Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

2

Організація роботи бізнес-центрів в підприємствах готельного господарства

(код (ID:13738))
| Размер: 836 кб. | Объем: 37 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 13.04.2005 | Код продавца: 3 |
План работыВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ БІЗНЕС-ЦЕНТРІВ У СФЕРІ ДОЗВІЛЛЯ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Поняття, суть, значення організації дозвілля.................................................5 1.2. Характеристика комерційних підрозділів, що організують дозвілля на підприємствах готельного господарства різних типів........................................11 РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ БІЗНЕС-ЦЕНТРУ „ЕЛІТНЕ ДОЗВІЛЛЯ” В ГОТЕЛІ „СЛАВУТА” 17 2.1. Характеристика бізнес-центру в готелі „Славута”......................................17 2.2. Технологія організації дозвілля гостей...........................................................24 РОЗДІЛ III. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПОСЛУГ БІЗНЕС-ЦЕНТРУ ДОЗВІЛЛЯ В „СЛАВУТІ” 29 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 43

При подготовке работы на тему «Організація роботи бізнес-центрів в підприємствах готельного господарства» были использованы следующие источники:

1. Ваген Л. Гостиничный бизнес: Учебное пособие. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2001. – 416 с. 2. Ильина Е. Менеджмент транспортных услуг: Учебник. – М.: РМАТ, 1997. – 135 с. 3. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов / Под ред. Ноздревой Р.Б. – М.: ЮНИТИ, 1998. – 420 с. 4. Организация и управление гостиничным бизнесом: Учебник / Под ред. Лесника А.Л., Мацицкого И.П., Чернышева А.В. – М.: Интел универсал, 2000. - Т-1. – 120 с. 5. Сокол Т.Г. Організація туристичної діяльності в Україні: Навч.посібник. – К.: Рокор, 2001 – 200 с. 6. Браймер Роберт А. Основы управления в индустрии гостеприимства. – М.: Аспект Пресс, 1995 – 382 с. 7. Волгин В.В. Управление персоналом малого предприятия. Предупреждение проблем: Практ. Пособие. – М.: Издательско-книготорговый центр „Маркетинг”, 2002. – 299 с. 8. Гостиничное хозаяйство. / под ред. Шумилова А.Н. – М.: Издательство литературы по строительству, 1965. – 213 с. 9. Гостиничный и туристический бизнес / Под ред. Чудновского А. – М.: Экмос, 2001. – 400 с. 10. Дубинина Т.И., Яворская А.О. Зарубежный опыт малых гостиниц. – М.: УГТ РБ, 1997 – 78 с. 11. Ильина Е. Туроперейтинг. Организация деятельности. – М.: ФиС, 2001. – 156 с. 12. Лесник А.Л., Смирнова М.Н. Практические аспекты работы в гостиницах: Сборник деловых ситуаций для студентов и слушателей. – М.: АС ПЛЮС, 2002. – 180 с. 13. Лесник А.Л., Смирнова М.Н. Тарифная политика гостиничных предприятий. – М.: АС ПЛЮС, 2003. – 136 с. 14. Лесник А.Л., Чернышев А.В. Корпоративное бизнес- планирование в гостиничной индустрии. – М.: Интел универсал, 2000. – 118 с. 15. Лесник А.Л., Чернышев А.В. Практика маркетинга в гостиничном и ресторанном бизнесе. – М.: АР „Товарищ”, 2000. – 320 с. 16. Ляпина И. Организация и технология гостиничного обслуживания. – М.: ПрофОбрИздат, 2001. – 206 с. 17. Некоторые аспекты функционирования индустрии туризма / Под общ. ред. Лесника А.Л., Мацицкого И.П., Чернышева А.В. – М.: Вестник, 1998. – 215 с. 18. Туризм в Україні. Документи, коментарі, інформація. Вип.2. – К., 1997. – 400 с. 19. Федько Н.Г., Федько В.П. Маркетинговые коммуникации. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2002 – 314 с. 20. Ходорков Л.Ф. Мировое гостиничное хозяйство. – М.: ВКШ по иностранному туризму, 1991. – 256 с. 21. Черных Н. Технология путешествий и организация обслуживания клиентов. – М.: Совспорт, 2002. – 320 с. 22. http://www.cimmeros.com 23. http://www.crimea.com.ua 24. http://www.kiyv.com.ua 25. http://www.tour.com.ua 26. http://www.ukraine.onlien.com.ua 27. http://www.utis.com.ua 28. www.kmu.gov.ua – Про затвердження Правил користування готелями та надання готельних послуг в Україні. 29. http://www.all-Hotels.com.ua
Дополнительная информация698
Рік написання: 2005
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Інфраструктура готельного господарства

1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3
2. На які групи поділяються інженерно-технічне устаткування на підприємствах готельного господарства 6
3. Призначення служби прийому та обслуговування на підприємствах готельного господарства, та її основні функції 11
Практичне завдання 14
На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру
Список використаної літератури 17

Організація енергетичного господарства в підприємствах готельного господарства

План

Вступ ..................................................................................................3

Розділ I.Теоретичні аспекти досліджуваної теми 6

Розділ II. Організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства 10

Розділ III. Аналіз організації енергетичного господарства в підприємствах готельного господарства 19

Розділ IV. Резерви підвищення ефективності організації енергетичного господарства в підприємствх готельного господарства 34

Висновок 41

Список використаної літератури 43

Організація анімаційної роботи в підприємствах готельного господарства клубного типу

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ АНІМАЦІЙНОЇ РОБОТИ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КЛУБНОГО ТИПУ 6
1.1. Характеристика підприємства готельного господарства клубного типу та особливості його функціонування 6
1.2. Види анімаційних заходів у готелях клубного типу і їх характеристика 7
1.3. Технологія анімаційної діяльності в підприємствах готельного господарства клубного типу 10
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ АНІМАЦІЙНОЇ РОБОТИ В ГОТЕЛІ "Назва" 15
2.1. Організаційно-економічна характеристика в готелі клубного типу "Назва" 15
2.2. Організація анімаційної роботи в готелі 28
2.3. Моніторинг якості анімаційних заходів у готелі 32
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ АНІМАЦІЙНОЇ РОБОТИ В ГОТЕЛІ "Назва" 36
3.1. Підвищення кваліфікації персоналу для покращення організації анімаційної роботи 36
3.2. Обгрунтування нових анімаційних програм 37
3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів 44
ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 52
Звітність

Організація надання послуг діловим туристам у засобах розміщення

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ Й ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ДЛЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІЛОВИХ ТУРИСТІВ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5
1.1. Характеристика послуг обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства типу «діловий» 5
1.2. Характеристика організації побутового обслуговування ділових туристів в підприємствах готельного господарства 7
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ДІЛОВИМ ТУРИСТАМ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ „Назва” 11
2.1. Загальна характеристика роботи у готельному комплексі „Назва” 11
2.2. Аналіз організації обслуговування ділових туристів в готельному комплексі „Назва” 19
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІЛОВИХ ТУРИСТІВ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ „Назва” 32
3.1. Загальні засади удосконалення роботи готельного комплексу „Назва” 32
3.2. Обґрунтування заходів щодо покращення організації побутового обслуговування в готельному комплексі „Назва” 37
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 53

“Організація обслуговування туристів в готелі”

Зміст:
Вступ

Розділ І. Теоретичні аспекти контролю якості обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства
1.1. Класифікація та типізація підприємств готельного господарства
1.2. Сучасні тенденції розвитку готельного господарства світу
1.3. Загальні вимоги до підприємств готельного господарства

Розділ ІІ. Аналіз організації обслуговування туристів (на прикладі готелю Братислава)
2.1. Організаційно-управлінська характеристика досліджуваного підприємства
2.2. Аналіз організації контролю якості обслуговування туристів

Розділ IІІ. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення організації контролю на досліджуваному підприємстві

Висновок

Список використаних джерел

Додатки

Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства (ринку готельних послуг) Києва

Вступ 2
1. Історія та сучасний стан готельного господарства Києва 5
1.1. Історія становлення готельного господарства Києва 5
1.2. Сучасний стан та проблеми розвитку готельного господарства Києва 9
2. Тенденції та перспективи розвитку готельного господарства Києва 12
2.1. Тенденції розвитку готельного господарства Києва 12
2.2. Перспективи розвитку готельного господарства Києва 23
Висновки і пропозиції 32
Список використаної літератури 34
Додатки 36-40

Метою роботи є дослідження особливостей функціонування підприємства на ринку готельних послуг і розробка теоретико-практичних рекомендацій щодо його розвитку для формування соціально-орієнтованого, конкурентоспроможного та високоефективного готельного комплексу, здатного задовольнити широкі потреби клієнтів.

УДОСКОНАЛЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ

Вступ 3
Розділ 1. Вплив методів управління на дисципліну персоналу готельного господарства 6
1.1. Характеристика соціально-психологічних методів управління готельним комплексом 6
1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9
1.3. Дисциплінарна відповідальність працівників готельного господарства 16
Розділ 2. Управління дисципліною працівників готельного господарства 19
2.1. Загальна характеристика Славутич-Закарпаття 19
2.2. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю 26
Розділ 3. Удосконалення дисципліни праці на підприємстві готельного господарства 29
3.1. Удосконалення психологічних аспектів діяльності керівника готельного господарства 29
3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного підприємства 32
3.3. Контроль дисципліни діяльності служб обслуговування в готелі 34
Висновки 37
Список використаної літератури 39

Організація інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві1

Вступ 3
Розділ 1. Поняття інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві 6
1.1. Обладнання та його інженерно - технічне обслуговування на підприємствах готельного господарства 6
1.2. Поняття інженерно-технічного устаткування готельного господарства 12
1.3. Значення інженерно - технічного обслуговування та ремонтних робіт у готелі 20
Розділ 2. Організація інженерно-технічного обслуговування в готелі "Нарцис" 26
2.1. Загальна характеристика готелю "Нарцис" 26
2.2. Інженерно-технічне забезпечення функціонування діяльності готелю "Нарцис" 29
2.2.1. Водопостачання, теплопостачання і каналізація 29
2.2.2. Системи вентиляції і кондиціонування повітря 31
2.2.3. Освітлення 33
2.2.4. Енергетичне забезпечення роботи ліфтів 34
2.2.5. Слабострумові установки 36
2.2.6. Санітарно-технічне устаткування 38
2.2.7. Центральне опалювання 39
Розділ 3. Резерви підвищення ефективності організації енергетичного господарства в підприємствх готельного господарства 41
Висновки 47
Список використаної літератури 49

Організація інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві

Вступ 3
Розділ 1. Поняття інженерно-технічного обслуговування в готельному господарстві 6
1.1. Обладнання та його інженерно - технічне обслуговування на підприємствах готельного господарства 6
1.2. Поняття інженерно-технічного устаткування готельного господарства 12
1.3. Значення інженерно - технічного обслуговування та ремонтних робіт у готелі 20
Розділ 2. Організація інженерно-технічного обслуговування в готелі "Нарцис" 26
2.1. Загальна характеристика готелю "Нарцис" 26
2.2. Інженерно-технічне забезпечення функціонування діяльності готелю "Нарцис" 29
2.2.1. Водопостачання, теплопостачання і каналізація 29
2.2.2. Системи вентиляції і кондиціонування повітря 31
2.2.3. Освітлення 33
2.2.4. Енергетичне забезпечення роботи ліфтів 34
2.2.5. Слабострумові установки 36
2.2.6. Санітарно-технічне устаткування 38
2.2.7. Центральне опалювання 39
Розділ 3. Резерви підвищення ефективності організації енергетичного господарства в підприємствх готельного господарства 41
Висновки 47
Список використаної літератури 49

Глобальні мережі бронювання та резервування місць у підприємствах готельного господарства

План
Вступ 3

Розділ І. Можливості глобальних систем бронювання та резервування 5
1.1.Виникнення глобальних систем бронювання та резервування 5
1.2 Співпраця ГСБ і турагенств 6

Розділ II. Аналіз роботи ГСБ та підприємства готельного господарства 8
2.1. Організаційно-управлінська і економічна характеристика готелю „Дніпро” 8
2.2.Інтеграція ГСБ в підприємство готельного господарства 10
2.3 Особливості Інтернет-бронювання 14

Розділ III. Провідні системи бронювання та резервування місць 19
3.1. Amadeus 19
3.2. Galileo 22
3.3. Worldspan. 29
3.4. Sabre 33
3.5. Fidelio 34

Висновки 36
Список використаної літератури 37
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel