Реклама

Замовити реферат


От партнёров

Интересное

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

n/a

Модель і етапи процесу планування

(код (ID:10481))
| Размер: 42 кб. | Объем: 37 стр. | Стоимость: 0 грн. | Добавлена: 11.02.2007 | Код продавца: 2 |
План работыПлан:

Вступ 3
1. Методичні засоби планування на підприємстві 5
1.1. Сутність і необхідність планування 5
1.2. Основні принципи й функції планування 9
2. Організація процесу планування 13
2.1. Етапи процесу планування 13
2.2. Система планів 17
2.3. Методи планування 21
3. Модель планування на прикладі фірми “Меблісервіс” 26
Висновки 33
Список використаної літератури 35
Додаток 36

Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..



Рекомендуємо переглянути також наступні реферати:

Бюджетне планування та методи його здійснення

ВСТУП 2
1. БЮДЖЕТНЕ ПЛАНУВАННЯ ЯК СКЛАДОВА БЮДЖЕТНОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНІ 5
2. ОСНОВНІ ЕТАПИ БЮДЖЕТНОГО ПЛАНУВАННЯ 10
3. МЕТОДИ БЮДЖЕТНОГО ПЛАНУВАННЯ 19
4. СВІТОВИЙ ДОСВІД БЮДЖЕТНОГО ПЛАНУВАННЯ 29
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37

Класична модель стратегічного планування

Зміст

1 Класична модель стратегічного планування - Матриця "стадія життєвого циклу продукції/конкурентна позиція" (модель ADL/LC) 3
2 Ситуація " Харківська овочева фабрика" 10
Використана література 13

Класична модель стратегічного планування

Зміст

1 Класична модель стратегічного планування - Матриця "стадія життєвого циклу продукції/конкурентна позиція" (модель ADL/LC) 3
2 Ситуація " Харківська овочева фабрика" 10
Використана література 13

Стратегічне планування на підприємстві

ЗМІСТ

ВСТУП.................................................................................................................. 3

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ..... 5
1.1 Сутність, мета, принципи та моделі стратегічного
планування…………….....................................................................
5
1.2 Зміст і структура стратегічного плану……………………............. 12
1.3 Система стратегічних, поточних та оперативних планів………… 15

РОЗДІЛ ІІ. ОСНОВНІ ЕТАПИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ………………………………...................................................
20
2.1 Визначення місії, цілей та завдань підприємства………………... 20
2.2 Проведення аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства……..............................................................................
26
2.3 Розробка та вибір стратегії підприємства……………………........ 32
2.4 Реалізація стратегії…………………………………………..……… 50
2.5 Контроль і оцінка реалізації стратегії підприємства…………..… 57

РОЗДІЛ ІІІ. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ….......................................…
62
3.1 Можливі проблеми на підприємстві……………………………... 62
3.2 Напрями вдосконалення процесу стратегічного планування
на підприємстві….......................................................................….…
66

ВИСНОВКИ......................................................................................................... 71

ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...................................................... 73

ДОДАТКИ............................................................................................................ 76

Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16
1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32
2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43
2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55
3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55
3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68
ДОДАТКИ 73

Стратегія планування діяльності туристичного підприємства (бакалавр)


ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО–МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5
1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 5
1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 11
1.3. Нормативно–правова база розвитку готельного господарства в Україні 19
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА„Назва” 26
2.1. Коротка характеристика діяльності підприємства 26
2.2. Аналіз та оцінка процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 40
2.3. Розробка стратегії розвитку діяльності готельного підприємства „Назва” 46
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ „Назва” 50
3.1. Проблеми процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 50
3.2. Напрямки вдосконалення процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 55
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 64
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67
ДОДАТКИ 72-78

Стратегічне планування, його роль за сучасних умов розвитку українського суспільства

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі управління сучасною організацією 5
1.2. Цілі організації стратегічного планування 9
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ЗА СУЧАСНИХ УМОВ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 22
2.1. Етапи процесу стратегічного планування розвитку організації 22
2.2. Особливості вибору стратегії сучасної організації 24
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА РІВНІ ПІДПРИЄМСТВА 28
3.1. Загальна характеристика сегменту бізнесу ТОВ «Назва» 28
3.2. Управління стратегічним розвитком підприємства 31
3.2.1. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 31
3.2.2. Аналіз конкурентів підприємства 35
3.3. Оцінка стратегічної позиції підприємства 37
3.4. Стратегічне планування розвитку підприємства 40
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55

Етапи процесу прийняття рішення

Зміст

Вступ 3
1. Теоретичні основи прийняття рішень 4
2. Принципи етапи процесу прийняття рішення 5
3. Етапи процесу прийняття рішення 8
Висновки 14
Література 15

Етапи процесу прийняття рішення

Зміст

Вступ 3
1. Теоретичні основи прийняття рішень 4
2. Принципи етапи процесу прийняття рішення 5
3. Етапи процесу прийняття рішення 8
Висновки 14
Література 15

контрольна з ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ

15.ЕТАПИ ПРОЦЕСУ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ. 2
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА: 8

© 2007-2019 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel