманутого довір’я в трагедії Отелло

ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. Філософська основа конфлікту трагедії Шекспіра «Отелло» 4
РОЗДІЛ 2. Отелло як трагічний характер 15
РОЗДІЛ 3. Розкриття проблеми зрадженої довіри 22
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32-34

Ціль роботи – проаналізувати на прикладі героїв п’єси Шекспіра важливість високих моральних якостей людей, особливо людей, які формують суспільство, його економічну основу. Показати, що навіть чисті люди не завжди можуть протистояти злу, що тільки духовна єдність, моральна чистота можуть забезпечити необхідний рівень життя суспільства.
Об’єктом дослідження є вивчення відносин у суспільстві яке розвивається, переходить до іншої економічної формації.
Предметом дослідження є психологічні, моральні якості різних представників суспільства, шляхи формування, зміни моральних якостей людей, вплив особливостей характеру на взаємовідносини між людьми.

Психологічні особливості теорії поведінки особистості

Зміст

Вступ 3

І ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ 4
1 Психологічні особливості теорії поведінки особистості 4

ІІ АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 11
2 Дисципліна в колективі 11
2.1 Поведінка особистості в групі 11
2.2 Суть і різновиди дисципліни 12
2.3 Механізми та методи управління дисципліною 19

ІІІ ПРОЕКТНИЙ РОЗДІЛ 29
3 Управління трудовою дисципліною та її зміцнення 29

Висновок 34

Використана література 35

Психологічні особливості теорії поведінки особистості

Зміст

Вступ 3

І ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ 4
1 Психологічні особливості теорії поведінки особистості 4

ІІ АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 11
2 Дисципліна в колективі 11
2.1 Поведінка особистості в групі 11
2.2 Суть і різновиди дисципліни 12
2.3 Механізми та методи управління дисципліною 19

ІІІ ПРОЕКТНИЙ РОЗДІЛ 29
3 Управління трудовою дисципліною та її зміцнення 29

Висновок 34

Використана література 35
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel