Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

1

Розробка концепції маркетингу на підприємстві

(код (ID:13941))
| Размер: 24 кб. | Объем: 20 стр. | Стоимость: 20 грн. | Добавлена: 13.04.2005 | Код продавца: 3 |
План работыВступ 3 1. Розробка концепції маркетингу на підприємстві 5 1.1 Характеристика концепцій маркетингу. 5 Орієнтація на виробництво. 5 Орієнтація на збут. 6 Орієнтація на споживача. 7 1.2 Рекламна концепція як складова маркетингової концепції 11 1.3 Розповсюдження концепції маркетингу 14 2.Практична частина 17 2.1 Дослідження ринку 17 2.2 Маркетингова концепція і стратегія 20 Висновок 23 Література 24

При подготовке работы на тему «Розробка концепції маркетингу на підприємстві» были использованы следующие источники:

Література 1. Дойль П. Маркетинг - менеджмент и стратегии ? Москва: «Ось-89», 2002. – 280 с. 2. Крикавський Є.В. Аналіз використання виробничих ресурсів та витрат – Львів: львівська політехніка, 2000. – 270 с. 3. Крикавський Є.В, Чухрай Н.К. Промисловий маркетинг - Львів: львівська політехніка, 2001. – 430 с. 4. Ліпич Л.Г. Маркетингове прогнозування товарного ринку – Луцьк, 2002 р. – 205 с. 5. Пелішенко В.П. Маркетинговий менеджмент – Київ, Вища шк., 2003. – 327с. 6. Полторак В.Л. Маркетингові дослідження – Київ: Лібра, 2003. – 384 с. 7. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації. Підручник /Під ред. А.О.Старостіної - Київ: Іван Федоров, 1997. - 400 с. 8. Старостина А.А. Маркетинговые исследования. – Москва: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 320 с. 9. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг ? Київ: Вища школа, 2003. – 327 с.
Дополнительная информация180
Рік написання: 2004
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Еволюція концепції маркетингу

План
1. Різні версії визначення маркетингу.
2. Роль маркетингу в ринковій економіці.
3. Концепції маркетингу.
4. Основні принципи маркетингу.

Маркетинг - Основний напрямок господарської діяльності підприємства

ВСТУП 3
1 МАРКЕТИНГ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ 5
1.1 Маркетинг: сутність, цілі, принципи та функції 5
1.2 Історичні етапи і концепції розвитку маркетингу 9
1.3 Проблеми реалізації підприємствами маркетингової діяльності 13
2 ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 16
2.1 Побудова організації структури маркетингу на підприємстві 16
2.2 Розробка комплексу маркетингу та його вплив на господарську діяльність підприємства 24
2.3 Оцінка ефективності маркетингових програм 26
3 ПЕРСПЕКТИВА ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 33
3.1 Зарубіжний досвід використання маркетингу в господарській діяльності підприємства 33
3.2 Шляхи вдосконалення використання маркетингу в діяльності підприємств 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 45

Маркетинг у практичній діяльності фірм, організацій та в суспільстві.

ПЛАН

1. Сфери застосування маркетингу та специфіка товару, послуг, маркетинг яких належить здійснювати.
2. Аналіз умови ефективного застосування маркетингу та доцільність застосування концепції маркетингу або його окремих функцій на підприємстві.
3. Характеристика типів маркетингу, які застосовуються в практичній діяльності фірм, залежно від стану попиту на товар, завдань маркетингу та інших чинників.
4. Необхідність запровадження маркетингової концепції на підприємстві з урахуванням його фактичних і бажаних позицій на ринку та показників діяльності.

Висновки

Розробка концепції маркетингу на підприємстві АТ «Експрес»

Вступ 3
1. Теоретична частина 4
1.1. Об'єкт і предмет дослідження. 4
1.2. Розробка маркетингової стратегії 5
2. Практична частина 8
2.1. Характеристика підприємства 8
2.2. Розробка технології стимулювання вантажних перевезень 9
Висновок 14
Список літератури 15
Додаток 16

Основною метою даної роботи є розробка маркетингової концепції для стимулювання вантажних перевезень на прикладі транспортної фірми АТ «Експрес».
Для досягнення поставленої мети необхідно дослідити основні складові маркетингової стратегії компанії і виробити рекомендації з підвищення ефективності роботи фірми.

Розробка концепції маркетингу на підприємстві

Вступ. 3
1. Теоретична частина. 4
2. Практична частина (на прикладі ВАТ) 11
Висновок. 19
Список використаної літератури. 21

Концепції маркетингу

ЗМІСТ
Вступ 2
1. Історія формування основних концепцій маркетингу 3
2. Складові концепції маркетингу 7
Висновок 13
Література 14

Концепції виробничого і соціального маркетингу в сучасних умовах

План

Концепції виробничого і соціального маркетингу в сучасних умовах 3
1. Функції, принципи і концепції маркетингу 3
2. Стратегія і тактика маркетингу 5
3. Складання виробничої програми підприємства 11
4. Ресурсне обґрунтування виробничої програми 12
5. Основні проблеми розвитку маркетингу на підприємствах України 14
Список використаної літератури 17

РОЗРОБКА КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ЗМІСТ



Вступ
1. Аналіз ринкових можливостей і вибір цільових елементів.
2. Розроблення товару.
3. Ціноутворення.
4. Організація збуту продукції.
5. Комунікаційна політика.
Висновки

Розробка комплексу маркетингу для малого підприємства

РЕФЕРАТ 2
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. Сучасні концепції маркетингової діяльності. 7
1.1 Особливості маркетингових послуг 7
1.2 Стратегії маркетингу 14
РОЗДІЛ 2. Сучасний стан маркетингової діяльності ПП „...” 31
2.1 Дослідження ринку конкурентів 31
2.2 Механізм стимулювання збуту і визначення потреб споживачів 46
2.3 Аналіз управлінських рішень, пов’язаних з маркетинговою діяльністю 52
РОЗДІЛ 3. Розробка комплексу маркетингу для ПП „...” 56
3.1 Обґрунтування пропозицій щодо поліпшення діяльності ПП „...” 56
ЛІТЕРАТУРА 83
Додаток А. 88
Додаток Б 91

Організація маркетингових досліджень на підприємстві

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Суть та значення маркетингу для сучасного підприємства 5
1.1. Сутність та процес маркетингових досліджень 5
1.2. Зміст та особливості проведення маркетингових досліджень у промисловому середовищі 19
1.3. Розвиток маркетингової орієнтації українських підприємств 28
Висновок до розділу 1 38
Розділ 2. Аналіз процесу управління маркетингом на підприємстві „Барвінок” 40
2.1. Загальна характеристика галузі та підприємства 40
2.2. Організація маркетингової служби на підприємстві 48
2.3. Аналіз проведення маркетингових досліджень 62
2.4. SWOT – аналіз ВАТ „Барвінок” 75
Висновок до розділу 2 81
Розділ 3. Основні напрямки впровадження маркетингових заходів на підприємстві „Барвінок” 82
3.1. Розробка плану маркетингу 82
3.2. Реорганізація служби маркетингу 86
3.3. Контроль оцінка та аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства 88
3.4. Впровадження концепції CRM на підприємстві 98
Висновок до розділу 3 110
ВИСНОВОК 112
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 115
Додаток А 118
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel