Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

3

Ділова стратегія підприємства

(код (ID:15050))
| Размер: 51 кб. | Объем: 27 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 17.03.2007 | Код продавца: 3 |
План работыРозділ 1. Основні теоретичні положення 3 Розділ 2. Вибір даних 11 Розділ 3. Розрахунки параметричних індексів 12 Завдання 1. Побудувати радар конкурентоспроможності фірми-виробника та визначити його конкурентний статус 12 Завдання 2. Розробити основні положення ділової економічної стратегії підприємства 18 Перелік використаної літератури 27

При подготовке работы на тему «Ділова стратегія підприємства» были использованы следующие источники:

1. Анализ коммерческого риска/ Под. ред. Чернова В.А., Бананова Н.И. и др. – М.: Финансы и статистика 1998. 2. Ансофф И. Стратегическое управление. –М.: Экономика, 1989. 3. Блинов В. И. Математические основы менеджмента: Уч. пособие. - К.: МАУР, 1997. - 68 с. 4. Виханский О. С. Стратегическое управление. –М.: Изд-во МГУ, 1995. 5. Клейнер Г. Б. и др. Предприятие в нестабильной экономической среде: риски, стратегии, безопасность. - М.: Экономика, 1997. - 288 с. 6. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. Пер. с французского. – СПб.: Наука, 1996. – 589 с. 7. Петров А. М. Методология выработки стратегии предприятия. – Спб.: УЭФ, 1992. 8. Планкетт Л., Хейл Т. Разработка и принятие управленческих решений. - М.: Экономика, 1984. - 165 с. 9. Портер Майкл Е. Стратегія конкуренції: методика аналізу галузей і діяльності конкурентів: Пер. с англ. – К.: Основи,1998. – 392 с. 10. Соболь С. Н. Предпринимательство (начало бизнеса). – К., 1994. 11. Стратегия и тактика антикризисного управления фирмой / Под общей редакцией Градова А. П. – СПб, 1996. 12. Томпсон А., Стрикленд А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для ВУЗов/ Пер. с англ. под ред. Л.Г.Зайцева и др. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с. 13. Управление организацией: Учебник/ Под. ред. А.Г. Поршнева, З.П. Румянцевой, Н.А. Саломатина.-2-е изд., перераб. и доп.-М.:ИНФРА-М, 1999.-669 с. 14. Фалмер Р. В. Энциклопедия современного управления: В 5 т. – М.: ВИПК “Энерго”, 1992.
Дополнительная информация1762
Рік написання: 2006
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Ділова стратегія підприємства

Зміст
Вступ....................................................................... 2
Завдання 1 Ділова стратегія підприємства............................. 4
Розділ І Основні теоретичні положення........................... 4
Розділ ІІ Вибір даних........................................................... 9
Розділ ІІІ ................................................................................ 11
Параметричні індекси........................................... 11
Побудова радару конкурентоспроможності...... 13
Завдання 2
Розробити основні положення ділової економічної стратегії підприємства.................... 14
Глобальна ціль стратегії підприємства............... 14
SWOT – аналіз....................................................... 16
Програма реалізації стратегії............................... 22
Висновки................................................................ 27
Література............................................................. 28

Розробка стратегії підприємства

Зміст

Вступ 3
1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5
2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7
3 Діагностика підприємства 14
4 SWOT —аналіз підприємства 18
5 Конкурентоспроможність підприємства 22
6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25
7 Розробка стратегії підприємства 32
7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32
7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34
7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35
Висновки 41
Використана література 43

Розробка стратегії підприємства

Зміст

Вступ 3
1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5
2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7
3 Діагностика підприємства 14
4 SWOT —аналіз підприємства 18
5 Конкурентоспроможність підприємства 22
6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25
7 Розробка стратегії підприємства 32
7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32
7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34
7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35
Висновки 41
Використана література 43

Стратегія і її роль у діяльності підприємства

Зміст

Вступ 3
1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства ВАТ “Дрім” 5
2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства ВАТ “Дрім” 11
3 Діагностика підприємства ДП “Дрім” 25
4 SWOT – аналіз підприємства ВАТ “Дрім” 29
5 Аналіз конкурентоспроможності підприємства ВАТ “Дрім” 34
6 Портфельний аналіз у розробці стратегії підприємства 44
7 Розробка стратегії підприємства 53
7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 53
7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 55
7.3 Функціональна стратегія – фінансова 56
Висновки 59
Література 61

Стратегія і її роль у діяльності підприємства

Зміст

Вступ 3
1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства ВАТ “Дрім” 5
2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства ВАТ “Дрім” 11
3 Діагностика підприємства ДП “Дрім” 25
4 SWOT – аналіз підприємства ВАТ “Дрім” 29
5 Аналіз конкурентоспроможності підприємства ВАТ “Дрім” 34
6 Портфельний аналіз у розробці стратегії підприємства 44
7 Розробка стратегії підприємства 53
7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 53
7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 55
7.3 Функціональна стратегія – фінансова 56
Висновки 59
Література 61

Ділова стратегія підприємства


РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ 3
РОЗДІЛ 2. ВИБІР ДАНИХ 9
РОЗДІЛ 3. РОЗРАХУНКИ ПАРАМЕТРИЧНИХ ІНДЕКСІВ 11
Завдання 1. Побудувати радар конкурентоспроможності фірми-виробника та визначити його конкурентний статус 11
Завдання 2. Розробити основні положення ділової економічної стратегії підприємства 18
Перелік використаної літератури 29

Ділова стратегія підприємства

Розділ 1. Основні теоретичні положення 3 Розділ 2. Вибір даних 7 Розділ 3. Розрахунки параметричних індексів 8 Завдання 1. Побудувати радар конкурентоспроможності фірми-виробника та визначити його конкурентний статус 8 Завдання 2. Розробити основні положення ділової економічної стратегії підприємства 13 Перелік використаної літератури 24

Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції

Вступ 3
1. Стратегія розвитку цільового ринку 4
2. Сильні і слабкі сторони роботи підприємства 10
3. Мета і завдання підприємства у відношенні інноваційної продукції 10
4. Маркетингова стратегія 11
5. Товарна стратегія 12
6. Стратегія формування і розвитку каналів збуту та товароруху 14
7. Цінова стратегія 15
8. Стратегія формування попиту і стимулювання збуту 17
9. Бюджет маркетингу 19
Висновки 21
Список використаних джерел 22

Контрольна з менеджменту

1. Ієрархія стратегії підприємства: генеральна загально-корпоративна), стратегія бізнесу конкурентна), функціональна стратегія 4
2. Стратегія оптимальних витрат 10
3. Бенчмаркінг, як метод визначення напрямків зміцнення стратегічного потенціалу підприємства 12
Список використаних джерел 15

Ділова стратегія підприємства

Завдання 1 2
Розділ І. Основні теоретичні положення 2
Розділ II. Вибір даних (За останніми двома цифрами залікової книжки (39) обираємо з Таблиці 1.2. методичних вказівок варіанти) 5
Розділ III. Розрахунки параметричних індексів 6
Побудова радару конкурентоспроможності 8
Висновок: 10
Завдання 2 11
Глобальна ціль стратегії підприємства 11
SWOT - аналіз 11
Програма реалізації стратегії 13
Висновок. 15
ЛІТЕРАТУРА. 17
Таблиці
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel