Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

2

Методи дослідження пріоритетів та психології покупців на зовнішніх ринках

(код (ID:13900))
| Размер: 194 кб. | Объем: 29 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 13.04.2005 | Код продавца: 3 |
План работыВступ 3 Розділ 1. Значення інформації в міжнародному маркетингу та особливості дослідження пріоритетів та психології покупців на зовнішніх ринках 5 1.1. Значення інформації в міжнародному маркетингу 5 1.2. Психологічні чинники поведінки покупця 8 1.3. Особливості дослідження психології покупців на зовнішніх ринках 13 Розділ 2. Основні методи дослідження пріоритетів та психології покупців на зовнішніх ринках 16 2.1. Методи збирання первинної інформації 16 2.2. Спеціалізовані методи дослідження психології споживачів 21 2.2.1 Mystery shopping 21 2.2.2. Споживчі (щоденникові) панелі 22 2.2.3. Моніторинг споживачів, громадської думки 24 2.2.4. Омнібус 25 2.2.5. Ролінгове опитування 27 Висновки 29 Література 30

При подготовке работы на тему «Методи дослідження пріоритетів та психології покупців на зовнішніх ринках» были использованы следующие источники:

ЛІТЕРАТУРА 1. Балакирева О.Н., Комарова Н.Н. Исследовательские возможности и методология подготовки и проведения фокус-групп // Маркетинговые исследования / Под общ. ред. Е.В. Ромата. – Харьков: НВФ «Студцентр», 2001. – С. 92-100. 2. Белановский С.А. Метод фокус-групп. – М.: Магистр, 1996. – 272 с. 3. Беляевский И.К. Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз: Учеб. пособие. – М.: Финансы и статистика, 2001. – 320 с. 4. Березин И. С. Маркетинг и исследования рынков. – М.: Русская Деловая Литература, 1999. – 416 с. 5. Войчак А.В. Маркетингові дослідження: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2001. – 119 с. 6. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – 2-е издание, переработанное и дополненное. – М.: Издательство «Финпресс», 2000. – 464 с. 7. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1990. – 736 с. 8. Маркетинговые исследования / Под общ. ред. Е.В. Ромата. – Харьков: НВФ «Студцентр», 2001. – 352 с. 9. Международный кодекс МТП и ЕСОМАР по практике маркетинговых и социальных исследований // Кретов И.И. Маркетинг на предприятии: Практическое пособие. – М.: Финстатинформ, 1994. – С. 141-154. 10. Парсяк В.Н., Рогов Г.К. Маркетинговые исследования. – К.: Наукова думка, 1995. – 145 с. 11. Полторак В. Маркетингові дослідження: сутність, методи, технології // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2000. – 1. – С. 108-128 12. Полторак В.А. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 387 с. 13. Ромат Е.В. Представление результатов маркетингового исследования // Маркетинг и реклама. – 2001. – С. 24-26. 14. Савельев Є.В. Європейська інтеграція і маркетинг. Наукові нариси. – Тернопіль: Карт-бланш, 2003. – 482 с. 15. Соціологія: короткий енциклопедичний словник / За заг. ред. B.I. Воловича. – К.: Укр. центр духовн. культури, 1998. – 736 с. 16. Старостина А.А. Маркетинговые исследования. -М.: Изд. дом «Вильямс», 2001. – 320 с. 17. Сэндидж Ч.Г., Фрайбургер В., Ротцолл К. Реклама: теория и практика: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1989. – С. 112-113. 18. Управління зовнішньоекономічною діяльністю: Навч. посібник / Під заг. ред. А. І. Кредісова / Пер. з рос. Н. Кіт, К. Серажим. – К., 2000. – 448 с. 19. Фарберова Э.Н. Методология и организация обследования бюджетов домашних хозяйств в восточноевропейских странах (на примере Польши) // Труд за рубежом. – 1995. – №3. – С. 20 – 29. 20. Фоксол Г., Голдсмит Р., Браун С. Психология потребителя в маркетинге. – СПб: Питер, 2001. – 352 с. 21. Хант Ч., Зартарьян В. Разведка на службе вашего предприятия. – К.: Укрзакордонвизасервис, 1992. – 160 с. 22. Хрупкий В.Е., Корнеева И.В. Современный маркетинг: настольная книга по исследованию рынка: Учеб. пособие – 2-изд. – М.: Финансы и статистика, 1999. – 528 с. 23. Циганкова Т.М. Управління міжнародним маркетингом: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2001. – 132 с. 24. Черчилль Г.А. Маркетинговые исследования. – СПб: Питер, 2000. – 752 с. 25. Шашин П.Б. Метод экспертных оценок. – М., 1987. -120 с. 26. Яковенко И. Проективные методы как ключ к выявлению глубинных мотивов потребителей // Маркетинг и реклама. – 2001. – №3. – С. 18-21.
Дополнительная информация139
Рік написання: 2005
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Международний маркетинг

Вступ 3
1. Конкуренція і конкурентноздатність у системі міжнародного маркетингу 5
1.1. Конкуренція і її значення в маркетингу 5
1.2. Поняття конкурентноздатності країни на світовому ринку 8
2. Аналіз конкуренції в міжнародному маркетингу 14
2.1. Виявлення конкурентів, визначення їхніх цілей і стратегій на зовнішніх ринках 14
2.2. Оцінка конкурентів і їхньої лінії поведінки 17
3. Міжнародні маркетингові стратегії на зовнішніх ринках 23
3.1. Конкурентні позиції 23
3.2. Залежність вибору стратегії від місця, займаного компанією, на зовнішніх ринках 25
Висновок 36
Список літератури: 38

Основні методи дослідження політичної психології

Вступ 3
1. Методи дослідження політичної психології 5
2. Методологічні засади політичної психології 11
Висновки 13
Список використаної літератури 15

принципи і методи регулювання зовнішніх торгівельних операцій (на прикладі ВАТ)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНІХ ТОРГОВИХ ОПЕРАЦІЙ УКРАЇНИ 5
1.1. Основні види зовнішніх торгових операцій та їх регулювання 5
1.2. Принципи і методи регулювання зовнішніх торгових операцій 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗОВНІШНІХ ТОРГІВЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ (НА ПРИКЛАДІ ВАТ „__”) 21
2.1. Аналіз базових показників економіко-господарської діяльності підприємства 21
2.2. Аналіз ефективності зовнішніх торгових операцій підприємства 24
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗОВНІШНІХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ 32
3.1. Заходи, що сприятимуть підвищенню ефективності зовнішньоторговельних відносин України 32
3.2. Проблеми імпортних операцій в Україні та методи їх поліпшення 35
3.3. Економічні методи підвищення ефективності імпортних операцій в діяльності підприємства 45
ВИСНОВКИ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 51

Дослідження поведінки покупців на товарному ринку та їх роль у плануванні виробничих товарів

АНОТАЦІЯ 3
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 Теоретичні аспекти дослідження поведінки покупців на товарному ринку 7
1.1 Сутність та роль дослідження поведінки покупців на товарному ринку 7
1.2 Методи дослідження товарного ринку та його суб’єктів 14
РОЗДІЛ 2 Аналіз діяльності підприємства на товарному ринку (на прикладі ЗАТ „Тайрекс”) 35
2.1 Загальна організаційно-технічна характеристика підприємства 35
2.2 Аналіз ринку, на якому працює підприємство 48
РОЗДІЛ 3 Основні напрямки вдосконалення системи дослідження поведінки покупців на товарному ринку та планування виробничих товарів 62
3.1 Дослідження споживчих переваг методом анкетування 62
3.2 Розробка та маркетинг конкурентоспроможних товарів та послуг 68
ВИСНОВКИ 74
ЛІТЕРАТУРА 78
ДОДАТОК А. Фінансова звітність ЗАТ «Тайрекс» 83
ДОДАТОК Б. Анкета для виявлення споживчих переваг у покупців побутової техніки 85
ДОДАТОК В. Інформація про чисельність працівників ЗАТ „Тайрекс” за окремими підрозділами в 2001-2003 рр. 88
ДОДАТОК Г. Аналіз зовнішніх макроекономічних факторів оточення, що справляють вплив на ЗАТ „Тайрекс” 89
ДОДАТОК Д. Аналіз факторів загроз і можливостей середовища прямого впливу щодо діяльності ЗАТ „Тайрекс” 90
ДОДАТОК Е. Обсяги реалізації продукції ЗАТ „Тайрекс” за видами (тис. грн.) 91
ДОДАТОК Ж. Основні розділи бізнес-плану 92
Розділ 1 Загальні відомості про проект 92
Розділ 2 Аналіз ситуації на ринку 92
Розділ 3 Опис інвестиційного проекту 93
Розділ 4 Виробничий план 93
Розділ 5. План маркетингу 96
Розділ 6 Організаційний план 98
Розділ 7. Оцінка ризиків і страхування 100
Розділ 8. Фінансовий план 102
ДОДАТОК З. Чиста поточна вартість проекту наростаючим підсумком 110

Дослідження поведінки покупців на товарному ринку та їх роль у плануванні виробничих товарів (на прикладі підприємства)

АНОТАЦІЯ 3
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 Теоретичні аспекти дослідження поведінки покупців на товарному ринку 7
1.1 Сутність та роль дослідження поведінки покупців на товарному ринку 7
1.2 Методи дослідження товарного ринку та його суб’єктів 14
РОЗДІЛ 2 Аналіз діяльності підприємства на товарному ринку (на прикладі ЗАТ „Тайрекс”) 35
2.1 Загальна організаційно-технічна характеристика підприємства 35
2.2 Аналіз ринку, на якому працює підприємство 48
РОЗДІЛ 3 Основні напрямки вдосконалення системи дослідження поведінки покупців на товарному ринку та планування виробничих товарів 62
3.1 Дослідження споживчих переваг методом анкетування 62
3.2 Розробка та маркетинг конкурентоспроможних товарів та послуг 68
ВИСНОВКИ 74
ЛІТЕРАТУРА 78
ДОДАТОК А. Фінансова звітність ЗАТ «Тайрекс» 83
ДОДАТОК Б. Анкета для виявлення споживчих переваг у покупців побутової техніки 85
ДОДАТОК В. Інформація про чисельність працівників ЗАТ „Тайрекс” за окремими підрозділами в 2001-2003 рр. 88
ДОДАТОК Г. Аналіз зовнішніх макроекономічних факторів оточення, що справляють вплив на ЗАТ „Тайрекс” 89
ДОДАТОК Д. Аналіз факторів загроз і можливостей середовища прямого впливу щодо діяльності ЗАТ „Тайрекс” 90
ДОДАТОК Е. Обсяги реалізації продукції ЗАТ „Тайрекс” за видами (тис. грн.) 91
ДОДАТОК Ж. Основні розділи бізнес-плану 92
Розділ 1 Загальні відомості про проект 92
Розділ 2 Аналіз ситуації на ринку 92
Розділ 3 Опис інвестиційного проекту 93
Розділ 4 Виробничий план 93
Розділ 5. План маркетингу 96
Розділ 6 Організаційний план 98
Розділ 7. Оцінка ризиків і страхування 100
Розділ 8. Фінансовий план 102
ДОДАТОК З. Чиста поточна вартість проекту наростаючим підсумком 110

Ціноутворення на світових товарних ринках

Зміст
Вступ. 3
1.Закономірності формування цін на світових ринках 4
2.Основи й особливості формування цін на світових ринках 16
3. Практика і методи визначення зовнішньоторговельних цін. 21
4. Напрямки, методи та форми регулювання МЕВ та ВЕД 26
Додатки 40
Список використаної літератури 43


Ціноутворення на світових товарних ринках

Зміст
Вступ. 3
1.Закономірності формування цін на світових ринках 4
2.Основи й особливості формування цін на світових ринках 16
3. Практика і методи визначення зовнішньоторговельних цін. 21
4. Напрямки, методи та форми регулювання МЕВ та ВЕД 26
Додатки 40
Список використаної літератури 43

Загальна характеристика методів психологічного дослідження

Вступ 2
1. Основні вимоги до методів психології. 6
2. Основні методи психології. 8
3. Додаткові методи: тест опитування бесіда аналіз продуктів діяльності узагальнення незалежних характеристик самооцінка. 11
4. Кількісний та якісний аналізи дослідження психічних явищ. 16
Висновки 17
Список використаної літератури 18

РR - як складова частина комунікативної політики підприємства на міжнародному ринку

РЕФЕРАТ 3
ВСТУП 5
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ 8
1.1. Сутність міжнародних маркетингових комунікацій 8
1.2. Поняття та сутність паблік рілейшнз 15
1.3. РR - як складова частина загальної стратегії підприємства 23
Розділ 2. ІНСТРУМЕНТАРІЙ ТА МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ РR-ЗАХОДІВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ 30
2.1. Особливості організації діяльності PR-підрозділів у закордонних компаніях 30
2.2. Адаптація ідеології підприємства до психології та культури країни на території якої працює підприємство 40
2.3 Управління процесом паблік рілейшнз 44
2.4 PR і взаємовідносини підприємства з суб’єктами ринку 51
2.5 Аналіз основних методів пороведення PR-кампаній на міжнародних ринках 65
Розділ 3. АНАЛІЗ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ КОМПАНІЇ KAWASAKI ТА НАПРЯМКИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ 81
3.1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 81
3.2. Аналіз основних методів здійснення зовнішніх комунікацій компанії та резерви підвищення їх ефективності 84
Висновок 106
Перелік використаної літератури 107
Додаток 1. Алгоритм успішного проведення кампаній, їхнього планування, організації, контролю й оцінки ефективності, результативності 111
Додаток 2. Технічна характеристика Kawasaki Ninja ZX-12R 112
Додаток 2. Технічна характеристика Kawasaki Ninja ZX-12R 112
Додаток 3. Прес-реліз компании «Ультра Си» 113
Додаток 4. Список ЗМІ для запрошення на прес-конференцію і презентацію 114
Додаток 5. Бюджет проведення презентації 116

Якість обслуговування покупців у мережевому магазинів (на прикладі)

Предмет: Організація і технологія торгівлі

ЗМІСТ

ВСТУП 3
1. Сутність та оцінка якості обслуговування покупців 5
2. Визначальні фактори підвищення якості обслуговування покупців 11
3. Аналіз товарного асортименту ТОВ «Назва» 17
4. Дослідження організації торговельно-технологічних процесів у ТОВ «Назва» 29
5. Оцінка якості обслуговування покупців у ТОВ «Назва» 34
6. Обгрунтування напрямів підвищення якості обслуговування покупців у мережевому магазині 41
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47
ДОДАТКИ 49
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel