Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Курсовая

Особливості дії механізму мотивації персоналу організації з урахуванням об’єктивних законів управління

(код (ID:16029))
| Размер: 97 кб. | Объем: 35 стр. | Стоимость: 100 грн. | Добавлена: 31.05.2007 | Код продавца: 2 |
План работыВступ 3
1. Теоретичні засади формування системи мотивації персоналу 6
1.1. Сучасні підходи до мотивації персоналу 6
1.2. Мотивація та формування стратегічної поведінки 9
1.3. Диверсифікація і умови раціонального застосування систем матеріального стимулювання продуктивності персоналу 16
2. Механізм мотивації працівників у страховій компанії 19
2.1. УСК “Гарант” – один з лідерів українського страхового ринку 19
2.2. Мотивація працівників в контексті загальної стратегії ВАТ “УСК “Гарант” 21
3. Соціально-психологічна мотивація продуктивності персоналу як запорука зростання компанії 25
Висновки 30
Література 34

Мета дослідження: вивчення дії механізму мотивації персоналу організації з урахуванням об’єктивних законів управління, розроблення рекомендацій щодо формування системи мотивації персоналу до високопродуктивної праці на вітчизняних підприємствах.
Об’єкт дослідження: механізм мотивації персоналу підприємства до підвищення його продуктивності .
Предмет дослідження: теоретичні та практичні засади формування системи мотивації продуктивності персоналу підприємства.
Інформаційною базою дослідження є законодавчі акти України, матеріали Державного комітету статистики, звітна та облікова документація підприємства, наукові публікації вітчизняних і зарубіжних дослідників в галузі менеджменту персоналу.
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІ

Зміст

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІЇ 5
1.1 Мотиваційний інструментарій менеджменту 5
1.2 Механізм здійснення мотивації працівників 11
1.3 Особливості функціонування малих підприємств в економічно розвинутих країнах 16
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ 24
2.1 Загальна характеристика підприємства 24
2.2 Аналіз впливу зовнішнього середовища діяльності підприємства на функціонування механізму мотивації 40
2.3 Дослідження економічних та фінансових елементів механізму мотивації підприємства 45
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 53
3.1 Облік факторів що впливають на формування механізму мотивації персоналу ТОВ «Таврія» 53
3.2 Рекомендації по визначенню основних мотиваційних інструментів впливу на роботу персоналу підприємства 61
3.3 Впровадження матеріальних та моральних інструментів механізму мотивації праці 67
3.4 Економічне обґрунтування використання розробленого інструментарію механізму мотивації праці 80
ВИСНОВКИ 84
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 87
ДОДАТКИ

Формування мотиваційного механізму забезпечення ефективної трудової діяльності персоналу підприємств

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні та методичні питання щодо мотиваційного механізму трудової діяльності персоналу на підприємстві 6
1.1. Сутність та значення мотивації персоналу підприємства та характеристика основних теорій мотивації 6
1.2. Особливості матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу підприємства 27
1.3. Управління формуванням мотиваційного механізму трудової діяльності персоналу на підприємстві 39
РОЗДІЛ 2. Аналіз особливостей системи мотивації на підприємстві та її основні недоліки 49
2.1. Загальна характеристика підприємства та ефективність його функціонування 49
2.2. Аналіз ефективності використання трудового потенціалу підприємства 54
2.3. Аналіз системи мотивації та її недоліки 71
РОЗДІЛ 3. Основні напрямки вдосконалення мотиваційного механізму на підприємстві 79
3.1. Вдосконалення системи мотивації на підприємстві 79
3.2. Удосконалення преміальної системи за підсумками роботи за рік 87
3.3. Покращення нематеріальної мотивації персоналу 101
ВИСНОВОК 108
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 111
ДОДАТКИ 116

Системне управління процесами мотивації персоналу організація його ефективності

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ
1.1. Сутність, функції, чинники та етапи мотивації
1.2. Форми мотивації трудової діяльності
1.3 Нормативно-правове забезпечення мотивації праці
1.4 Висвітлення теоретичних аспектів системного управління процесами мотивації персоналу в літературних джерелах
1.5. Зарубіжний досвід управління процесами мотивації персоналу
РОЗДІЛ 2 СУЧАСНИЙ РІВЕНЬ МОТИВАЦІЇ В УМОВАХ ВАТ „ГРАНІТ”
2.1 Характеристика організаційно-економічних умов та ефективності діяльності підприємства
2.2 Склад і характеристика персоналу підприємства
2.3. Існуючі форми та рівень оплати праці на підприємстві
2.4. Методи нематеріальної мотивації персоналу на підприємстві
2.5 Оцінка ефективності використання персоналу підприємства
Розділ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ У ВАТ „ГРАНІТ”
3.1 Перспективні напрямки вдосконалення системи мотивації на підприємстві
3.2 Шляхи підвищення ефективності управління процесами мотивації на підприємстві
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

Сутність концепції управління через мотивацію та використання її положень у практиці вітчизняного менеджменту

ВСТУП 3
1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЧЕРЕЗ МОТИВАЦІЮ 4
1.1. Теоретичні аспекти створення мотиваціїйного механізму в організації 4
1.2. Методи оцінки мотивації в організації 8
2. МОДЕЛІ МОТИВАЦІЇ ТА ПІДХОДИ ЩОДО ЇХ РЕАЛІЗАЦІЇ 13
2.1. Традиційні теорії мотивації 13
2.2. Змістовні теорії мотивації 15
2.3. Процесуальні теорії мотивації 22
2.4. Сучасні моделі мотивації 25
3. ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ У ВІТЧИЗНЯНІЙ КОРПОРАЦІЇ „Назва” 28
3.1. Аналіз системи мотивації в оранізації 28
3.2. Напрямки вдосконалення механізмів мотивації в організації 35
ВИСНОВОК 45
ЛІТЕРАТУРА 46

Сутність концепції управління через мотивацію та використання її положень у практиці вітчизняного менеджменту

ВСТУП 3
1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЧЕРЕЗ МОТИВАЦІЮ 4
1.1. Теоретичні аспекти створення мотиваційного механізму в організації 4
1.2. Методи оцінки мотивації в організації 11
2. МОДЕЛІ МОТИВАЦІЇ ТА ПІДХОДИ ЩОДО ЇХ РЕАЛІЗАЦІЇ 15
2.1. Традиційні теорії мотивації 15
2.2. Змістовні теорії мотивації 17
2.3. Процесуальні теорії мотивації 23
2.4. Сучасні моделі мотивації 25
3. ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 30
3.1. Аналіз системи мотивації в організації 30
2.3. Напрямки вдосконалення механізмів мотивації на підприємстві 39
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45
ЛІТЕРАТУРА 47

Роль мотивації як функції управління (Теорія)


ВСТУП 3


1. СУТНІСТЬ, ЗНАЧЕННЯ І НЕОБХІДНІСТЬ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ 5

2. ЗМІСТОВНІ ТЕОРІЇ МОТИВАЦІЇ 12

3. ПРОЦЕСНІ ТЕОРІЇ МОТИВАЦІЇ 22

4. ЗМІСТ ТА МОДЕЛЬ МОТИВАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ 30

5. МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ МОТИВАЦІЄЮ В СУЧАСНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ 34


ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Проблеми мотивації та стимулювання персоналу на підприємстві як суб'єкта ЗЕД

Вступ 4
1. Теоретичні основи мотивації та стимулювання праці персоналу в суб’єктах господарювання 7
1.1. Сутність і мета мотивації та стимулювання праці персоналу 7
1.2. Методи здійснення мотивації та стимулювання праці персоналу та методика їх проведення суб’єктами господарювання України 20
1.3. Особливості мотивації та стимулювання праці персоналу на вітчизняних підприємствах при виході на зовнішній ринок 31
2. Механізми мотивації та стимулювання праці персоналу на підприємстві 36
2.1. Загальна характеристика підприємства та його зовнішньоекономічної діяльності 36
2.2. Аналіз структури механізму матеріального стимулювання праці персоналу (під-ва) як суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності 47
2.3. Методика дослідження потреб та інтересів працівників (під-ва) як основи мотивації та стимулювання праці персоналу 56
3. Основні напрямки удосконалення мотиваційного механізму (під-ва) як суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності 63
3.1. Пропозиції щодо формування мотиваційної моделі праці персоналу (під-ва) з врахуванням міжнародного досвіду 63
3.2. Удосконалення форм і систем оплати праці персоналу (під-ва) як суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності 70
Висновки 79
Література 83
Додатки 87
Додаток А. Баланс підприємства за 2002-2004 рр. 87
Додаток Б. Звіт про фінансові результати за 2002-2004 рр. 89
Додаток В. Анкета для дослідження потреб та інтересів працівників підприємства 91
Додаток Г. Результати дослідження потреб та інтересів працівників 95

Сучасні моделі мотивації

Вступ 3
1. Теорії мотивації персоналу 4
2. Мотивація і стимулювання трудової активності персоналу 18
3. Управління мотивацією 25
4. Організація мотивації на підприємстві 28
Висновки 33
Література 35

Сучасні моделі мотивації

Вступ 3
1. Теорії мотивації персоналу 4
2. Мотивація і стимулювання трудової активності персоналу 18
3. Управління мотивацією 25
4. Організація мотивації на підприємстві 28
Висновки 33
Література 35

Індивідуальна та групова мотивація в організації

Вступ 3
1. Мотивація – необхідний компонент менеджменту організації 6
1.1. Сутність та поняття мотивації 6
1.2. Методи та стадії мотивації 10
2. Теорії мотивації та їх особливості 13
2.1. Складові мотивації та основні підходи до класифікації теорій мотивації 13
2.2. Змістовні теорії мотивації 15
2.3. Процесні теорії мотивації 19
2.4. Мотиваційна теорія підтримки бажаної поведінки 23
3. Система мотиваційних засобів менеджера 26
3.1. Використання мотиваційних засобів на підприємстві 26
3.2. Проблеми формування ефективного мотиваційного механізму на підприємстві 32
Висновки 40
Список використаної літератури 43
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel