Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

2

Фактори маркетингового середовища фірми

(код (ID:13944))
| Размер: 36 кб. | Объем: 26 стр. | Стоимость: 25 грн. | Добавлена: 13.04.2005 | Код продавца: 3 |
План работыВСТУП 2 1. Маркетингове середовище фірми. 5 1.1. Мікросередовище фірми. 5 1.2. Макросередовище фірми 15 2. Маркетингове середовище та його вплив на функціонування підприємства ТОВ „Д&В - інвест” 18 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 25 Додатки. 26

При подготовке работы на тему «Фактори маркетингового середовища фірми» были использованы следующие источники:

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 1.Абдулжанов А.Г., Баширов И.Х. Маркетинг. Исследования. Организация. Внедрение. - Донецк: КАССИОПЕЯ, 1998.-316 с. 2.Афанасьев М. Маркетинг: стратегия и практика фирмы. - М: Финстатинформ, 1995 г. – 440 с. 3.Голубков Е.П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры. - М., «Издательство «Дело» - 1995 г. 4.Ковалев А.И., Войленко В.В. Маркетинг в системе управления предприятием Развитие предприятия и конкурентноспособность: Сб. МДНТП.-М., 1996. 5.Ф.Котлер .Основы маркетинга. - М., издательство «Прогресс» - 1994 г.-736с. 6.Маркетинг: Учебник / А.Н. Романов, Ю.Ю.Корялогов, С.А. Красильников и др. Под ред. А. Н. Романова. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996.- 560 с. 7.Маркетинг во внешнеэкономической деятельности предприятия.: М.: Внешторгиздат, 1998.- 152 с. 8.Моррис Р. Маркетинг: ситуации и примеры : Пер. с англ. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1999.- 192 с. 9.Никифорова С.В. Научные основы разработки маркетинговой стратегии. – СПБ: Изд-во Санкт-Петербург. ун-та экономики и финансов, 1992. – 46 с. 10.Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на рынке. – М.: Финансы и статистика, 1991. – 303 с. 11.Пешкова Е.П. Маркетинговый анализ в деятельности фирмы. – М.: Ось-89, 1997. – 80 с. 12. Речмен Д.Дж., Мескон М.Х. Современный бизнес. – Т.1. – М.: Республика, 1995. – 496 13.Романов А.Н. Маркетинг. – М.: Банки и биржы, 1995. – 550 с.
Дополнительная информация183
Рік написання: 2004
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Аналіз маркетингового зовнішнього середовища підприємства

ВСТУП 3

1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Моделі зовнішнього середовища 4
1.2. Фактори зовнішнього середовища організації 7

2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі косметичної компанії «Назва») 13
2.1. Загальна характеристика підприємства 13
2.2. Оцінка маркетингового зовнішнього середовища підприємства 16

ВИСНОВКИ 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та особливості маркетингової діяльності в туризмі 5
1.2. Стратегічне планування маркетингової діяльності туристичного підприємства 10
1.3. Організація та контроль маркетингової діяльності 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 20
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «Назва» 20
2.2. Аналіз маркетингового середовища туристичної фірми «Назва» 29
2.3. Аналіз маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 35
РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ «Назва» 39
3.1. Стратегічний план маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 39
3.2. Удосконалення організаційного механізму маркетингового менеджменту туристичної фірми «Назва» 42
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 48
Додаток А 50
Додаток Б 55

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Економічний зміст поняття конкуренція 6
1.2. Чинники конкурентного середовища підприємства 8
1.3. Методика дослідження конкурентного середовища 12
2. ДІАГНОСТИКА КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «___» 16
2.1. Загальна характеристика підприємства 16
2.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 21
2.3. Діагностика конкурентного середовища 24
3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 26
3.1. Стратегічні пріоритети підприємства 26
3.2. План заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства 29
ВИСНОВКИ 32
ДОДАТКИ 34
ЛІТЕРАТУРА 37

Цінові стратегії фірми

ВСТУП 3
1. Сутність та цілі маркетингового ціноутворення 4
2. Фактори маркетингового ціноутворення 7
3. Маркетингові стратегії ціноутворення 8
4. Маркетингова стратегія встановлення оптової ціни 15
Ціна товару і планований прибуток 17
ВИСНОВКИ 22
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23

Концепція створення туристичної фірми

Зміст

Вступ
1. Науково-теоретичні засади створення туристичного підприємства
1.1 Зовнішні та внутрішні чинники середовища існування туристичного підприємства
1.2. Теорія маркетингового дослідження ринку
1.3 Законодавчо-нормативні основи створення нового туристичного підприємства
2. Аналіз середовища та обґрунтування доцільності створення нового туристичного підприємства в м. Львів
2.1. Маркетингові дослідження туристського ринку
2.2. Маркетингові дослідження туристського продукту
2.3. Маркетингові дослідження конкурентного середовища

3. Концепція створення туристичної фірми „Вояж”
3.1. Основні етапи створення туристичної фірми
3.2. Організація діяльності туристичної фірми
3.3. Асортиментна політика
3.4. Організація збуту і комунікацій
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел:
Додатки

Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ „Комп’ютерні системи” на ринку в Україні

Вступ 3 Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 4 1.1.Стисла характеристика підприємства 4 1.2.Аналіз товарного асортименту 5 1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 8 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 9 2.1.Аналіз макро маркетингового середовища 9 2.2.Аналіз мікро маркетингового середовища 14 Розділ 3.Розробка гіпотези ринкової стратегії 17 Розділ 4.Гіпотеза продуктової стратегії 22 Висновки 32 Список літератури 34

Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ „Комп’ютерні системи” на ринку в Україні

Вступ 3
Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 4
1.1.Стисла характеристика підприємства 4
1.2.Аналіз товарного асортименту 5
1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 8
Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 9
2.1.Аналіз макро маркетингового середовища 9
2.2.Аналіз мікро маркетингового середовища 14
Розділ 3.Розробка гіпотези ринкової стратегії 17
Розділ 4.Гіпотеза продуктової стратегії 22
Висновки 32
Список літератури 34

Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ЗАТ ВТШФ „Каштан” на ринку в Україні

Вступ 3 Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 5 1.1.Стисла характеристика підприємства 5 1.2.Аналіз товарного асортименту 9 1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 9 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12 2.1.Аналіз макро маркетингового середовища 12 2.2.Аналіз мікро маркетингового середовища 17 Розділ 3.Розробка гіпотези ринкової стратегії 19 Розділ 4.Гіпотеза продуктової стратегії 27 Висновки 35 Список літератури 36

Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ЗАТ ВТШФ „Каштан” на ринку в Україні

Вступ 3
Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 5
1.1.Стисла характеристика підприємства 5
1.2.Аналіз товарного асортименту 9
1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 9
Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12
2.1.Аналіз макро маркетингового середовища 12
2.2.Аналіз мікро маркетингового середовища 17
Розділ 3.Розробка гіпотези ринкової стратегії 19
Розділ 4.Гіпотеза продуктової стратегії 27
Висновки 35
Список літератури 36

Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ “ КСК-ПЛАСТ” на ринку в Україні

Вступ 3
Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 5
1.1.Стисла характеристика підприємства 5
1.2.Аналіз товарного асортименту 8
1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 11
Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12
2.1.Аналіз макро маркетингового середовища 12
2.2.Аналіз мікро маркетингового середовища 16
Розділ 3.Розробка гіпотези ринкової стратегії 19
Розділ 4.Гіпотеза продуктової стратегії 24
Висновки 28
Список літератури 29

© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel