Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

2

Комплексне керування якістю в організації

(код (ID:14630))
| Размер: 32 кб. | Объем: 27 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 17.03.2007 | Код продавца: 3 |
План работыВступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи керування якістю в організаціях 5 1.1 Поняття якості 5 1.2 Засоби та методи комплексного керування якістю 6 1.3 Керування якістю за допомогою операційного менеджменту 8 Розділ 2. Аналіз управління якістю в організації 10 2.1 Значення операційної діяльності в управлінні якістю 10 2.2 Операційний менеджмент як контроль якості 14 Розділ 3. Розробка заходів по підвищенню якості продукції 18 3.1 Керування постачанням 18 3.2 Керування матеріальними запасами 19 3.3 Зростання продуктивності праці як захід по підвищенню якості 20 Висновки та пропозиції 23 Література 26 Додаток 28

При подготовке работы на тему «Комплексне керування якістю в організації» были использованы следующие источники:

Література 1. Закон України Прохвнесення змін до Закону України Про захист прав споживачів // Офіційний вісник України. - 2002. - № 5 2. Виханский О.С. Стратегическое управление. — М.: Гардарика, 1999 3. Друри К. Введение в управленческий и производственный учёт. — М.: Аудит, 1997 4. Друкер П. Задачи менеджмента в ХХ1 веке. — М.: Вильямс, 2000 5. Іваненко Л.М. Цивільно-правові засоби захисту прав споживачів (покупців). - К.: Юмана, 1998 6. Кокинс Г., Страттон А., Хелблинг Дж. Учебник по методологии функционального учёта затрат. Activity-based costing.- М.: ВИП Анатех, 2000 7. Карминский А.М., Оленев Н.И., Примак А.Г., Фалько С.Г. Контроллинг в бизнесе. Методологические и практические основы построения контроллинга в организациях. — М.: Финансы и статистика, 1998 8. Кондо Ё. Хосин канри — один из подходов японского менеджмента качества//Методы менеджмента качества. — 2001. — № 6 9. Kaplan R., Norton D. The balanced scorecard. — Harvard Business School, 1996 10. Контроль якості в сфері обслуговування // Стандартизація і якість продукції за рубежем: Науч.-тих. реф. Сб.-ВНИИКИ. – № 1. 1976 11. Огрызков В.М. Правовое регулирование качества продукции. - М., 1973 12. Хавронюк Н.И., Мельник А.И. Законодательство Украины о торговле. - Ч. 1. - К., 1997 13. Хан Д. Планирование и контроль. Концепция контроллинга. — М.: Финансы и статистика, 1997 14. Шаповал М.І. Основи стандартизації, управління якістю і сертифікації. - К.: УФІМБ, 1998. - С. 5. 8. ВВР України. № 19- 1998 15. Шанк Дж., Говиндараджан В. Стратегическое управление затратами. — СПб.: Бизнес Микро, 1999 16. Язвінська О.М. Історія консюмеризму: Навч. посіб. - К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2002.
Дополнительная информация1190
Рік написання: 2006
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Контрольна робота з організації і планування виробництва

1. Виробничий процес та його структура 3
2. Керування якістю продукції на підприємствах. Системи керування якістю продукції 5
Задача 13
Визначити раціональний вид руху предметів праці у виробничому потоці, використовуючи розра¬хунки та графічний метод. Дати висновки за результатами розрахунків.

№ пор. Показник, одиниця вимірювання Значення показника
1. Тривалість операції, хв:
першої 8
другої 5
третьої 6
четвертої 3
2. Кількість виробів, шт. 4

Література 16

ЯПОНСЬКА СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ЯКІСТЮ НА ЯПОНСЬКА СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ЯКІСТЮ НА ВИРОБНИЦТВІ

ВСТУП
ЯПОНСЬКА СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ЯКІСТЮ НА ВИРОБНИЦТВІ
ВИСНОВОК
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

Необхідність впровадження системи комплексного управління якості на підприємствах України

ЗМІСТ


Вступ…………………………………………………………………………........
Розділ 1. Наукові аспекти комплексного управління якістю продукції.............
1.1 Поняття якості продукції. Комплексне управління якістю………..
1.2 Основні принципи управління якістю продукції ………….............
Розділ 2. Системи комплексного управління якістю продукції на території України.………………….......................................................................................
2.1 Методика впровадження системи управління якістю на підприємстві….......................................................................................................
2.2 Досвід управління якістю на підприємстві в зарубіжних країнах…
2.3 Контроль за рівнем управління якістю продукції..............................
Розділ 3.Проблеми управління якістю продукції на підприємствах в Україні та шляхи їх подолання. Вдосконалення TQM....................................................
Висновки................................................................................................................
Список використаної літератури.........................................................................

Система керування персоналом на прикладі ТОВ “Манхетен”


Вступ 3
1. СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ І ЇЇ ВИДИ 5
1.1. Зв'язок системи керування персоналом з цілями організації. 8
1.1.1. Відповідність систем керування персоналом стану зовнішнього середовища і культурі організації. 10
1.1.2. Цілісність системи керування персоналом. 11
1.1.3. Участь керівництва організації в процесі керування персоналом. 12
1.1.4. Служба керування персоналом. 13
1.2. Етапи реорганізації системи керування персоналом 15
2. СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПРИКЛАДІ ТОВ “МАНХЕТТЕН” 22
2.1. Аналіз людських ресурсів на ТОВ “Манхетен” 26
2.2. Оптимізація чисельності співробітників 35
2.3. Добір персоналу і керування людськими ресурсами в ТОВ “Манхетен” 39
2.4. Заробітна плата 42
2.5. Приклад упровадження фірмою програм розвитку персоналу 50
3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТОВ “МАНХЕТЕН” НА ПРИКЛАДІ ВПРОВАДЖЕННЯ АВОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ 51
Висновки та пропозиції 57
Використана література: 61
Додатки 64

Поліпшення показників якості кінцевої продукції підприємства за рахунок статистичних методів контролю

Вступ 3
1. Роль статистичних методів контролю у забезпеченні якості та конкурентоспроможності продукції підприємств 5
1.1. Економіко-статистичні проблеми управління якістю продукції 5
1.2. Роль стандартизації та статистичних методів у конкурентоспроможності організації 7
2. Застосування статистичних методів контролю в організаціях 16
2.1. Методи контролю за якістю проекту 16
2.2. Статистичні методи керування якістю 18
3. Застосування статистичних методів контролю у металургії 23
3.1. Формування статистичних сукупностей для дослідження якості листового прокату 23
3.2. Методика безперервного статистичного контролю якості листового прокату 25
Висновки 31
Література 33

ФОРМИ ТА ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНИХ РОЗРАХУНКІВ. УМОВИ РОЗРАХУНКІВ

ЗМІСТ


1. ФОРМИ ТА ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНИХ
РОЗРАХУНКІВ. УМОВИ РОЗРАХУНКІВ ....................................................... 3
2. СУТНІСТЬ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ЯКІСТЮ, МЕТОДИ
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ У ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ... 14
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА................................................................................... 18

Управління формуванням та використанням фінансових ресурсів туристичного підприємства

ЗМІСТ
ВСТУП...........................................................................................................3
1. Фінанси підприємства
1.1 Основи організації фінансів підприємств..................................4
1.2 Планування фінансів.
1.2.1 Поняття планування....................................................7
1.2.2 Мети планування.........................................................8
1.2.3 Організація планування............................................10
1.2.4 Процес планування.........................…......................11
1.3 Керування фінансами
1.3.1 Керування активами..................................................12
1.3.2 Керування поточними активами..............................12
1.3.3 Керування основними активами..............................13
2. Особливості керування фінансовими ресурсами
туристичного підприємства
2.1 Методичні рекомендації з планування,
обліку і калькулювання собівартості
туристського продукту і формування
фінансових результатів в організаціях, що
займаються туристською діяльністю ...................................15
2.2 Керування фінансовими ресурсами
турфірми “Глобус”.............................................................................27
ВИСНОВКИ............................….............................................................32
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА……………………………………............33

Моделі корпоративного керування

Зміст


Вступ 3
Розділ 1. Керування організацією: сутність, принципи, методи й моделі 5
1.1. Сутність корпоративного керування (керування організацією) 5
1.2. Недоліки корпоративного керування в Україні 10
1.3. Методи керування організацією 13
1.4. Принципи корпоративного керування (керування організацією) 17
Розділ 2. Моделі корпоративного керування 25
2.1. Англо-американська модель 25
2.2. Німецька модель корпоративного керування 29
2.3. Японська модель 35
Висновки 40
Список використаної літератури 41

Управління якістю послуг підприємства у фармацевтичній галузі


Вступ 3
1. Теоретико-методологічні засади управління якістю послуг в ринкових умовах 6
1.1. Стандарти з управлінням якістю 6
1.2. Принципи управління якістю. 8
1.3. Реалізація управління якістю в фармацевтичній галузі 14
2. ЗАТ «Борщагівський ХФЗ» як приклад успішної діяльності у конкурентному середовищі на основі управління якістю 23
2.1. Загальні відомості про підприємство 23
2.2. Становище на ринку та основні конкуренти 29
2.3. Аналіз управління якістю у діяльності підприємства 32
3. Шляхи вдосконалення управління якістю у фармацевтичній галузі 34
3.1. Вдосконалення товарної політики у фармацевтичній галузі на основі управління якістю 34
3.2. Шляхи вдосконалення управління якістю ЗАТ НВЦ “Борщагівський хімфармзавод “ 38
Висновки 45
Література 49
Додатки 51-55

Метою роботи є розробка теоретичних, методичних і прикладних засад формування і реалізації системи управління якістю послуг підприємствами фармацевтичної галузі України.

Стилі керування та їх вплив на розвиток організації

Зміст
Вступ 3
1 Поняття і сутність лідирування та впливу 4
2 Форми влади та їх характеристика 6
3 Стилі керування та їх вплив на розвиток організації 9
Висновок 14
Використана література 15
© 2007-2019 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel