Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

n/a

Приорітетні напрямки в управлінні поведінкою персоналу та шляхи їх подолання

(код (ID:11226))
| Размер: 485 кб. | Объем: 33 стр. | Стоимость: 0 грн. | Добавлена: 11.02.2007 | Код продавца: 2 |
План работыПлан
2.1. Людина в соціальному середовищі організації 3
2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 14
2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 19

Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Приорітетні напрямки в управлінні поведінкою персоналу та шляхи їх подолання

План
2.1. Людина в соціальному середовищі організації 3
2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 14
2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 19

Приорітетні напрямки в управлінні поведінкою персоналу та шляхи їх подолання

План
2.1. Людина в соціальному середовищі організації 3
2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 13
2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 18

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3
I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8
1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8
1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17
1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21
ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 25
2.1. Загальні характеристики управління поведінкою
персоналу 25
2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 25
2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 25

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3
I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8
1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8
1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17
1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21
ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27
2.1. Загальні характеристики управління поведінкою
персоналу 27
2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39
2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3
I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8
1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8
1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17
1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21
ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27
2.1. Загальні характеристики управління поведінкою
персоналу 27
2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39
2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

План
ВСТУП 3
I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8
1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8
1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17
1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21
ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27
2.1. Загальні характеристики управління поведінкою
персоналу 27
2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39
2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

План
ВСТУП 3
I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8
1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8
1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17
1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21
ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 25
2.1. Загальні характеристики управління поведінкою
персоналу 25
2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 25
2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 25

Управління поведінкою персоналу туристичної фірми

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи управління поведінкою персоналу 6
1.1 Психологічні якості працівників та їх врахування в процесі управління 6
1.2 Поведінка індивіда в організації та способи управління нею 14
Розділ 2. Дослідження управління поведінкою персоналу ТОВ «назва» 22
2.1 Загальна характеристика ТОВ «назва» 22
2.2 Аналіз управління поведінкою персоналу в організації ТОВ «назва» 31
Розділ 3. Шляхи удосконалення управління поведінкою персоналу ТОВ «назва» 43
3.1 Діагностика проблем та мотиваційних чинників поведінки персоналу організації 43
3.2 Напрямки вдосконалення управління поведінкою персоналу ТОВ «назва» 49
Висновки 56
Список використаної літератури 59
Додатки 60-69

Роль керівників у профілактиці конфліктів у колективі

Вступ 3
1. Роль і значення керівника в управлінні персоналом 4
2. Якісна характеристика керівника 9
3. Сутність і види конфліктів в організації 13
4. Джерела та причини виникнення конфліктів 17
5. Способи і методи подолання конфліктів в організації 20
6. Діяльність керівника з організації системи управління підприємством 23
Висновки 26
Список використаної літератури 28

Мета роботи – дослідити деякі аспекти управління поведінкою персоналу, а саме суперечки та конфлікти та на основі дослідження теми даної курсової роботи навчитися виробляти оптимальні стратегії управління поведінкою персоналу, зокрема, поведінки у конфлікті, які б сприяли нейтралізації конфлікту, зводили до мінімуму його негативні наслідки, навчитися попередженню потенційної конфліктності та її правильному вирішенні. Також, мета дослідження полягає у поданні загальної характеристики особистості та професійного функціонування керівника у сучасних умовах.

Управління поведінкою персоналу (конфлікти і стреси)

Вступ 3
1. Поняття управління персоналом 5
1.1. Мета, функції, задачі управління персоналом на турпідприємстві 5
1.2. Нормативна база, що регулює трудові відносини на турпідприємстві 9
1.3. Конфлікт та стрес 13
2. Управління поведінкою персоналу на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” (м. Одеса) 18
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 18
2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 20
3. Шляхи удосконалення управління поведінкою персонала на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 30
Висновки та пропозиції 38
Список використаної літератури 40

© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel