Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

4

Суть і зміст паблік рілейшнз

(код (ID:12495))
| Размер: 50 кб. | Объем: 74 стр. | Стоимость: 100 грн. | Добавлена: 02.03.2005 | Код продавца: 4 |
План работыВступ
Розділ 1. Суть і зміст паблік рілейшнз
1.1. Поняття паблік рілейшнз
1.2. Принципи та функції паблік рілейшнз
1.3. Кампанія паблік рілейшнз і її складові
Розділ 2. Джерела та історія розвитку паблік рілейшнз
2.1. Історичні умови виникнення паблік рілейшнз
2.2. Зародження і становлення паблік рілейшнз у США
2.3. Глобалізація паблік рілейшнз як професійної системи
Розділ 3. Становлення та розвиток паблік рілейшнз в Україні
3.1. Становище паблік рілейшнз в Україні
3.2. Значення політичних паблік рілейшнз в сучасній державі
3.3. Імідж України в сучасних інформаційних потоках
Висновки
Список використаних джерел та літератури

При подготовке работы на тему «Суть і зміст паблік рілейшнз» были использованы следующие источники:

Список використаних джерел та літератури

1. Алешина Г. Паблик рилейшнз или как надо успешно управлять общественным мнением. – М.: Центр, 1998. – 352с.
2. Бабаева С. Как «продать» кандидата // Московские новости. – 1996. - №23. – с.3.
3. Бебик В. Як стати популярним, перемогти на виборах і утриматись на політичному Олімпі. – К.: Знання, 1993. – 126с.
4. Блэк С. Введение в PR. – Ростов н/Д: изд-тво «Феникс», 1998. – 320с.
5. Блэк С. Паблик рилейшнз. Что это такое? – М.: Новости, 1990. – 216с.
6. Блэк С. PR: международная практика. – М.: Новости, 1997. – 354с.
7. Викентьев И.Л. Приемы рекламы и Public Relation. – С-Пб: ЮНИТИ, 1995. – 296с.
8. Головатий М. Мистецтво здобувати владу // Політичний менеджмент. – 2003. - №1. – с.49-58.
9. Гришина О. Макияж для идеального президента // Деловые новости.-1995.-4 апреля. –с.8-9
10. Грищенко О. Політична комунікація. Скільки конструктивного, а скільки деструктивного? // Віче. – 2003.- №9. – с.76-79.
11. Доти Дороти И. Паблисити и паблик рилейшнз / Перевод с англ.Изд. 2-е, стереотипное. – М.: Информ.-изд. дом „Филинъ”, 1998. – 288с.
12. Душин И. Выборы: технологи избирательных кампаній. – Харьков, 1998. – 264с.
13. Жмыриков А.И. Как победить на выборах. – М.: «Филинъ», 1995. – 258с.
14. Зайцевский П.Г. Избирательные технологии. – М.: ЮНИТИ, 1999. – 412с.
15. Зверинцев А.Б. Коммуникационный менеджмент: рабочая книга менеджера PR / 2-е изд. – С-Пб., 1997. – 198с.
16. Зернецька О. PR – маніпуляційний вплив // Політичний менеджмент. – 2003. - №3. – с.104-113.
17. Зернецька О. Трансформація типів новинних передач в політичній комунікації // Нова політика. – 2000. - №1. – с.194-198.
18. Катлип Скотт М., Сентер Ален Х., Брум Глен. М. Паблик рилейшнз. Теория и практика, 8-е изд.: Пер. с англ.- М.: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 725с.
19. Королько В.Г. Основы паблик рилейшнз. – К.: «Ваклер», 2002. – 612с.
20. Королько В.Г. Политическая реклама: уроки выборов, проблемы // Социология: теория, методы, маркетинг. – 1998. -№6. – с.26-34.
21. Куліш А. PR для громадських (недержавних) організацій. – К.: Знання, 2003. – 111с.
22. Лебедева Т.А. Искусство обольщения. Паблик рилейшнз по французски. – М.: ЮНИТИ, 1996. – 196с.
23. Марченко Г. И., Носков И. А. Имидж в политике. – М.: «Дело», 1997. – 126с.
24. Мирошниченко А.А. Public relation в общественно-политической сфере. – М.: «Филинъ», 1998. – 368с.
25. Моисеев В.А. Паблик рилейшнз – средство социальной коммуникации (теория и практика). – К.: Дакор, 2002. – 506с.
26. Мостовая Ю., Лахманин С. Третий тур // Зеркало недели. – 1999. -№46. – с.12-14.
27. Невзилин Л.Б. Паблик рилейшнз. Кому это нужно? – М., 1993. – 212с.
28. Нідермайер Г. П. Телекратія замість демократії // Віче. – 2002. - №1. – с.70-73.
29. Овчинникова М.А. Сравнительное исследование PR в сфере политики // США. Канада. – 2001. -№11. – с.113-127.
30. Паблик рилейшнз: связи с общественностью в сфере бизнеса. – М.: Ассоциация авторов и издателей «ТАНДЕМ», 1999. - 352с.
31. Паніна Н.В., Головаха Є.І. Тенденції розвитку українського суспільства (1994-1998рр.). Соціологічні показники (Таблиці, ілюстрації, коментар). – К.: Інститут соціології, 1999. – 425с.
32. Панніто В. Маленькі хитрощі демократичної процедури // Філософська і соціологічна думка. – 1998. - №10. – с.38-42.
33. Пашенцев Е.Н. Паблик рилейшнз: от бизнеса до политики. – 2-е изд. – М.: Изд-тво «Финпресс», 2000. – 240с.
34. Почепцов Г.Г. Имидж-мейкер. Паблик рилейшнз для политиков и бизнесменов. – К.: Рекламное агентство Губерникова, 1995. – 234с.
35. Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением – М.: Центр, 1998. – 352с.
36. Почепцов Г.Г. Паблік рілейшнз: Навчальний посібник. – К., 2000. – 438с.
37. Слісаренко І.Ю. Паблік рілейшнз у системі комунікації та управління: Навч. посіб. – К.: МАУП, 2001. – 104с.
38. Ткаленко И. Какое окружение «делало» Кучму? // Fortune. – 1993. - №9. – с.3-4.
39. Шихирев П. Public relations в России нет. И быть не может // Мир PR. – 1995.- №2. – с.14-22.
Дополнительная информацияРік написання: 2004
Інтервал: 1,5
Заказ Заказать Купить работу...
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Історичні причини виникнення паблік рилейшнз

Вступ 3
1. Історія розвитку паблік рілейшнз 4
2. Зародження основ професії паблік рішейшнз в Америці 8
3. Стан паблік рішейшнз в Україні 11
Висновок 15
Список використаної літератури 17

Історичний розвиток паблік-рілейшнз

Зміст
Вступ 3
Історичний розвиток паблік-рілейшнз 4
Висновок 9
Використана література 10

Історичний розвиток паблік-рілейшнз

Зміст
Вступ 3
Історичний розвиток паблік-рілейшнз 4
Висновок 9
Використана література 10

ДИПЛОМНА РОБОТА З теми: ПР як частина маркетингових комунікацій


План
Вступ 3
І. Теоретичні положення паблік рілейшнз 6
1.1. Історія виникнення паблік рілейшнз 6
1.2. Закордонний досвід в розвитку ПР 11
IІ. Роль і місце паблік рілейшнз в системі маркетингових комунікацій 24
2.1. Основні елементи маркетингової діяльності 24
2.2. Маркетингова політика комунікацій 31
2.3. Загальні принципи ПР в системі маркетингових комунікацій 38
ІІІ. Маркетингові комунікації на регіональному рівні 47
3.1. Вивчення ринку харчових продуктів в регіоні (Житомирська обл.) 47
3.2. Аналіз форм і методів ПР, що використовують на МП “Росава” 53
Висновки та пропозиції 59
Додатки 62
Додаток 1. 62
Додаток 2. 63
Література 64

Інтернет та його вплив на паблік рілейшнз

План
Вступ 3
1. Головні напрями застосування Інтернет у комплексу маркетингу і PR 4
2. Основні форми Інтернет – реклами і PR 7
3. Проблеми і перпективи взаємодії засобів паблік рілейшнз і Інтернет 12
Висновки 18
Список використаних джерел 18

Контрольна робота з дисципліни "Public Relations"

1. Визначення понять "комунікації" та "інформації" 3
2. Значення Паблік Рілейшнз в кризових ситуациях 7
Список використаної літератури 14

Організаційна діяльність державної служби зайнятості(Варіант8)

1. Основні відмінності становлення ринку праці в Україні від ринків інших ресурсів (факторів виробництва) 3
2. Зміст і форми роботи паблік рілейшнз у роботі центрів зайнятості. Специфічні особливості характерні для центру зайнятості де працює слухач. 6
3. Охарактеризуйте значення диспетчеризації для забезпечення якості надання послуг клієнтам центрів зайнятості. 13
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17

Рекламно-інформаційна діяльність у готельно-ресторанному бізнесі

1. Форми і зміст рекламних звернень, що використовуються для стимулювання продажу продуктів гостинності 3
2. Паблік рілейшнз, його роль у стимулюванні продажу товарів і послуг індустрії гостинності 8
3. Особливості комерційної пропаганди. Її роль в стимулюванні продажу продуктів готельно-ресторанного бізнесу 11
Список використаних джерел 16

Комунікаційні технології та їх вплив на громадськість

Комунікаційні технології та їх вплив на громадськість 1
Вступ 3
1. Комунікація, як спосіб взаємодії людини з громадськістю 6
2. Паблік рілейшнз в системі громадської комунікації 13
3. Вплив комунікаційних технологій на громадськість 18
Висновки 33
Перелік використаних джерел 35

Відмінність реклами від паблік рилейшн

Вступ 2
1. Реклама. 4
2. Паблік рилейшнз. 10
Висновки 18
Список використаної літератури 19

© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel