Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

n/a

МОЖЛИВОСТІ І ОБМЕЖЕННЯ В ПСИХІЧНОМУ ЖИТТІ

(код (ID:10882))
| Размер: 18 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 0 грн. | Добавлена: 11.02.2007 | Код продавца: 2 |
План работыВСТУП
1. Можливості у психічному житті.
2. Можливості і вік.
3. Теорія Бернса.
4. Зв’язок можливостей і обмежень з соціальним середовищем.
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

При подготовке работы на тему «МОЖЛИВОСТІ І ОБМЕЖЕННЯ В ПСИХІЧНОМУ ЖИТТІ» были использованы следующие источники:

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Годфруа Ж. Что такое психология.: В 2 т. – Т. 1. М.: Мир, 1992.
2. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М.: МГУ, 1975.
3. Обуховский К. Психология влечений человека. – М.: Прогресс, 1972.
4. Симонов П. В. Мотивированный мозг. – М.: Наука, 1987.
5. Хекхаузен Х. Мотивации и деятельность. – М.: Педагогика, 1986.
6. Якобсон П. М. Психологические проблемы мотивации поведения человека. – М.: Просвещение, 1969.

Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Можливості та обмеження стандартизованих психодіагностичних методик

Вступ 3
1. Можливості та обмеження стандартизованих психодіагностичних методик 4
2. Вимоги до стандартних психодіагностичних методик 11
Висновок 15
Список використаної літератури 16

Список використаної літератури:
1. Воронцова С.В. Методы психодиагностики. М. 1996
2. Курочкин Л.К. Психодиагностика. М. 1998.
3. Николаев Р.К. Психология. М. 2000.
4. Шмелев А.Г. Основы психодиагностики. М. 1997.

Значення комунікації в психічному розвитку дітей з порушеннями зору

ВСТУП 2
Розділ 1. Проблема комунікації дітей з вадами зору в вітчизняній та зарубіжній психології 5
1.1. Роль комунікації в психічному розвитку дітей з порушеннями зору 5
1.2. Особливості формування та розвитку комунікативних здібностей в дітей з вадами зору 11
1.3. Психологічна структура дефекту 14
Розділ 2. Експериментальна перевірка значення комунікації в психічному розвитку дітей з порушеннями зору 18
2.1. Описання організації та методів дослідження 18
2.2. Результати дослідження 21
2.3. Шляхи корекції комунікативної сфери слабозорих дошкільників 30
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35

Проблема обмеження прав людини

ВСТУП 3
1. Характеристика правових меж захисту прав людини 4
2. Особливості обмеження гарантованих прав людини 6
3. Передумови обмеження прав людини 11
ВИСНОВОК 14
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 15

Соціально-педагогічні умови інтеграції в суспільстві молоді з інвалідністю

Вступ 3
1. СПІЛЬНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДІ З ІНВАЛІДНІСТЮ 4
2. СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ІНТЕГРАЦІЇ МОЛОДІ З ІНВАЛІДНІСТЮ ДО СУСПІЛЬНОГО ЖИТТЯ 7
Висновки 12
Література 13





Вступ
Сучасне виховання та навчання націлено на те, щоб молода людина, отримавши певний обсяг знань, вмінь, навичок та набувши необхідних моральних, психологічних і ділових якостей, поступово переходила до дорослого життя та ставала повноправним членом суспільства. На це спрямована уся система освіти держави, діяльність цілої низки громадських та благодійних організацій, функціонування інституту сім’ї та родинного виховання. Однак, завдання значним чином ускладнюється, коли мова йде про юнаків, що мають порушення у фізичному та психічному розвитку, є інвалідами. В даному випадку, щоб підтримати їх та залучити до ефективного функціонування в соціумі, необхідно створювати додаткові соціально-педагогічні умови на етапі їх навчання в закладах освіти та в процесі інтеграції в суспільстві.
Висновки
Інвалідність призводить до обмеження життєдіяльності людини, її соціальної дезадаптації, обмеження здатності до самообслуговування, пересування, орієнтації, контролю за своєю поведінкою, спілкування, майбутньої трудової діяльності внаслідок відхилень у фізичному та психічному розвитку. Існуюча система навчання таких дітей та молоді не досконала. У зв’язку з цим потрібно вирішувати комплекс соціальних та психолого-, медико-педагогічних проблем із соціальної орієнтації та адаптації. Інтеграція в суспільстві молоді сьогодні у повній мірі можлива лише за умов розв’язання проблем на всіх рівнях.
Однією з важливих соціально-педагогічних умов є розвиток та удосконалення системи спеціальної освіти. В Україні на сучасному етапі не повною мірою забезпечується рівність прав на освіту тих осіб, можливості яких одержати її обмежені їхніми вадами, станом здоров’я або конкретними соціальними умовами, не завжди відповідає їхнім запитам, особистим і суспільним інтересам. Орієнтація суспільства та держави повинна спрямовуватися сьогодні в бік подолання соціальної ізоляції людей-інвалідів, а особливо – молоді, гальмування у неї розвитку пасивно-утриманських життєвих орієнтацій. Розв'язанню цієї проблеми повинно сприяти впровадження системи спільних навчальних закладів, отримання професійної освіти для молоді, за якої вони б могли успішно самореалізуватися в житті, знайти своє місце в суспільстві, стати йому максимально корисним.
Не менш важливою є державна та громадська підтримка такої молоді. В свідомості людей повинен відбутися злам стереотипу того, що інвалід є втраченою людиною для суспільства. Практика показує, що молодь з інвалідністю є не менш талановитою, ніж її повноцінні ровесники. Нестача одних фізичних якостей, неодмінно веде за собою підвищений розвиток інших, які можна успішно використовувати на користь людини і громади. Держава і суспільство повинні сьогодні створити достатні соціальні умови для таких людей.

Обмеження та узагальнення понять

Зміст


Вступ 3
1. Обмеження та узагальнення понять 4
Обмеження й узагальнення понять 5
2. Операції поділу понять, операції додавання, множення понять 5
3. Логічна операція - визначення поняття 10
Висновки 15
Література 16

Обмеження та узагальнення понять

Зміст


Вступ 3
1. Обмеження та узагальнення понять 4
Обмеження й узагальнення понять 5
2. Операції поділу понять, операції додавання, множення понять 5
3. Логічна операція - визначення поняття 10
Висновки 15
Література 16

Опис програми «1С:Бухгалтерія 8.0 для України»

1 Можливості програми «1С:Бухгалтерія 8.0 для України» 3
2 Обмеження й особливості навчальної версії 1С:Бухгалтерії 8 для України 6
3 Порядок продажу продукту та підтримки користувачів 7
4 Ведення обліку діяльності декількох організацій 9
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17

Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку

Зміст


Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи проблеми 5
1.1. Сутність поняття гра, іграшка 5
1.2. Проблема психічного розвитку дітей третього року життя в сучасних умовах 9
Розділ 2. Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку 13
2.1. Характеристика рівнів психічного розвитку дітей третього року життя 13
2.2. Шляхи психічного розвитку дітей раннього віку 19
Висновки 27
Список використаних джерел 29
Додатки 31

Проблема обмеження прав людини

Вступ 3
1. Поняття та зміст прав людини 5
2. Взаємозв’язок прав людини і громадянина 10
3. Обов’язок як обмеження прав людини 18
4. Проблема мети обмеження прав людини 19
5. Сучасні підходи до проблеми меж обмежень прав і свобод людини в умовах особливих правових режимів 23
Висновок 27
Список використаної літератури 30

Контрольна з економіки підприємства

1. Економічні обмеження, що обумовлюють можливості розвитку підприємства
2.Поняття та методика визначення "точки ліквідації, "точки беззбитковості", "точки мінімальної прибутковості"
3. Задача.
Визначити вартісну величину звільненого зворотного капіталу, якщо вартість реалізованої продукції (РП) - 80млрд.грн, вартість зворотних коштів (ЗВ) - 20 млрд. грн.
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel